כל מה שמעניין במקום אחד

טיפים חשובים לייעול תהליך חידוש דרכון רומני

התהליך להוצאת דרכון זר בכלל ודרכון רומני בפרט הוא תהליך מורכב שלוקח זמן. עם זאת, אחרי שכבר הוצאתם אזרחות רומנית ויש לכם דרכון, תהליך החידוש של הדרכון לאחר שפג תוקפו הוא פשוט יחסית. עם זאת, כמו כל דבר שקשור באזרחות זרה – הכול חייב להתבצע בצורה מסודרת ורשמית בכדי שלא יתעוררו בעיות. ועל כן, עוד טרם הפנייה כדאי מאוד לארגן את כל המסמכים הנדרשים, שהם: הדרכון הרומני והישראלי שלכם, תעודה המאשרת שאתם אזרחי רומניה, מסמך בקשה רשמי וכן תעודת זהות, ולהגיש את הבקשה אל שגרירות רומניה בישראל בצורה מסודרת. בכל מקרה, גם אם הגשתם הכול כמו שצריך עדיין מדובר על תהליך בירוקרטי שלוקח זמן, כאשר עד לרגע שבו הדרכון מונפק בפועל יכול לקחת כ – 45 עד 60 יום. לאחר הגעת הדרכון ניתן לגשת לקבלו אצל שגרירות רומניה בכתובת: ישראליס 9 בתל אביב.

 

טיפים לייעול התהליך של חידוש דרכון רומני:

ישנם כמה טיפים שנוכל לתת לכם בכדי שהתהליך יתבצע בצורה הקלה והחלקה ביותר: קודם כל, כדאי מאוד להתחיל את התהליך לחידוש הדרכון עוד טרם פג תוקפו של הדרכון הקודם, ובטח לא לחכות יותר מדי זמן לאחר שפג תוקפו, כדי שלא יהיו אחר כך בעיות עם חידוש הדרכון. כמו כן, כדאי מאוד לקבל סיוע מחברה מקצועית כמו פספורטוגו אשר מסייעת בקבלה וחידוש של דרכון רומני, אשר תעזור לכם להבין מה צריך לעשות, איזה מסמכים צריך להביא, וכיצד לסיים את התהליך כמה שיותר מהר. אז נכון, חידוש דרכון רומני הוא לא תהליך מורכב, אך אם אתם רוצים לסיים אותו כמה שיותר מהר, כדאי לעשות אותו בצורה מסודרת וכמו שצריך.

 

חידוש של אזרחות רומנית רדומה

אנשים שהיו בעבר אזרחי רומניה אך עזבו אותה, כמו למשל יהודים שעלו לארץ והקימו פה משפחה – האזרחות שלהם הופכת להיות "רדומה". במקרה הזה בכדי להשיב את האזרחות הרומנית ולקבל דרכון רומני צריך "לעורר" אותה ורק לאחר מכן להוציא דרכון על בסיס האזרחות הרומנית. התהליך הזה הוא מורכב יותר מאשר חידוש דרכון רומני שפג תוקפו, והוא מצריך הגשה של עוד כמה מסמכים בכדי להוכיח את העובדה שאתם אזרחי רומניה.

 

מהי הדרך הקלה ביותר לחידוש הדרכון?

בין אם אתם רוצים לחדש דרכון רומני שפג תוקפו ובין אם מדובר על אזרחות רדומה שצריך "לעורר", הדרך הקלה והפשוטה ביותר לבצע חידוש דרכון רומני זה בעזרת חברה מקצועית המתחמה בתחום, כמו חברת פספורטוגו המחזיקה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהוצאת דרכונים זרים בכלל, ודרכונים רומנים בפרט. כאשר מישהו מקצועי המכיר היטב את התחום מסייע לכם ומלווה אתכם לאורך כל התהליך, הכול הופך להיות פשוט וברור יותר, והדרך להוצאת הדרכון קלה ומהירה יותר מאי פעם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »