כל מה שמעניין במקום אחד

בחנות פארם או אונליין – מדוע עדיין כדאי להגיע לחנות כדי לקנות מוצרי טיפוח ויופי?

עולם הקניות והצרכנות עובר בתחומים רבים למדיום הדיגיטלי, לעולם הקניות "אונליין", כחלק מהמהפכה הדיגיטלית של עולם האינטרנט. עם זאת, בתחומים מסוימים עדיין עדיף והגיוני בהרבה להגיע אל החנות עצמה מאשר להזמין את המוצרים ברשת. תחום הטואלטיקה בכללותו, ובפרט מוצרי טיפוח ויופי מהסוג שניתן למצוא בחנויות סופר פארם, מהווה דוגמה מצוינת למקרה בו אין תחליף לקנייה בחנות עצמה.

מדוע דווקא בקניית תכשירי טיפוח מסוגים שונים, דוגמת מוצרי טיפוח לשיער, עדיין עדיף ומומלץ בהרבה להגיע אל חנות הסופר פארם עצמה, במקום לחפש ולהזמין מוצרים אלו אונליין? להלן כמה סיבות טובות להגיע לסופר פארם הקרוב לביתנו, במקום להתחיל להסתכן בהזמנת מסיכה לשיער, שמפו ושאר מוצרי טיפוח שונים, מאתר אינטרנט –

ייעוץ מקצועי במקום – עוד לפני שנגיע לסיבות ה"ברורות" והמתבקשות לראות ולחוש במו עינינו וידינו את תכשירי הטיפוח שאנחנו קונות, כמה מילים על הערך המוסף המשמעותי של לקנות בחנות פארם גדולה ומקצועית, המתמחה בתחום הטואלטיקה – כאשר אנחנו מגיעות בפועל לחנות הפארם, למשל סופר פארם חדרה , אנו נהנות משירותיהן של דיילות מקצועיות אשר מתמחות בתחום הטיפוח והיופי, ויכולות לייעץ לנו באופן אישי ופרטני. במקרה של מוצרי איפור או מוצרי טיפוח לשיער היתרון של שירות מסוג זה הוא ברור – לכל אחת מתאימים תכשירים ומוצרי טיפוח מעט שונים בהתאם למאפייניה האישיים ולטעמה האישי, ואשת מקצוע הבקיאה בכל האפשרויות השונות יכולה לחסוך לנו הרבה מאוד תסכול ובזבוז של זמן וכסף אשר יהיו כרוכים בקנייה אונליין (אשר מהווה בפועל שיטה של ניסוי וטעיה…).

לראות, להרגיש ולהריח את המוצר לפני שקונות – מוצרים מסוימים, ביניהם גם מוצרי טיפוח וטואלטיקה שונים, אנחנו רוצות לראות במו עינינו, להריח ובמקרים מסוימים ממש להרגיש. כמובן שמסך המחשב אינו יכול לספק מענה הולם לצורך זה. לכן, תחומים מסוימים עדיין נשארו נחלתן הבלעדית של החנויות, והכוונה כאמור אינה לחנויות המקוונות (אתרי מכירות).

מבחר חנויות בפריסה ארצית רחבה – על מנת להגיע בעצמך לחנות סופר פארם סביר להניח שלא תצטרכי לנסוע רחוק מדי ולפנות חצי מהיום. חנויות אלו זמינות בפריסה ארצית רחבה, וניתן למצוא אחת כזו כמעט בכל קניון או מרכז קניות גדול. זה הופך את ההגעה לחנות עצמה לנטולת טרחה כמעט לחלוטין, ואף להזדמנות להתאוורר, לשטוף את העיניים ואולי ליהנות מעוד כמה אטרקציות ודברים מעניינים שיש לקניון להציע. כמו כן, במקרה זה את יוצאת מהחנות עם המוצר ביד, במקום לחכות לו כמה ימים או שבועות עד שיגיע בדואר…

לדעת בדיוק מה את קונה – כשאנחנו קונות אונליין, במיוחד כאשר מדובר במוצרים מהם ישנן אלטרנטיבות רבות ושונות, קשה לדעת בדיוק מה אנחנו מקבלות. זה נכון במיוחד במקרה של מוצרי טיפוח לשיער (ואיפור וטיפוח באופן כללי) – כיצד נוכל לדעת בדיוק מה אנחנו קונות ומה מאפיין מוצר ספציפי זה של יצרנית ספציפית זו? כשקונים בחנות עצמה, לעומת זאת, ניתן לשאול את המוכרות והדיילות בנוגע למוצרים ויצרנים ספציפיים, לקרוא על גבי האריזה את כל פרטי המידע השונים ולהבין טוב יותר מה אנחנו קונות.

אתם יכולים למצוא את הסניף הקרוב לביתכם באינטרנט. למשל, הקליקו לראות את מספר הטלפון ומידע נוסף על סניף סופר פארם קריון

 https://myofer.co.il/malls/kiryon-kiryat-bialik/stores/2025333

אז מה היה לנו בכתבה: