כל מה שמעניין במקום אחד

מתאמנים ורוצים להשיג תוצאות מהירות? כל הטיפים לאימון מוצלח!

פעילות גופנית היא ללא ספק חלק חשב ואינטגרלי מאורח חיים בריא. פעילות ספורטיבית טומנת בחובה שלל יתרונות גם בתחום הפיזי וגם בתחום הנפשי. מבחינה פיזית, פעילות גופנית משפרת את תפקודן של מכלול מערכות הגוך שלנו כמו מערכות הלב, הדם ואף הנשימה. כמו כן, האימונים השונים מחזקים את שרירי הגוף ומחטבים אותם, הם משפרים את הקואורדינציה, מסייעים לגמישות הדוף וגם ליציבות ושיווי המשקל. בפן הנפשי, פעילות ספורטיבית משפרת את האסתטיקה של הגוף וכנגזרת מכך גם את הדימוי והביטחון העצמי. האימוני מאפשרים לפרוק מתח ומעלים את מצב הרוח הטוב.

 

מה מומלץ לאכול לפני תחילתו של אימון?

כידוע לכולם כדי להגיע לתוצאות יש לשלב את הפעילות הגופנית ביחד עם תזונה מאוזנת. לכן בין אם אתם מעוניינים להשיל כמה קילוגרמים ממשקל גופכם, בין אם אתם רוצים לשמר את המשקל הקיים ובין אם אתם רוצים לחזק את השרירים שלכם עליכם לאזן זאת עם המזון הנכון. אוכל לפני אימון צריך להעניק לגוף מספיק אנרגיה שתסייע לו במהלך האימון. כשעה לפני אימון מומלץ לאכול מזון המכיל פחמימות המכילות גלוקוז, שהו הסוכר שגופכם יפרק במהלך האימון כדי לקבל אנרגייה. מומלץ בפרט לאכול בננות, תמרים, לחמים משיבולת שועל או חיטה מלאה אשר נחשבים כמצוינים לאכילה לפני האימון. תוכלו גם לשתות שייק מרכיבים טבעיים ולהכינו באמצעות בלנדר.

לעומת זאת פחמימות פשוטות שרוויות בסוכר לבן, שתייה מתוקה או דבש, יגרמו לעלייה מהירה ולירידה מהירה באנרגייה שלכם בעת האימון, כך שתמצאו עצמכם עייפים מאוד מהר.

 

מה מומלץ לאכול לאחר האימון?

אחרי שסיימת את אימון הכושר שלכם, מומלץ לשתות שייק חלבונים שהוא למעשה מקור מצוין לכמות גדולה יותר של חלבונים עבור הגוף, אשר יסייע לכם להחזיר לשרירים את החלבונים שהם זקוקים לשם שיקום ותיקון הקרעים המיקרו זעירים שנוצרו בהם בעת האימון, בפרט אם אתם עוסקים באימוני כוח אינטנסיביים. אם אינכם עוסקים באימוני כוח כאלו, השלימו את החלבונים הנדרשים ואת הפחמימות גם כן  על ידי מאכלים המכילים חלבונים כמו טונה, ביצה קשה או חביתה על לחם מלא, חזה עוף, יוגורט עם גרנולה, או חתיכה של בשר. חשוב מאוד לאכול את המזון הזה עד שעה לאחר האימון. הציין כי חשוב לשלב פחמימות ביחד עם החלבונים כדי להשיב אנרגייה לגוף לאחר המאמץ הרב.

 

תרגילים שאפשר לעשות בבית

כיום ישנה אפשרות לרכוש אביזרי כושר ביתיים, שמאפשרים לכם להתאמן בביתכם, בשעות שנוח לכם ולעשות אימונים יעילים שישיגו עבורכם בדיוק את אותן התוצאות שהייתם משיגים בחדר הכושר. חשוב מאוד לשים דגש על בטיחות, שכן אינכם עובדים עם מאמנים ששומרים עליכם בעת האימון וחשוב להקפיד שלא לפגוע בגוף, אלא באמת להצליח להתאמן ולחזק אותו כראוי. אם אתם רוצים להתנסות בתרגילים וסגנונות אימון שונים תוכלו בהחלט להיעזר בשלל סרטונים ברשת או ביו טיוב שתוכלו להקרין על גבי הטלוויזיה ולהתאמן. תרגילים שאינן משלבים הרמת משקולות כגון: שכיבות בטן, סקוואטים, לאנג'ים, שכיבות סמיכה ופלאנקים מצוינים לשילוב באימונים הביתיים. אם אתם רק מתחילים להתאמן עשו זאת לאט לאט ובהדרגה, התחילו עם מספר חזרות מצומצם ומידי כמה אימונים העלו את מספר החזרות. השתדלו לעשות מינימום של שלושה סטים לכל תרגיל.

בנוסף, עדי לעבוד כראוי חשוב להשקיע במזרן איכותי שיוכל ל"תפוס" את הגוף היטב בעת המאמץ, לא להחליק, לא לגרום לכם להזיע ועדיין להיות רך ויציב לשם ביצוע התרגילים. אפשר לשלב גם משקולות במשקל נמוך כדי להעלות את דרגת הקושי של התרגילים השונים. סוג נוסף של אימונים שמומלצים מאוד לביצוע בבית הם יוגה ופילאטיס שעבורם אין צורך בציוד. לא משנה באיזה אימון אתם בוחרים, תמיד היו קשובים לגוף שלכם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

פצועי צה"ל בדרגות שונות

פצועי צה"ל  מדינת ישראל נמצאת במלחמה אין סופית החל ביום הקמתה וכתוצאה מכך יש הרבה מאד הרוגים ופצועים בדרגות שונות. משרד הביטחון אמור לטפל בכל

קרא עוד »

מי צריך ניהול משרד

ניהול משרד חיוני להבטחת תפעול חלק ויעיל של מקום עבודה. בעוד שכל ארגון יכול להפיק תועלת משיטות ניהול משרדיות אפקטיביות, אנשים וגופים מסוימים דורשים באופן

קרא עוד »