כל מה שמעניין במקום אחד

איך מבצעים פוליש ווקס לרכב

פוליש לרכב מחדש ומחזיר את הברק  לצבע ולחלק החיצוני. ליטוש רכב יסודי יסיר מזהמים משטחים המודבקים היטב ופגמי צבע, ויכין את הרכב למריחת הווקס. כדי להגיע לרמת ליטוש גבוהה דרוש מכשור מקצועי כמו מלטשת מקצועית.

1.החנה את המכונית  באזור מוצל. השלב הראשון בתהליך הברקת הרכב זה שטיפה ידנית, ותמיד כדאי לשטוף רכב באזור מוצל. השמש החזקה שיש בארצנו יכולה לגרום לסבון להתייבש במהירות על הצבע.
אנו ממליצים לבצע פוליש ביום מעונן או במקום מוצל.

2.שטפו את כל הרכב בעזרת גרניק. התחל מלמעלה ועבוד את דרכך למטה לתחתית הרכב תוך כדי שטיפתו.
הקפד לשטוף את הגלגלים ואת החלק התחתון של המכונית ביסודיות, שטוף ונגב ביסודוית כדי שכל הלכלוך יוסר ביסודיות מהרכב לפני תהליך הפוליש.

חשוב להדגיש שבשלב הראשון נבצע שטיפה של הגלגלים, ורק לאחר מכן נתחיל את שאר הרכב מחלקו העליון כלפי מוה.

3.הקציפו וסבנו את הרכב. מלאו דלי במים וכמות קטנה של סבון רכב או התשמשו במקציף והקציפו את כל חלקי הרכב. בחרו בסבון שאין בו ווקס או פוליש, אנו ממליצים לקנות חומרי ניקוי מקצועיים. התחילו לשטוף את המכונית מלמעלה ועבדו למטה. שימו דגש להצקיף ביוסדיות תוך דגש על הסרת מזהמים, גרגירים ועוד לכלוך שיכול לשרוט את הרכב במהלך תהליך הפוליש.

4.הקפידו לנקות את המכונית ביסודיות לפני תהליך פוליש ווקס לרכב. כל פסולת או לכלוך על הצבע עלולים לגרום למערבולות או שריטות מזיקות כשאתה מתחיל בתהליך הליטוש. כדי לנקות את הרכב מכל המתכות והלכלוך שהשטיפה הרגילה לא מצליחה לעשות, מומלץ לבצע פלסטלינה לרכב (דבר זה מצריך ידע ומקצועיות.

5.בצע פוליש לרכב. השתמשו בפד ובמכונת הליטוש. חשוב להבין שהרפידה חייבת להישאר לחה במהלך תהליך הליטוש כדי למנוע נזק לצבע המכונית שלך. פד יבש עלול לגרום נזק ללקה של המכונית.

6.תכין תרכובת פוליש ושים כמות מתונה של תרכובת ליטוש על הפד, הפעל ולחץ את גלגל הליטוש ולתוך צבע הרכב.עבור על כל חלקי הרכב ביסודיות והקפד להזיז קדימה ואחורה תוך שמירה על לחץ כלפי גוף הרכב. לאחר שתסיים שלב ראשון תמשיך לשלב הבא. במידה והרכב סובל משריטות רבות (לרוב רכבים בצבע שחור) מומלץ לבצע שלב נוסף של פוליש על כל הרכב.

חשוב להשים לב כאשר מגיעים לאיזורים כמו מראות, פנסים, חלונות ועוד, שם חשוב לבצע פוליש בצורה עדינה ומוגנת על מנת שלא יגרם נזק.

לאחר שסיימנו את הפוליש חשוב לשטוף את הרכב ביסודיות שוב ולתת לו זמן להתייבש.

חשוב לציין שישנה חשיבות רבה לאיכות חומר הפוליש ורמת הביצוע על איכות הפוליש ושמירת הברק ברכב לאורך זמן.

מאמר זה נכתב על ידי נתנאל משה מחברת קלין מיי קאר הספקת שירותי ניקוי וטיפוח לרכב.

אז מה היה לנו בכתבה: