כל מה שמעניין במקום אחד

אם אתם מחפשים משקפי מולטיפוקל, אולי כדאי לכם לדעת על המחיר

אנשים המרכיבים משקפי מולטיפוקל מכירים את המאבק של מעבר מתמיד בין המשקפיים לטלפון או למחשב שלהם.

המחיר של משקפי מולטיפוקל לא תמיד משתלם.

זו הסיבה שישנם סוגים רבים ושונים של עדשות מולטיפוקל זמינות בשוק, אך כולן משתנות במחיר ובאיכות.

המחיר של משקפי מולטיפוקל יורד בהתמדה במהלך העשורים האחרונים. בסוף שנות ה-80, העלות הממוצעת של זוג הייתה בסביבות 300 דולר. היום זה קרוב יותר ל-100 דולר.

זאת בשל התקדמות טכנולוגית בטכנולוגיות עיצוב וייצור עדשות. אבל זה לא נעצר שם. המחירים צפויים להמשיך לרדת בשנים הקרובות עקב חידושים חדשים בחומרים המשמשים לעדשות ומסגרות וכן דרכים טובות יותר לייצור המוני.

משקפי המולטיפוקל נועדו לתקן את הראייה הן למרחק והן לקרוב. הם יעזרו לך לראות טוב יותר מרחוק וגם יאפשרו לך לקרוא בלי להחליף משקפיים.

זה רעיון טוב ללכת לבדיקת עיניים שנתית, גם אם אינך חושב שראייתך השתנתה.

המצאת משקפי מולטיפוקל הייתה ברכה עבור אנשים עם פרסביופיה. פרסביופיה הוא מצב טבעי המשפיע על יכולת העין להתמקד בחפצים קרובים והוא מתרחש בדרך כלל לאחר גיל 40. משקפי מולטיפוקל נועדו לעזור לאנשים להתמקד בעצמים קרובים ורחוקים גם יחד ללא צורך במעבר מזוג משקפי ראייה אחד למשנהו. הן ידועות גם כעדשות ביפוקל או פרוגרסיביות והן מגיעות בשני סוגים: משרה מלאה או חלקית.

משקפי מולטיפוקל במשרה מלאה מיועדים לאנשים שרוצים להיות מסוגלים לראות בבירור בכל עת, גם כשהם מסתכלים על משהו מקרוב. משקפי מולטיפוקל במשרה חלקית, לעומת זאת, מיועדים לאנשים שזקוקים להם רק מדי פעם, כמו בעת קריאת ספר או צפייה בטלוויזיה.

עדשות מולטיפוקל קיימות מאז שנות ה-70, אך הן לא היו פופולריות עד לאחרונה כי הן היו יקרות וקשה למצוא בהן

מחיר משקפי מולטיפוקל משתנה בהתאם לסגנון ולמותג. ישנם גורמים רבים ושונים שיכולים להשפיע על המחיר של משקפי מולטיפוקל. איכות העדשות, חומר המסגרת וצבע העדשה יכולים לשנות את המחיר.

למשל, זוג משקפי מולטיפוקל עם עדשות איכותיות ומסגרת מתכת יהיו יקרים יותר מזוג עם עדשות לא איכותיות מפלסטיק.

העלות של משקפי מולטיפוקל תלויה גם מאיפה הם נרכשים. קמעונאים מקוונים בדרך כלל גובים פחות מחנויות לבנים וטיט מכיוון שהם לא צריכים לשלם על עלויות תקורה כמו שכר דירה או שירותים.

משקפי המולטיפוקל הם חידוש אחרון בעולם המשקפיים. הן משלבות את היתרונות של עדשות ביפוקל ופרוגרסיביות כאחד. העדשות יכולות להתמקד באובייקטים קרובים ורחוקים כאחד, מה שאומר שאתה יכול לראות דברים מקרוב מבלי לפזול, כמו גם לקרוא ספרים או מסכי מחשב מבלי להסיר את המשקפיים.

עדשת מולטיפוקל היא סוג של עדשה שיש לה שתי נקודות מוקד או יותר, מה שאומר שהיא מגיעה עם שני מרשמים שונים כך שתוכל לראות בבירור עצמים במרחקים שונים. סוג אחד נקרא עדשה "ביפוקל" כאשר ישנם שני מרשמים שונים באותה עדשה, אחד לצפייה באובייקטים קרובים ואחד לצפייה בחפצים מרוחקים.

סוג נוסף נקרא עדשות "פרוגרסיביות" כאשר ישנן מספר מרשמים באותה עדשה אשר עולים בהדרגה בעוצמתם מלמעלה למטה, כך שניתן לראות עצמים בכל מרחק בבירור על ידי הסתכלות דרך החלק המתאים של העדשה.

משקפי מולטיפוקל הם משקפי ראייה בעלי שני מרשמים שונים לראייה לקרוב ולמרחק. הם משמשים לתיקון רוחק ראייה וקוצר ראייה.

מחיר משקפי מולטיפוקל משתנה בהתאם לחומר, סוג העדשה, עובי העדשה, סוג המסגרת והצבע. העלות של זוג משקפי ראייה מולטיפוקל מרשם יכולה לנוע בין $300 ל-$2,000 או יותר.

בעבר, אנשים היו צריכים להרכיב משקפיים שתוכננו במיוחד עבור עין אחת. זה כבר לא המצב בגלל משקפי מולטיפוקל. משקפי מולטיפוקל תוכננו במיוחד כדי לספק ראייה ברורה במרחקים משתנים.

מחיר משקפי מולטיפוקל משתנה בהתאם למותג ולסוג העדשות. באופן כללי, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות $200-$600 עבור זוג חדש של משקפי מולטיפוקל בהתאם למרשם שלך והמקום ממנו אתה רוכש אותם.

עדשת מולטיפוקל היא עדשה שיכולה להתמקד באובייקטים קרובים ורחוקים כאחד. משקפי מולטיפוקל משמשים לאנשים שצריכים לראות בבירור עצמים קרובים ורחוקים.

עדשות מולטיפוקל יקרות יותר מעדשות רגילות מכיוון שהן דורשות דיוק רב יותר בייצור.

מחיר משקפי המולטיפוקל אינו זהה לכל האנשים. זה תלוי בגורמים כמו סוג העדשה, המסגרת והמותג. המחיר הממוצע לזוג עדשות מולטיפוקל מרשם הוא 500 דולר.

אם אינך מרוצה ממשקפי המרשם שלך, אולי תרצה לשקול משקפי מולטיפוקל. אלה מספקים טווח ראייה למרחקים שונים, מה שמקל על אנשים שצריכים לראות מקרוב ורחוק בו-זמנית.

משקפי מולטיפוקל זמינים בשני סוגים: פרוגרסיבי וביפוקל. משקפי מולטיפוקל פרוגרסיביים מיועדים לסובלים מפרסביופיה ודורשים תיקון ראייה לקרוב וגם למרחק. לעדשות ביפוקל יש שני מרשמים שונים המשלבים את הלובש תיקוני קרוב, ביניים ומרחק.

המחיר של משקפי מולטיפוקל אלו תלוי בסוג העדשה המשמשת וכן במותג. סט של עדשות פרוגרסיביות יכול לעלות בין 400 ל-1,000 דולר בעוד שעדשות ביפוקל עשויות לעלות בין 150 ל-400 דולר יותר מאשר עדשות רגילות לראייה יחידה.

המחיר של משקפי מולטיפוקל אינו זהה לכולם. ישנם גורמים רבים שמשפיעים על המחיר, כולל המרשם וסוג העדשה.

יש אנשים שחושבים שמשקפי מולטיפוקל מיועדים רק לאנשים מבוגרים, אבל זה לא נכון. הם יכולים לעזור להפחית עומס עיניים וכאבי ראש לכל מי שמתקשה להתמקד באובייקטים במרחקים שונים.

אז מה היה לנו בכתבה: