כל מה שמעניין במקום אחד

יום כיף עם הילדים בראשון לציון בחופש הגדול

בימי החופש הגדול אנו נואשים למצוא עוד ועוד אטרקציות עם הילדים. אז אם מתחשק לכם לקחת את הקטנטנים שלכם ליום בילוי במרכז הארץ ועדיין לא להסתבך שעות בחיפוש חנייה, ראשון לציון מתהדרת בהיצע נרחב של פעילויות ואטרקציות עבור ילדים בגילאים שונים. אז בין אם אתם מחפשים פעילות במזגן ליום מהביל באוגוסט, או שאולי דווקא מתאים לכם קצת לצאת מהמזגן בבית ולבלות באוויר הפתוח, הנה מספר הצעות ליום כיף עם הילדים בראשון לציון.

יום כיף בלתי נשכח בסופרלנד

האטרקציה המוכרת והידועה ביותר בראשון לציון ליום בילוי לילדים ומבוגרים היא ללא ספק הסופרלנד. הפארק הידוע מציע מתקנים עבור ילדים קטנים וגדולים, עבור פחדנים ואמיצים, וכמובן עבור ההורים המלווים- כך שמדובר ביום בילוי נהדר לכל המשפחה. זו ההזדמנות להתחבר מחדש לילד הפנימי שבכם וליהנות מהאדרנלין המגיע מרכבות הרים, מתקנים מפחידים ואפילו ממתקנים רגועים כמו שייט בסירה באגם הנמצא בשטח הפארק. בפארק המון מדשאות, ספסלים ודוכני אוכל, כך שתוכלו להגיע למקום ולהעביר בקלות יום שלם, שילדיכם אפילו לא ירצו ללכת בסופו.

סרט ופיצה

אם כבר בחופש הגדול עסקינן, אתם ככל הנראה מחפשים פעילות ממוזגת, או לכל הפחות מקורה. אז אם כבר מיציתם את המסכים בבית, למה לא להגיע ולראות סרט במסך הגדול? ללכת עם הילדים לסרט זו פעילות מגבשת, נפלאה והכי חשוב- שקטה. זו ההזדמנות שלכם להיכנס יחד לזמן מנוחה משותף, עם המזגן המקפיא של הקולנוע ופופקורן בידיכם. בתי הקולנוע בראשון לציון הינם גדולים במיוחד ומציעים בנוסף מגוון מסעדות, חנויות ואפילו משחקייה לילדים, כך שניתן להפוך את הבילוי מחוץ לבית לארוך ומגוון ככל האפשר. לאחר הסרט, תוכלו לפנק את הקטנטנים עם משולש של פיצה ראשון לציון ומיץ ענבים וליהנות מהאווירה המשמחת  ומרגעי החסד הקיימים בזמן החופש הגדול.

יום בילוי בפארק

היבט נוסף בתכנון החופש הגדול עם הילדים הוא היבט התקציב. החופש הגדול הוא תקופה של בזבוזים, זאת יודע כל הורה, אז למה לא לנסות לחסוך ולבחור גם באטרקציות חינמיות וזולות ככל הניתן? פארקים הם הזדמנות נהדרת ליום כיף משותף, מבלי להוציא כספים ולהיכנס לבזבוזים מיותרים. בראשון לציון שפע של פארקים המתאימים בול ליום בילוי עם הילדים. אחד המוכרים והכיפיים מביניהם הוא פארק ראשונים המכיל בתוכו מגוון נרחב של אטרקציות כמו טרמפולינות, מתקנים מיוחדים ועוד.

אופציה נפלאה נוספת היא פארק הציונות הכולל מקומות ישיבה רבים בצל, דשא, פינות מושלמות לפיקניק ועוד. אם מתחשק לכם ממש להשקיע תוכלו להכין סלי פיקניק מושקעים בבית ביחד עם הילדים ולצאת ולאכול באחת מפינות החמד הקיימות בשטח המקום.

אופציה נוספת לבילוי באוויר הפתוח היא בילוי לצד האגם. באגם של ראשון תוכלו לשבת ולהתבונן בנוף האורבני הקסום, ואפילו לשוט בסירה במי האגם המלאכותי. אולי לא תרגישו לגמרי כמו בטוסקנה, אך אין ספק שביחס לג'ונגל הבטון של מרכז הארץ מדובר ברגעים פסטורליים ושלווים במיוחד.

חלק מההצעות האלו יכולות להשתלב גם יחד באותו היום, ואת חלקן מומלץ לפצל ולהקדיש להן יום בילוי שלם. כך או כך, ברור שכל הצעה של אטרקציה לימי החופש הגדול היא בגדר הצלה בימים חמים ופנויים אלו.

אייג'אמפ

בראשון לציון גם אטרקציות ייעודיות לילדים כמו פארקי טרמפולינות. פארקים אלו הם חוויה בלתי נשכחת עבור ילדים ממגוון גילאים ומציעים הזדמנות להשתחרר וליהנות. בשטח המקום תוכלו ליהנות גם מאומגה, ומבריכת כדורים משוכללת במיוחד, שאפילו המבוגרים יתפתו לקפוץ אליה. הטרמפולינות במקום מחולקות לפי גילאים, כך שגם לקטנטנים יש מקום לקפוץ בבטחה. המקום ממוזג, אז ההורים יכולים לרגע להירגע, לשתות משהו קר ולשכוח מהחום המטורף של חודשים יולי -אוגוסט בישראל.

אז מה היה לנו בכתבה: