כל מה שמעניין במקום אחד

בחירת בר אקטיבי המתאים לאירועים

כאשר מתכננים אירוע בישראל, מציאת הבר האקטיבי המושלם יכולה להיות משימה מאתגרת. הבר שתבחרו ישחק תפקיד משמעותי באירוע שלכם ויקבע איך יראה הערב ומה האורחים יגידו אחרי האירוע. כדי להבטיח אירוע מוצלח, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים בעת בחירת בר אקטיבי.

דברים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת בר אקטיבי לאירועים

ריכזנו עבורכם את הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת לפני שבוחרים בר אקטיבי לאירועים.

מיקום ונגישות

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא המיקום של הבר האקטיבי. זה צריך להיות נגיש בקלות לאורחים שלכם וממוקם באופן אידיאלי באזור מרכזי. זה מבטיח נוחות ומעודד נוכחות בבר ומינגלינג. לדוגמה בחתונה אתם תרצו מן הסתם שהבר יהיה ממוקם קרוב לרחבת הריקודים, כי חתן וכלה ללא הזרמת צ'ייסרים יזכרו "חלילה" מה קרה בחתונה, וזה לא מצב שאתם רוצים.

אווירה ועוד קצת אווירה

לאווירה של הבר האקטיבי יש חשיבות מכרעת ליצירת מצב הרוח הרצוי באירוע שלכם. בחרו בר שמתאים לנושא ולסגנון האירוע שלכם. בין אם אתם מחפשים סביבה טרנדית ומודרנית או אווירה רגועה ואינטימית יותר, וודאו שהבר האקטיבי ישלים את האווירה הכללית של האירוע שלכם, לאווירה קלאסית תדאגו שהברמנים יילבשו חליפה ,ייתמחו בקוקטיילים ויבינו באלכוהול, לאווירת מועדון תדאגו שהברמנים יידעו למזוג צ'ייסרים בשורה.

תפריט ומשקאות

התפריט ואפשרויות המשקה בבר האקטיבי הם שיקולים חיוניים. וודאו שהבר מספק מגוון מגוון של אפשרויות משקאות כדי לספק העדפות שונות. בר מצויד היטב עם מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים יבטיח שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא נהנה ממנו.

קיבולת ופריסה

תשקלו את הקיבולת והפריסה של הבר האקטיבי כדי להבטיח שהוא יכול להכיל את מספר האורחים שאתם מצפים להם באירוע שלכם. לבר צריך להיות מספיק מקום ישיבה ועמידה כדי לאפשר מפגשים חברתיים ומינגלינג. קחו בחשבון באירוע שלא כולם באמת שותים, אז אין מה להגזים עם כמות הברמנים, תתייעצו עם החברה שמספקת את שירותי הבר אקטיבי לגבי כמות הברמנים המומלצת ועם חברים.

בחירת הבר האקטיבי המושלם לאירוע שלכם בישראל מצריכה התייחסות מדוקדקת של גורמים שונים כמו מיקום, אווירה, אפשרויות בילוי, תפריט, קיבולת וחוות דעת של לקוחות. על ידי הקדשת זמן להערכת ההיבטים הללו, תוכלו להבטיח שהאירוע שלכם יהיה הצלחה בלתי נשכחת עבור כל המשתתפים.

עיצוב

אחד הדברים החשובים ביותר באירוע הוא העיצוב, כשאתם מזמינים חברת בר אקטיבי, דברו איתם מראש לגבי העיצוב כדי למנוע חוסר נעימות וחוסר הבנה. עמדת בר היא עמדה מחושבת מבחינת מיקום הכוסות, הבקבוקים וכל האלמנטים, לכן אם תרצו סוגי כוסות מסויימות או בקבוקי אלכוהול מיוחדים, העמדה תצטרך להיות מתאימה במיוחד עבורם מבחינה עיצובית. לכן תקפידו לסגור הכל מראש עם החברה.

התחשבות בצרכי הלקוח

חשוב מאוד לבחור חברה בעלת ייחסי אנוש מעולים והתחשבות בצרכי הלקוח, אם חשוב לכם שהברמנים יהיו לבושים בצורה מסויימת (רשמית / צנועה) תדאגו לעשות תיאום ציפיות מראש עם החברה וכך האירוע יהיה מותאם בשבילכם כמו כפפה ליד.

מקצועיות הברמנים בהתאם לאירוע

ברמן טוב הוא ברמן שיהיה טוב בהתאם לצרכים של האירוע: יש ברמנים שיותר מתאימים למסיבות, יש ברמנים שיותר מתאימים לבר קקוטיילים באווירה קלאסית, יש ברמנים שגם יתאימו למסיבת קוקטיילים ויצליחו לעמוד בעומס לא שגרתי, הכל בהתאם לצרכי האירוע. אם האירוע הוא אירוע רגוע והמטרה שלכם היא להרשים את האורחים (לדוגמה אירועי גיוס כספים, אירועי יחסי ציבור) חשוב להביא ברמנים בעלי ידע בסוגי אלכוהול שונים והכנת משקאות שונים, שיוכלו לתת לאורחים חוויה מושלמת מהאירוע.

לסיכום, חשוב להבין בעת הזמנת בר אקטיבי לפני הכל מה הצרכים האמיתיים שלכם: אם האירוע שלכם הוא באווירה של מסיבה, תדאגו לבקש מהחברה ברמנים שירימו את האווירה ויידעו לעמוד בעומס ויחייכו. אם האווירה קלאסית, תדאגו לבקש ברמנים בעלי מזג רגוע שידעו לדבר עם האורחים שלכם ולהסביר להם על סוגי האלכוהול השונים. אם האווירה היא אירוע של מסיבת קוקטיילים ללא הגבלה תדאגו להביא את הברמנים הכי חיות שתוכלו להביא, כאלה שיוכלו להכיל לכם 50 איש שעומדים על הבר ומבקשים קוקטיילים, לאירוע כזה היינו ממליצים לקחת את השירותי בר אקטיבי לאירועים של Social Events, כאלה שהברמנים שלהם עבדו בברי קוקטיילים הכי מוכרים בתל אביב.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

איך לשמור על חדר ילדים מסודר תמיד?

חדר מסודר אינו רק נעים לעין, אלא מדובר על שגרה שמעניקה תחושת ארגון ואחריות עבור הילדים. כל הורה יודע ששמירה על חדר ילדים מסודר ונקי הוא הישג כמעט בלתי אפשרי, כי לעיתים נראה שלצעצועים, ספרים ובגדים יש חיים משלהם כשהם מפוזרים כל הזמן בכל רחבי החדר.

קרא עוד »