כל מה שמעניין במקום אחד

כך תוכנה לשליחת סמס תזניק את המכירות בתקופת החגים

לפי סקר, 79% מהישראלים פותחים הודעות לפחות פעם אחת ביום ו-20% מהם קוראים כל הודעה שהם מקבלים

הישראלים אוהבים הודעות סמס. עובדה: לפי סקר של אקטיב טרייל, 98% מהישראלים עדיין מקפידים לפתוח את יישום הודעות סמס בסמארטפון שלהם, 88% מהם קוראים אותן בקביעות. בנוסף, נמצא כי  79% מהישראלים פותחים הודעות לפחות פעם אחת ביום ו-20% מהם קוראים כל הודעה שהם מקבלים. אין ספק שגם בשנה הקרובה סמס שיווקי הולך להיות ערוץ חזק במיוחד למפרסמים בדיגיטל.

לכן, אין זה פלא שתוכנת לשליחת סמס הפכה להיות כלי חובה בארגז של כל מנהל שיווק. היכולת לשגר מיליוני הודעות סמס לנמענים רבים, להפיץ עדכונים, הודעות שיווקיות וכד' היא כוח רב שימושי בקרב עסקים וגופים ממשלתיים. מגוון התכונות הרחב של תוכנה לשליחת סמס עושה את העבודה: יכולת לשלוח הודעות מרובות לנמענים רבים; אפשרות לשלוח הודעות בהתאמה אישית; אפשרות לשלוח הודעות בתזמון מתוכנן; אפשרות לעקוב אחר נתוני פתיחה וקריאת הודעות; אפשרות להוסיף קישורים תמונות וסרטונים להודעות – כל אלה מסייעים לכל מנהל שיווק להגיע אל הלקוח הנכון בזמן הנכון.

למה כל עסק דיגיטלי חייב תוכנת לשליחת סמס?

כל מי שרוצה להגיע למספר גבוה של לקוחות בלחיצת כפתור אחת – חייב לעבוד עם תוכנה לשליחת סמס. כך ניתן לשלוח הודעות שיווקיות כדי להגדיל מכירות, להפיץ עדכונים על אירועים והפקות, לשגר הודעות תפעוליות וכד' בעלות מינימלית. היתרונות כבר בפנים: תוכנות שליחת סמס מאפשרות לשלוח הודעות מרובות לנמענים רבים במהירות ובקלות. אבל היתרון המשמעותי ביותר הוא מיידיות. הודעות סמס נקראות בזמן אמת ומותאמות באופן אישי לקהל היעד. לכל אלה יש להוסיף את עניין המדידה המדויקת, שכן תוכנת שליחת סמס מאפשרת לעקוב אחר נתוני פתיחה וקריאת הודעות כדי לקבל משוב על יעילות הקמפיינים.

איך לנצל את היתרונות של תוכנה לשליחת סמס?

לפני הכל, מומלץ לעדכן את רשימת הלקוחות ולוודא שאין שגיאות במספרי הטלפון או כפילויות. רשימה רלוונטית של נמענים תבטיח שההודעות יגיעו למקום הנכון. השלב השני הוא להתאים אישית את ההודעות לקהל היעד, כך שכל לקוח ירגיש שההודעה מיועדת רק אליו. גם לשימוש בשפה ברורה ותמציתית יש משקל רב. הודעות סמס מוגבלות ל-200 תווים, לכן חשוב להיות ממוקדים וחדים.

כמו כן, מומלץ להוסיף קישורים או תמונות להודעות כדי לעורר עניין רב יותר. אחרי שיגור ההודעה, כדאי לעקוב אחר נתוני פתיחה וקריאת הודעות כדי להבין איך הנמענים מגיבים לקמפיין שזה עתה נחשפו אליו.

 

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים תוכנה לשליחת סמס?

 

הכי חשוב זה להשתמש בתוכנת שליחת סמס חוקית, תקנית ומורשית. חוקי הספאם בישראל דורשים תשומת לב יתרה בעת שליחת הודעות סמס ורצוי מאוד לא להפר אותם עם תוכנה שמשגרת סמס בלי אבחנה ללקוחות שביקשו להפסיק לקבל הודעות. כמו כן, מומלץ להשתמש בתוכנת שליחת סמס מאובטחת כדי להגן על פרטיות הנמענים ומספרי הטלפון שלהם.

גם לקדמה הטכנולוגית יש מה לומר: חשוב לבחור תוכנה שתסייע לשלוח הודעות בצורה מהירה ויעילה ישירות מהמחשב האישי, בתוספת התאמות נקודתיות כמו בחירת שם המותג לפי שיקול דעת, אפשרות לשילוב במסע לקוח אוטומטי וכד'.

 

למה לבחור בתוכנת סמס של אקטיב טרייל?

לפני הכל, יעילות. אקטיב טרייל מאפשרת לשלוח הודעות מרובות לנמענים רבים במהירות ובקלות, בעלות מינימלית ונוחה. בנוסף, ניתן לשלוח הודעות אוטומטיות על בסיס אירועים ספציפיים, כגון חגים, ימי הולדת או צבירת נקודות מועדון. התוכנה אף מאפשרת פילוח נמענים מדויק לפי פרמטרים רבים ושונים כמו מיקום, גיל, מגדר ועוד.תוכנת אקטיב טרייל אף מציעה כלי מתקדם לניתוח נתונים מכל קמפיין כדי שניתן יהיה לטייב את תוצאותיו.

אין זה סוד שמאז הפכה אפליקציית וואטסאפ לערוץ כמעט יחיד להעברת מסרים בין אישית, התחזק כוחו של הסמס כערוץ לקבלת הודעות שיווקיות ותפעוליות מחברות עסקיות, אתרי מכירות ומועדוני לקוחות כמו מעקב אחר חבילות, קבלת קופונים ואישורי רכישה. ואכן, הסקר של אקטיב טרייל מוכיח זאת היטב: 77% מהישראלים סבורים שההודעות שהם מקבלים בסמס הן אטרקטיביות עבורם, ו-62% מהם סבורים שקבלת פרסומות והודעות שיווקיות בסמס מחברות עסקיות היא לגיטימית. בקיצור, זה הזמן לשלוח הודעה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »