כל מה שמעניין במקום אחד

הטבות לילדים בחינוך המיוחד – כך תקבלו את כל ההטבות המגיעות לכם על סך אלפי שקלים מידי שנה!

רשויות המיסים מעניקות לא מעט הטבות מס לעובדים רבים שלא מנצלים את מלוא התנאים המגיעים להם. בין כלל הטבות המס השכיחות ביותר הן: הטבות לילדים בחינוך המיוחד, הטבות לגרים באזורי פריפריה, הטבות למסיימים תואר אקדמי, הטבות למשלמי מזונות, הטבות לבעלי נכויות פיזיות או נפשיות שונות ועוד. כלל ההטבות הללו מאפשרות לעובדים רבים ליהנות מהנחות מס בשווי אלפי שקלים מידי שנה, אך רבים מהם כלל לא מודעים לכך. חוסר התחשבות בהטבות המס יוצר פערים בין תשלומי המס בפועל לבין התשלומים שהיו צריכים לשלם בהתאם להטבות השונות, מה שמזכה עובדים רבים בקבלת החזרים. החזרי מס – זכותך! מסבירים כי כיום ישנם עובדים רבים שזכאים לקבל אלפי שקלים החזרי מס מהרשויות ללא ידיעתם. רוצים לבדוק האם גם אתם זכאים לקבלת החזרי מס על סך אלפי שקלים? הכירו את שיטת הבדיקה החדשה שתאפשר לכם לעשות זאת מכל מקום ובכל זמן.

רוצים לבדוק האם גם אתם זכאים לקבל החזרים? בעזרת בדיקה אינטרנטית פשוטה תוכלו לעשות זאת בקלות רבה

שיטת הבדיקה החדשה היא שיטה אינטרנטית פשוטה המאפשרת לכל עובד לבדוק את זכאותו לקבל הטבות לילדים בחינוך המיוחד או החזרי מס בגין אי הכרה בהטבות שונות. הבדיקה האינטרנטית אינה מורכבת במיוחד כך שכל עובד יכול להשלים אותה בכוחות עצמו ללא צורך בסיוע של אנשי מקצוע כלל. החזרי מס – זכותך! מדגישים בפני כל לקוחותיהם כי הסיבה המרכזית בגינה רבים נתקלים בקשיים בהליך הבדיקה האינטרנטי היא חוסר דיוק במתן הפרטים השונים. לכן, אם אתם רוצים להשלים בהצלחה את בדיקת הזכאות שלכם לקבל החזרי מס ללא בעיות או עיכובים מיותרים, חשוב להקפיד להשלים את כל שלבי הבדיקה בצורה מדויקת. לא אחת נגרמות בעיות בגלל טעויות הקלדה ולכן חשוב לעבור פעם נוספת על מלוא הפרטים שמילאתם טרם השליחה. הליך הבדיקה לא אמור לקחת יותר מכמה דקות בודדות ובו תידרשו למלא את מספר תעודת הזהות שלכם ולצרף עוד מספר טפסים בודדים בלבד.

הכירו את כל הטבות המס המוענקות לעובדים רבים במשק – ריכזנו עבורכם את ההטבות הגדולות ביותר

אז אחת הסיבות המרכזיות בגינן עובדים רבים נמצאים זכאים לקבלת אלפי שקלים החזר מס הכנסה באינטרנט היא אי הכרה בהטבות לילדים בחינוך המיוחד. רשויות המס מכירות בכל הקשיים וההוצאות הנוספות שיש בגידול ילד עם צרכים מיוחדים ולכן מעניקה הטבות לילדים בחינוך המיוחד. הטבות אלה באות לידי ביטוי בהנחות מס על סך אלפי שקלים כל שנה. בדומה להטבות אלה ישנן עוד לא מעט נקודות זיכוי המוענקות לציבור שרבים כלל לא מכירים. גרים באזור פריפריה? גם אתם זכאים להטבות מס מידי שנה. עצמאיים עם הוצאות מוכרות רבות על בית העסק? ייתכן שתימצאו זכאים לקבל החזרים על סך אלפי שקלים. עצמאיים רבים יכולים להכיר בהוצאות שונות של בית העסק ולקזז את ההוצאות מההכנסות החייבות במס. קיזוז זה יאפשר לבעל העסק לשלם הרבה פחות על סכומי רווחים נמוכים יותר. החזר מס באינטרנט מכל סיבה שהיא – הטבות לילדים בחינוך המיוחד, החזר מס לגמלאים, ניכויי מיסים גבוהים בגין טעות בחישוב השכר השנתי או אי הכרה בהוצאות עסקיות מוכרות, יועברו ישירות לחשבון הבנק שלכם.

כך תקבלו את כל כספי ההחזרים – ישירות לחשבון הבנק, בתוספת ריבית של 4% ועד 6 שנים אחורה

החזרי מס – זכותך! מדגישים לכל לקוחותיהם מספר דגשים חשובים אודות קבלת כספי ההחזרים. ראשית, אין הבדל בדרך קבלת ההחזרים גם אם מדובר בהטבות לילדים בחינוך המיוחד, החזר מס לגמלאים, החזר מס לשכירים החזר מס לעצמאיים. שנית, החזרי המס מוענקים לכל עובד עד שש שנים אחורה מתום שנת המס. נתון זה מאפשר לאנשים רבים לקבל הטבות לילדים בחינוך המיוחד או החזרי מס מכל סיבה שהיא, גם אם טעות המס החלה לפני שנים ארוכות. שלישית, הטבות לילדים בחינוך המיוחד וכל החזרי המס יועברו לעובד בתוספת ריבית חיובית של 4% מידי שנה. רשויות המס מעניקות לעובדים ריבית של 4% על כל שנה מלאה בה הם החזיקו בכספים שלא שייכים להם. לדוגמה אם נמצאתם זכאים לקבל 15,000 שקלים מטעות שחלה לפני למעלה משנה, הסכום שיועבר לחשבונכם הוא 15,600 שקלים, 600 שקלים תוספת ריבית חיובית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »