כל מה שמעניין במקום אחד

כל מה שצריך לדעת על מרכזיות לעסקים מעודכן ל-2022

לא מעט עסקים וארגונים נתמכים על ידי מערכות מיושנות מתוך הרגל, הרגל זה יכול לעלות להן לאורך השנים לא מעט כסף אך גם למנוע מהם התקדמות מתבקשת. בעבר היה מקובל שעסקים יחזיקו במערכת קווית של מרכזייה, גם לניתוב שיחות וגם לשמיעת הודעות, אך הטכנולוגיה הגיעה גם לכאן וארגונים ועסקים רבים כבר עשו את המעבר לשירות של מרכזייה וירטואלית חכמה. מה זה בדיוק, איך זה עובד ואילו סוגים של מרכזיות דיגיטליות ישנן? כדאי להמשיך לקרוא.

 

קרדיט תמונה: אתר צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

מהי מרכזייה וירטואלית?

המרכזייה הווירטואלית הנה פתרון טכנולוגי מוביל שמקל על תקשורת העסק. היא מעבירה את נתוניה באופן מהיר על גבי רשת האינטרנט במקום על הרשת הקווית שמוכרת לנו כל כך. היא לא נמצאת פיזית בתוך העסק אלא מהווה פתרון וירטואלי אליה ניתן לגשת ממערכות ייעודיות שונות.

יתרונות מרכזיה וירטואלית

יש למרכזיה הווירטואלית יתרונות רבים כאשר הראשון בהם הוא העלויות שלה. עסק קטן יכול ליהנות מהשירות עם חיסכון של עשרות אחוזים לעומת המרכזיות המיושנות המופעלות על קווי תקשורת וכאשר מדובר על שיחות בינלאומיות החיסכון גדול עוד יותר. ההתקנה של המערכת קלה במיוחד ואינה מצריכה הטמעה פיזית בתוך המשרדים, כמו כן השימוש בענן מאפשרת את התרחבותה ואת חבילת השימוש בקלות מבלי שהדבר ישפיע על המערכת הווירטואלית הקיימת. עוד יתרון משמעותי הוא קלות התפעול של המערכת, אין שום צורך בידע מוקדם כדי להפעיל אותה ובאמצעות פורטל פשוט ניתן לעשות בה שימוש במהירות לאחר ההטמעה. יתרון נוסף הוא הגמישות הגיאוגרפית של המרכזייה והאפשרות להתחבר אליה באמצעות האינטרנט מכל מקום.

מהי מרכזיית סנטריקס ולמי היא מתאימה?

מרכזיות סנטריקס מיועדות לעסקים קטנים כגדולים והן מחליפות לחלוטין את הצורך במרכזיות הפועלות על הקווים הרגילים. המרכזייה מותקנת אצל ספק השירות ולא בעסק עצמו כאשר התשלום החודשי מועבר אליו לצורך השירות. סוג זה של מרכזיות לעסקים נחשב לסטנדרט המוביל כיום ורבים בוחרים בה בשל היתרונות שמנינו קודם אך היתרון הבולט שלהן הוא שניתן להתאים אותן באופן ספציפי לדרישות העסק.

מה כדאי לדעת על מרכזיות voip מבחינה טכנולוגית?

מרכזיות voip וירטואליות דומות למרכזיות המסורתיות שכולנו מכירים מבחינת יכולותיהן, הקול שמופק לתוכן הופך לחבילת מידע בסיסית במבנה פרוטוקול IP, הוא עובר על תשתית ה-IP של האינטרנט בעסק וכשהמידע מגיע לצד השני הוא מושמע לצד המקבל ב- stream קולי. אפשר לומר שמדובר על מרכזיות ip לכל דבר, הן מתאימות במיוחד לעסקים וארגונים שרוצים להתנתק מהעלויות הכבדות שכרוכות בהפעלת המרכזיות בתקשורת הקווית דרך הטלפון.

האם יש למרכזיות הווירטואליות גם תכונות מתקדמות נוספות?

בהחלט כן. חברות שפועלות בתחום ומציעות שירותי מרכזיית וירטואלית או מרכזיית בענן לעסקים מאפשרות מעבר ליכולות הבסיסיות של המרכזייה גם אפשרויות רבות נוספות כמו שיחות וידאו, חיבור למחשבי העסק ואפשרויות למכשירי קצה להיות מקושרים למרכזייה ממחשבים אחרים. את כל התכונות הללו המערכת הווירטואלית מאפשרת תוך עמידה בדרישות אבטחה מתקדמות ומכאן יתרונן הנוסף.

מה מצריך המעבר לטכנולוגיה החדשה?

עסקים וארגונים כבר הבינו מזמן שהמעבר לשירותים דיגיטליים מטיב עמן ועם לקוחותיהם. הטמעת המערכת בעסקים פשוטה וכקלה ומלווה בהסברים, מדריכים וליווי של אנשי המקצוע עד להטמעת המערכת בקלות. בפועל המערכת מספקת את אותו השירות, אך עם חיסכון גדול בכסף, עם אפשרויות דיגיטליות מתקדמות וההטמעה מאפשרת התרחבות והתחברות בקלות מכל מקום בעולם. אין פלא שחברות וארגונים רבים כבר ביצעו את המעבר ורבות אחרות נמצאות בימים אלה של המעבר לשירות.

 

Figure 1השוואת מחירים למרכזיות עסקים באתר צ׳ק בוקס

כמה עולה מרכזיית וירטואלית ואיך אפשר לבדוק מחירים?

הדרך הפשוטה והחסכונית ביותר היא דרך אתר צ׳ק בוקס המאפשר השוואת מחירים לעסקים קטנים במגון רחב של תחומים. באתר תמצאו מחירים של כל החברות המובילות בתחום התקשורת, תוכלו לקרוא ביקורות וחוות דעת אמיתיות וליצור קשר בקלות עם החברות הרלוונטיות

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »