כל מה שמעניין במקום אחד

תתעוררו – 9 עובדות מרעישות על שינה!

אנשים נוטים לחשוב שאם הם עושים משהו כל יום ואף חלק ניכר מהיום, הרי שהם מומחים בו, אך בעוד שהדבר עשוי להיות נכון ברוב המקרים, בכל הנוגע לשינה התמונה שונה לגמרי. אין ספק ששינה היא החלק הכי מסתורי שנוגע אלינו. אנחנו חווים אותו, אך לא באמת נוכחים או זוכרים. אז אם אוהבים לישון והתחום מעורר עניין, מוזמנים להכיר 9 עובדות מרתקות בנושא. שנתחיל?!

 

להתראות שעות שינה

אם לאחרונה נהפכתם להורים, ראשית מזל טוב ושנית היו ערוכים לכך שאתם עומדים לאבד סביב 600 שעות שינה בשנה הראשונה. יש להתחיל להפנים שבמקרה הנוכחי אין זה משנה אם יש לכם מיטה זוגית נוחה, בריאה ומפנקת, או לחלופין מיטה ישנה שקיבלתם בירושה. בשנה הראשונה אל תצפו לישון טוב.

 

במיוחד עבור נשים

נתון מסקרן במיוחד, נוגע לכך שנשים צריכות לישון יותר מגברים, בערך כשעה יותר. עתה אם נחזור לנתון הנ"ל ונציין שלרוב האישה היא זו שקמה לתינוק, אין ספק שקיים פה עיוות מהותי.

 

 

נרדמים מהר?

אנשים שנרדמים ממש מהר יכולים לשמוח על כך, אך במקביל צרכים להבין שמדובר בסימן שהגוף היה זקוק למנוחה, משמע נדרש שינוי באיכות ובכמות השינה.

 

לגבי הגדלת כמות שעות שינה המשימה עשויה להיות קשה, אך באשר לאיכות השינה, נציין שלעיתים כל שצריך לעשות זה לרכוש מזרון איכותי . מזרון שתמוך היטב בעמוד השדרה, שמתאים למשקל הגוף, שממזער הזעה, שמשפר בעיות גב, שמציע חלוקת משקל נכונה, שמציג כמה אזורי נוחות וכדומה.

 

 

8 שעות שינה

אנחנו רגילים לחשוב שילדים צרכים לישון יותר מרוב האנשים. יותר מאתנו ההורים ובטח שיותר מהאחים הגדולים. בפועל מחקרים מוכיחים שכל מי שטרם מלאו לו 65 שנה צריך לישון כ8 שעות ואילו נשים בהיריון צריכות לישון יותר (ולא כי הן ישנות עבור שניים).

 

 

ריחות חלומיים

אנשים שנולדים עיוורים חולמים על דברים יותר מיוחדים. החלומות שלהם כוללים שלל קולות וריחות.

 

 

האנשים שבחלום שלנו

זה אולי יישמע מוזר, אך מחקרים מצביעים על כך שניתן לחלום רק על אנשים שכבר ראינו בעבר, גם אם אנחנו לא זוכרים אותם. כמו כן, לעומת נשים שחולמות באופן שווה על שני המינים, גברים נוטים לחלום יותר על דמויות גבריות.

 

זה רק נשמע מפחיד

אנשים רבים שעומדים לפני שינויים בשעות השינה נכנסים לסטרס. כאן המקום לציין שמחקרים מראים שדי מהר מתרגלים להפחתת שעות שינה, כך שאולי בימים הראשונים חשים בהשפעה שלילית, אך די מהר מתאפסים ומתרגלים.

 

לפני החשמל ישנו טוב יותר

האינטרנט נחשב גורם מעכב שינה. ממצאים מגלים שלפני שהומצאה נורת החשמל (ומודם ופייסבוק) מבוגרים ישנו בלילה בממוצע בין 9 ל 10 שעות. הזמינות הבלתי נתפסת של מידע דוחקת את השינה לפינה.

 

שרירים משותקים

שינת חלום מאוד מיוחדת. מדובר בפרק מסוים שבו חולמים חלומות מלאי התרחשויות, העיניים מרצדות במהירות, קצת הלב מוחש ואילו השרירים מהצוואר ומטה משותקים, וזאת כדי שלא נבצע את התנועות שעליהם חולמים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

פצועי צה"ל בדרגות שונות

פצועי צה"ל  מדינת ישראל נמצאת במלחמה אין סופית החל ביום הקמתה וכתוצאה מכך יש הרבה מאד הרוגים ופצועים בדרגות שונות. משרד הביטחון אמור לטפל בכל

קרא עוד »

מי צריך ניהול משרד

ניהול משרד חיוני להבטחת תפעול חלק ויעיל של מקום עבודה. בעוד שכל ארגון יכול להפיק תועלת משיטות ניהול משרדיות אפקטיביות, אנשים וגופים מסוימים דורשים באופן

קרא עוד »