כל מה שמעניין במקום אחד

איך מתקינים חלונות אלומיניום?

ההתקדמות המהירה והטכנולוגיה המתפתחת בתחומי הבנייה הביאו ליצירת חומרים איכותיים, עמידים לאורך זמן ונוחים לשימוש. אחד מאותם חומרים המצויים בשימוש רב בתחום הבנייה והשיפוצים הוא אלומיניום, לאור היתרונות הרבים שלו ועמידותו לאורך שנים. השימוש באלומיניום לייצור פרופילים לחלונות הפך לנפוץ מאוד ונחשב היום לחומר הגלם האיכותי ביותר בכל מזג אוויר ולכל גודל וצורה. החומר קל המשקל הזה עמיד בפני חלודה, אינו כבד ונוח לעיצוב בכל צורה וצבע. ניתן לעצבו בפרופילים דקים או עבים, בסגנונות  אורבניים או כפריים, בצבעים שונים, במרקמים דמויי עץ ועוד.

בסגנונות העיצוב הרבים הקיימים היום, התקנת חלונות היא חלק משמעותי מתכנון המבנה, בעיקר במדינה חמה כמו ישראל. החיבור המושלם בין הבית לעולם הוא חלק מעיצוב שמתכתב עם הסביבה ומאפשר לקרב את החוץ פנימה. האקלים הישראלי מאפשר להכניס את האור, האוויר והשמש הביתה וליהנות ממרפסות ומחלונות גדולים. יחד עם זאת חשוב לבחור בחומרים איכותיים שאינם מצריכים צביעה מחודשת, אינם מתקלפים ואינם מאפשרים חדירת נוזלים או רעש.

 

הדרך לראות טבע קרוב

התקנת חלונות בתוך מבנה היא הדרך להרגיש אווירה של גודל, שלווה, חיבור לטבע ותחושת מרחב. התקנת חלון אלומיניום מאפשרת לבחור את הגודל והסגנון בידיעה שהפתחים משאירים את רעשי החוץ בחוץ ושיש איטום מושלם השומר על האקלים הפנימי שאתם בוחרים. באופן זה, התקנת חלונות היא פעולה בעלת חשיבות רבה המתחילה כבר בשלב התכנון, הבחירה הנכונה של הדגמים והמדידה.

לפני התקנת חלון אלומיניום חשוב לדעת מהם סוגי החלונות הקיימים, מה היתרונות של החומרים השונים, אילו סוגים יכולים להתאים למבנה שלכם ולצרכים שלכם ומהו טווח המחירים הקיים בתחום זה. אחרי שתכירו את הסוגים, תקבלו טיפים בנושא עיצוב הפנים ביחס לסגנון שלכם, תגיעו לשלב שבו אתם בוחרים מתקין חלונות אלומיניום.

כוחו של חלון הוא ביכולת שלו לעמוד בתנאי מזג אוויר לאורך שנים בלי לשנות את הצבע, בלי להחליד, בשמירה על אטימות בפני רעשים וסגירה הרמטית. חלון אלומיניום בלגי מקורי מבית קליל מאפשר בידוד מקסימלי יחד עם מראה אסתטי בעל מגוון רחב של אפשרויות עיצוב, חוזק, משקל נמוך ונוחות בתפעול.

 

דגשים להתקנת חלונות אלומיניום

1.בחירת קבלן אלומיניום שההתמחות שלו היא התקנת חלונות. יש קבלני אלומיניום שמתמחים במדפים או בקירות גבס, אך אינם מקצועיים מספיק בתחום החלונות. כדי שניתן יהיה להנות משימוש בחלונות העשויים מאלומיניום חשוב שההתקנה תהיה מקצועית.

2.לפני בחירת החלונות כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כדי לעשות את הבחירה הטובה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם. ניתן לבחור ממגוון רחב של סגנונות שיתאימו לבחירה העיצובית ולצבעים הרצויים.

  1. לצורך התקנת חלון אלומיניום בחרו באיש מקצוע שכבר התקין מוצרים כאלה בפרויקטים של בנייה ובעל ניסיון בתחום החומר והמדידות, אל תתביישו לבקש המלצות ולראות פרוייקטים.

4.רצוי לערב את איש המקצוע בשלב מוקדם של תוכניות העבודה כדי שהמדידות יהיו בשלב התכנון וישתלבו היטב בבנייה וגם כשמדובר על שיפוץ מבנה קיים.

5.בחירה בחברה שמתמחה בתחום החלונות, כך שתוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות, בנוסף לכך שתבטיחו לעצמכם מתקינים מורשים של קליל. חלונות של חברת קליל מאפשרים שימוש קל ונוח, כך שהטכנולוגיה, הקדמה, האסתטיקה והחיבור לחוץ מתחברים יחד.

ברוב הבתים בישראל יש מספר רב של חלונות בגדלים שונים ולפעמים גם דלתות הזזה ליציאה למרפסת. חשוב שתהיה זרימה ונוחות בפתיחה ובסגירה כדי שתבטיחו לעצמכם ביטחון, איטום ושימוש נוח. מתקינים מורשים של קליל ידאגו להתקנה מקצועית ואיכותית בכל סגנון שתבחרו ואף יעניקו 7 שנות אחריות על מערכות קליל לשקט נפשי.

בקרו באולמות התצוגה של קליל, התרשמו מסגנונות העיצוב ותחושו את מערכת החלונות והדלתות.  יועצי החלונות המומחים של קליל יסייעו בייעוץ מקצועי, מידע וליווי עבור הפרוייקט שלכם.

 

לקליל 3 אולמות תצוגה:

  • קליל חיפה, מתחם רידיזיין דרך חיפה 44, קריית אתא.
  • קליל נתניה, מתחם סוהו מפי 5, נתניה.
  • קליל ראשון לציון, מתחם GIGI'S (גיגיס), ילדי טהרן 8.
אז מה היה לנו בכתבה: