כל מה שמעניין במקום אחד

יישומון Java הוא תוכנה קטנה המוטמעת בדרך כלל בדף אינטרנט אינטראקטיבי

היישומון הוא תוכנת מחשב קטנה המוטמעת לרוב בדף אינטרנט. הוא נועד לפעול בהקשר של דף האינטרנט, ויכול לעשות כל דבר ששפת התכנות שבה הוא משתמש מאפשרת.

בחלק זה, נדון כיצד יישומונים פועלים ולמה הם משמשים. נדון גם בכמה דוגמאות לאופן השימוש בהם בתחומים שונים.

יישומון הוא תוכנית קטנה הפועלת בתוך אפליקציה אחרת.

יישומונים נכתבים בדרך כלל ב-Java.

יישומונים הם תוכנות קטנות הפועלות בתוך דפדפן אינטרנט. ניתן להשתמש בהם ליצירת תוכן אינטראקטיבי באינטרנט. יישומונים נהדרים ליצירת הדרכות והדגמות אינטראקטיביות עבור אתרי אינטרנט.

המונח "יישומון" מגיע מ-Apple Computer, Inc., והוא שימש לראשונה בתחילת שנות ה-90 כדי להתייחס לאפליקציה קטנה שניתן להוריד ולהתקין במחשבים שלהם.

ווידג'ט הוא אפליקציה קטנה שפועלת בדפדפן אינטרנט. ווידג'טים נוצרים כדי לספק למשתמשים גישה מהירה למידע ספציפי, וניתן להשתמש בהם למגוון רחב של מטרות.

ההקדמה צריכה להתחיל במשפט הבא: "יישומון הוא אפליקציה קטנה שפועלת בדפדפן אינטרנט."

יישומון הוא יישום תוכנה קטן שנמצא בדרך כלל באתר אינטרנט. ניתן להטמיע אותו באתר כדרך לספק תוכן, כגון חדשות, מזג אוויר או עדכוני מניות. ווידג'טים ידועים גם בתור ווידג'טים לאינטרנט או ווידג'טים של דפדפן.

זוהי דוגמה לפסקת מבוא שתשמש לנושא הסעיף הזה:

יישומון הוא יישום תוכנה קטן שנמצא בדרך כלל באתר אינטרנט. ניתן להטמיע אותו באתר כדרך לספק תוכן, כגון חדשות, מזג אוויר או עדכוני מניות. ווידג'טים ידועים גם בתור ווידג'טים לאינטרנט או ווידג'טים של דפדפן. ישנם סוגים רבים של יישומים אלו וחלקם קיימים מאז 1995 כאשר מיקרוסופט הוציאה לראשונה את Internet Explorer 3 עם תכונת Active Desktop שלהם שאפשרה למשתמשים להוסיף תוכן מהאינטרנט

ווידג'ט הוא יישום קטן שניתן להטמיע בדף אינטרנט. ווידג'טים נועדו לספק תוכן או פונקציונליות ספציפיים ממקור חיצוני, כגון עדכוני RSS, תחזיות מזג אוויר או סרטונים מקוונים.

ווידג'טים הם בדרך כלל קטנים בגודלם ואינם תופסים הרבה מקום בדף האינטרנט.

יישומונים הם יישומים קטנים שניתן להטמיע בדף אינטרנט. הם יכולים לרוץ על כל מערכת הפעלה, והם כתובים בשפת התכנות Java.

זהו הקדמה קטנה ליישומונים.

יישומון הוא יישום קטן שניתן להטמיע בדף אינטרנט. זוהי תוכנית Java הפועלת על מחשב הלקוח. היישומון נטען ופועל בהקשר של דף האינטרנט, ועשוי לקיים אינטראקציה הן עם המשתמש והן עם הדף.

יישומון עשוי לכלול אחת או יותר מהתכונות הבאות:

– ניתן להטמיע אותו בדף אינטרנט, מה שאומר שהוא יהיה זמין גם לכל מי שמבקר באתר זה.

– הוא ירוץ במחשב הלקוח, כך שהוא לא צריך שום תוכנה מיוחדת שמותקנת עליו כדי לעבוד.

– הוא יכול ליצור אינטראקציה עם המשתמש והדף, למשל על ידי קבלת קלט ממשתמשים או עדכון תוכן בעצמו מבלי לרענן או לטעון מחדש את כל העמוד

יישומון הוא יישום ג'אווה קטן שנועד לפעול בדף אינטרנט.

יישומונים נכתבים בדרך כלל ב-Java ומקומפלים ל-bytecode, שמתפרש לאחר מכן על ידי מכונה וירטואלית.

ניתן להשתמש ביישומוני Java כדי לספק אינטראקטיביות ליישומי אינטרנט, משחקים מקוונים או כל סוג אחר של תוכנה הפועלת בדפדפן אינטרנט.

יישומון הוא תוכנה קטנה הכתובה בשפת התכנות ג'אווה שפועלת על מציג יישומונים, שהוא דפדפן אינטרנט התומך ב-Java. היישומון עשוי להכיל אנימציה, גרפיקה, סאונד או אלמנטים מולטימדיה אחרים שניתן ליצור באמצעות שפת התכנות Java.

המילה "יישומון" נטבעה על ידי אפל מחשב כדי לתאר את מה שהיא כינתה "התוכנה ברמת האפליקציה". המונח שימש לראשונה בפומבי בכנס המפתחים העולמי של אפל ב-1997.

היישומון הוא אפליקציית Java הפופולרית והנפוצה ביותר. זוהי תוכנה קטנה שניתן להטמיע בדף אינטרנט, אשר תפעל אוטומטית כאשר הדף נטען. ניתן לקרוא לזה גם באמצעות תג HTML, כגון .

יישומון הוא תוכנה קטנה שניתן להטמיע בדף אינטרנט.

ניתן לקרוא לזה גם באמצעות תג HTML, כגון .

יישומון הוא יישום קטן שניתן להטמיע בדף אינטרנט. זה כתוב ב-Java ובדרך כלל פועל בדפדפן.

יישומונים משמשים בדרך כלל לאפקטים חזותיים או כממשק יישומים המוטמע בדף האינטרנט.

היישומון תוכנן במקור כדי להתגבר על מגבלות ה-HTML, שלא אפשרו גרפיקה או אנימציה חיה מבלי להזדקק לטריקים כמו שימוש בקובצי GIF בלתי נראים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »