כל מה שמעניין במקום אחד

בלי לסבן אתכם: מתג וטיימר דוד חכם – NISKO

מנצלים את חופשת הקיץ לשיפוצים ולחידושים? אל תשכחו לשדרג גם את דוד השמש! חכם, מותאם לציפיות, חסכוני, פשוט להפעלה ותחת שליטה מלאה שלכם – מתג וטיימר דוד חכם רוצה לשדרג את המקלחת היומית מבלי לפשוט רגל. 

 

ישראל דושי 

זוכרים את סיפור הנמלה והצרצר? מוסר ההשכל אמר שהצד הפיקח תמיד בוחר להתכונן לחימום טוב דווקא בשיא הלחות. גם אם קשה להאמין שגל החום הקיצוני יעזוב אי פעם את אזורנו, הניסיון מלמד ששמיכות הפוך והכרבולית לא יצטרכו להמתין עוד זמן רב לפני שתזדקקו להם. ואם כבר פיקחים, ואם כבר לנצל את החופש שלקחתם לטובת שדרוג וחידוש הבית, למה לא לדאוג מראש שהמקלחת הסתווית הקרבה תהיה חמה, חסכונית ומופעלת על פי הרצונות שלנו? זה אפשרי!

בלי להיות תלויים באחרים, ממקום העבודה או מחדר הכושר – תרחישי הפעלת וכיבוי דוד תחת שליטה יעילה של טיימר דוד חכם – אף פעם לא היו פשוטים כל כך.

 

בלי מקלחת קרה

ביקשתם מהילד לכבות את הדוד שדולק כבר שעה, אבל החבר שלו בדיוק התקשר וביקש שיבוא לראות קונסולת משחקים חדשה… הדלקתם דוד לחצי שעה, ואז בדיוק צץ משהו בעבודה, כשאין בדירה יד שתכבה את מתג ההפעלה… אתם מכירים את המקרים הללו היטב. השורה התחתונה שלהם זהה: דוד השמש המשיך לעבוד ללא צורך, וסידר לכם חשמל (וראש) מנופח מאוד. הטיימרים החדשים מבוססי אפליקציה חכמה, מציעים פתרונות יעילים יותר להפעלת הדוד: גם חיסכון משמעותי בצריכת החשמל, וגם יכולת התאמת תרחישים ותזמונים לסדר היום הפרטי, כולל אפשרות טעינה בספירה לאחור.

 

כיצד זה קורה בפועל? 

פשוט! מתג דוד דו-קוטבי חכם מתממשק ומופעל מהסמרטפון שלכם.  לצד הפעלה ידנית בטאץ', הוא מאפשר שליטה ובקרה מלאות על הדוד, מכל מקום ובכל זמן. האפליקציה ידידותית, מרובת שפות וברורה ביותר בהנחיה. אתם מדליקים, מכבים ויוצרים תזמוני כיבוי והפעלה על פי בחירה.

 

ומה עוד עושה טיימר חכם לדוד?

אתם לא באמת צריכים להמשיך ולנחש כמה תעלה לכם צריכת החשמל של הדוד הביתי. לצד השליטה בתזמוני הפעלה וכיבוי, האפליקציה החכמה מאפשרת גם ניהול של צריכת הזרם ועלויות השימוש בצורה יומית, חודשית ושנתית, כך שאתם יודעים בכל רגע נתון ובדיוק – "כמה כמה".

 

משהו נוסף שחשוב לדעת על מתג הדוד?

כיום, מתג הדוד נתפס כחלק אינטגרלי מהדקורציה הביתית. מומלץ לשלב את היופי עם החוזקה, ולבחור במודול עשוי זכוכית קריסטל צפה, הכולל טיימר מובנה. זכוכית מחוסמת בעלת מסגרת דקורטיבית, יוצרת הגנה מיטבית מפני חבטות ושריטות, לצד פריט עיצובי לכל דבר ועניין.

 

ומהי אותה "ספירה לאחור"?  

יש באפליקציה החכמה אפשרות ליצירת תזמונים ותרחישים עם טיימר היכול לנוע בטווח של 15 דקות ועד לשעתיים! פרקי זמן קצרים במיוחד וארוכים במיוחד – משאירים אתכם תמיד עם מים חמים וחסכוניים לרחצה. אין ספק שזה ממש נחמד לדעת ששום פקק תנועה בלתי צפוי לא יכול למנוע מכם מקלחת המתאימה ללוח הזמנים שלכם.

 

נסכם:

"חטאים" של מקלחות חמות כבר לא צריכים לגבות מכם עלויות שלא לצורך. המשולש המנצח של התקנת אפליקציה חכמה, יכולת יצירת תרחישי הפעלה וכיבוי וכן חיסכון משמעותי בצריכת החשמל – הוא כל מה שבני הבית צריכים כדי ליהנות ממקלחת חמה ללא נקיפות מצפון מיותרות.

 

צריכים עזרה בבחירת הדוד החכם שלכם?  רוצים לדעת עוד על מוצרים חכמים לבית? 

לקובי שקד, מנהל תחום הבית החכם של קבוצת NISKO, יש כמה טיפים לספר לכם. תהיו חכמים ותקליקו כאן.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »