כל מה שמעניין במקום אחד

טבעות זהב מעוצבות – המתנה הטובה ביותר לאישה שלכם

המתנה הטובה ביותר היא תמיד זו המגיעה מתוך רגש אמיתי, אם זה מבן\בת זוג, המעניק לך מתוך רגש ומחשבה או שאת מעניקה לעצמך. עוד משחר ההיסטוריה טבעת זהב הייתה המתנה האולטימטיבית בה אנחנו מביעים רגש עז, הגדול מכולם, מביעים את הרגש העמוק ביותר לצד הסמליות וההיסטוריה שיש לצעד זה.

לעולם עיצוב התכשיטים, הגיע מעצבת התכשיטים, חלה גנור, ממקום של תסכול. בעלי ואני לא יכולנו למצוא תכשיט שיהיה תשובה לחלומות ומאוויים ולאמירה האישית שחיפשתי, למשהו האחר. למדתי שנים רבות את עולם עיצוב התכשיטים, העמקתי ואני עוסקת בו בתשוקה מזה 30 שנה.

לכאן הגעתי כדי להגשים לכם את החלום בעיצובים עכשוויים ועם זאת אלמותיים, אחרים ובעלי נוכחות.

תוכלו למצוא בחנות המקוונת שלי את התגשמות החלום שלכם תוך כדי הבעה של הרגש הצרוף אותו אתם חשים בכל ליבכם. תקבלו טבעת שונה מכל מה שאתם מכירים ועם זאת נוחה לענידה ובעלת האמירה אותה בחרתם  בין מבחר טבעות מעוצבות לנשים, כמו, טבעת מביוס, טבעת סוליטר, טבעת מרובעת או טבעות בצורת יהלום.

תקבלו תכשיט שהוא לא עוד פריט בקופסת התכשיטים אלא טבעת המותאמת אישית לעונדת אותה.

 

תכשיטים שנולדו כפנטזיה והפכו למציאות בעזרת טכנולוגיית תלת מימד

כל הטבעת של מעצבת התכשיטים, חלה גנור, מיוצרת בתהליך עבודה קפדני, מדויק מאוד ומתוכננת לפרטי פרטים.

תהליך היצירה כולל חיבורים – כמו החיבור בין ארכיטקטורה לאמנות. כמובן  ההיכרות של שיטות ייצור עתיקות ושילובן בחדשנות של הדפסה תלת מימדית עם השאיפה לחופש אמנותי של כל פריט ופריט מסבירים  את הייחודיות.

באתר ניתן למצוא שלל טבעות זהב מעוצבות היכולות לבוא בשילוב עם צמיד צינור לצד טבעת פס או עם שרשרת חוליות זהב. התכשיטים נוחים וקלים במגע נעים, ועם זאת שונים מהקלאסיים והמוכרים.

אלו תכשיטים שנולדו בפנטזיה, והפכו למציאות בעזרת טכנולוגיית תלת מימד בשילוב עם עבודת יד, יצירתיות, מקצועיות עולם עשיר ואינסופי של אפשרויות מיוחדות במינן.

 

בתהליך העבודה נעשה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, וכן בטכנולוגיה מתקדמת -בשיטה שמעניקה חירות מוחלטת בכל הקשור לעיצוב צורות בלתי רגילות. ניתן כמובן לשנות את צבע או דרגת הזהב, ואף את סוג האבן

יש כאן חיבור בין תשוקה אדירה לבין דמיון חסר גבולות. כשאתם בוחרים טבעות בעיצוב אישי אתם מעניקים לעצמכם ו\או לאישה שאיתכם את הפריט שילווה אותה על גופה כמעט בכל יום, ובכל מקום.

זו מתנה נפלאה לכל אירוע – יום הנישואין או לכבוד מאורע משמעותי בעבורה, מתנה שתעלה חיוך נרגש  בכל פעם שתביט אל הטבעת היפהפייה שעל אצבעה, ומונח הכי צמוד לגוף.

מעל לכל, טבעת זהב מעוצבת שהותאמה לסגנון ולהעדפות שלה, היא טבעת שמחברת בין

נותן המתנה לבין זו שמקבלת אותה וזוכה לענוד כדי שתוכלו לבחור את הטבעת הנכונה, המתאימה באופן אישי ומדויק לאישה שתרצו להפתיע ולרגש.

 

אתם מוזמנים ליצור קשר עם מעצבת התכשיטים, חלה גנור, בטלפון מספר: 045766776 או במייל בכתובת: helle@hellaganor. תוכלו לקיים רכישה אונליין, בקר אותנו באתר האינטרנט בכתובת: https://hellaganor.co.il/.

אז מה היה לנו בכתבה: