כל מה שמעניין במקום אחד

מאמר זה עוסק בגשר בשניים

חלק זה ידון בשימוש ב-AI לתכנון גשרים.

נעשה שימוש בבינה מלאכותית במגוון תעשיות, אך לאחרונה היא עשתה את דרכה לתחום עיצוב הגשרים. דוגמה אחת כזו היא אוניברסיטת טקסס במרכז למערכות ועיצוב חכמות של אוסטין (CISD), שפועלת לפיתוח כלים מבוססי בינה מלאכותית שניתן להשתמש בהם לניתוח גשרים.

ה-CISD פיתח מערכת בשם BridgeXML, המשתמשת בנתונים מחיישנים המוצבים על גשרים כדי לזהות מתחים ומתחים. לאחר מכן המערכת יוצרת מודל תלת מימדי של הגשר ומפיקה דוח עם המלצות לשיפורים על סמך הנתונים שנאספו.

BridgeXML עדיין בפיתוח, אבל אם יצליח זה יכול לחולל מהפכה בבניית גשרים על ידי כך שיאפשר למהנדסים לבצע שיפורים בקלות רבה יותר לפני שיתעוררו בעיות.

הגשר הוא אחד מחלקי התשתית החשובים בעולם. זהו חוליה חיונית בתחבורה, מסחר ונסיעות.

על פי הערכות, ישנם כ-100,000 גשרים בעולם, באורך משותף של כ-200,000 קילומטרים.

Bridge in two הוא משחק שבודק את המודעות המרחבית וכישורי פתרון בעיות של השחקן. הוא משוחק על ידי הנחת שני קלפים, אחד על גבי השני, עם הפנים כלפי מטה משני צידי אזור המשחק. לאחר מכן השחקן הופך את שני הקלפים, חושף את הערכים שלהם. אם סכום הערכים בשני הקלפים שווה ל-10 (למשל ארבעה ושש), אז השחקן קולע שתי נקודות ויוכל לשמור על שני הקלפים. אם לא, הם לא קולעים כלום עבור התור הזה וחייבים להפוך קלף נוסף מכל ערימה כדי לראות אם הם יכולים להבקיע סכום גבוה יותר או להיפטר תחילה מכל הקלפים שלהם.

המשחק משוחק עד שלאדם אחד לא נשארו עוד קלפים: הוא מוכרז כמנצח.

הגשר הוא סמל לחיבור. היא מחברת שני חלקי עולם יחד, והיא מחברת בין שני אנשים המופרדים על ידי מרחק.

גשר הוא גם סמל לשינוי. זה יכול להיות גשר פיזי שמשנה את הדרך ללכת, או שזה יכול להיות גשר רגשי שמשנה את הדרך שבה אתה מרגיש לגבי משהו.

בחלק זה, נדון כיצד גשרים משמשים בכתיבה כסמלים וכלים לחיבור בין אנשים בדרכים שונות.

גשר הוא מבנה המספק מעבר על מכשול כמו נהר, תעלה או גוף מים.

גשרים עשויים בדרך כלל ממתכת ובטון. הם יכולים להיות מבנים פשוטים כמו לוחות בטון הנתמכים על ידי קורות מתכת או יכולים להיות מבנים מורכבים כמו גשר ברוקלין.

זה משחק ששיחק כבר מאות שנים. זהו משחק של שני שחקנים והמטרה של המשחק הזה היא להעביר את הכלים שלך מצד אחד של הלוח לצד השני.

השחקן הראשון מתחיל בהעברת כל אחד מהחלקים שלו מקצה אחד של הלוח לריבוע ריק בצד הנגדי. לאחר מכן, השחקן השני מזיז את הכלי שלו בתורו, וכן הלאה, עד שכל הכלים מועברים מצד אחד של הלוח לצד השני. השחקן הראשון שמצליח להעביר את כל החלקים שלו מנצח.

ברידג' בשניים הוא משחק שדורש שני שחקנים. את המשחק משחקים כל שחקן בתורו להניח קלף לבחירתו. השחקן הראשון שמניח את הקלפים כך שיצרו גשר מצד אחד של השולחן לצד השני, מבלי שאף אחד מהקלפים יחפוף, מנצח.

ניתן לשחק במשחק זה עם שני אנשים או כמשחק סולו. כדי לשחק עם שני אנשים, אדם אחד היה מתחיל בהנחת קלף אחד ואז הם היו מתחלפים עד שמישהו מניח את כל הקלפים שלו ויוצר גשר מצד אחד של השולחן לצד השני מבלי שאף אחד מהם יחפוף זה את זה. אם אתה משחק לבד, היית מתחלף עם עצמך ותראה אם אתה יכול ליצור גשר מצד אחד של השולחן לצד השני ללא קלפים חופפים.

גשר הוא מבנה המספק מעבר לאנשים או כלי רכב, המחבר בין שתי נקודות שאינן מחוברות אחרת, או כדי לאפשר להולכי רגל לחצות מכשול כמו כביש, נהר, עמק או מסילת רכבת.

המילה "גשר" עשויה להתייחס גם למכשיר המשמש לבניית גשרים. ניתן לייחס את המילה ל-"brycg" באנגלית עתיקה, מהפרוטו-גרמנית "*brigjō" (השווה "bryggja" של הנורדית העתיקה), הקשורה ל"briggia" הסקסונית העתיקה, "brygga" שבדית ול"brug" ההולנדית.

גשר עשוי בדרך כלל מאבן, מתכת ו/או בטון. צורת הגשר עשויה להיות תלויה בתפקיד שהוא משרת: ברוב המקרים יש לו תוחלת אחת; קצה אחד מתחבר למסה יבשתית אחת ואז ממשיך על פני המים עד שהוא מגיע לצד השני.

ברידג' בשניים הוא משחק שדורש שני שחקנים להתחרות זה בזה. מטרת המשחק היא להיות השחקן הראשון שיקבל את כל סט האריחים שלו מצד אחד של הגשר לצד השני.

המשחק מתחיל בהנחת כל 16 האריחים בקצה אחד של גשר. לאחר מכן שחקנים מסירים בתורו אריח אחד בכל פעם והופכים אותו כדי לראות מה הם ציירו בתורם. לאחר מכן על השחקנים להחליט אם הם רוצים לשמור את האריח הזה או להפוך אותו בחזרה, לסיים את התור שלהם ולאפשר לשחקן השני הזדמנות לצייר את האריח הזה. אם שני השחקנים מציירים את אותו אריח, הם יכולים לשחק שוב או לקחת אריח נוסף מהערימה ולהמשיך לשחק עד שלמישהו יש את כל 16 המשבצות מעבר לגשר.

ברידג' בשניים היא דרך מדהימה עבור אנשים שלא ממש טובים במשחקים, כמו ילדים, סבים וסבתות, או כל מי שרוצה משחק קל עם חוקים פשוטים, עדיין יכולים ליהנות לשחק עם אחרים ולהתחרות מול כל אחד מהם.

הגשר הוא אחד המבנים החשובים ביותר בחברה שלנו. עם המבנה הזה, אנחנו יכולים לחצות מצד אחד לשני. אבל ככל שעובר הזמן, רבים מהגשרים הללו הפכו ישנים ופגומים. כתוצאה מכך, אנשים לא יכולים להשתמש בהם יותר. דוגמה אחת היא גשר ברוקלין בניו יורק. הגשר קיים כבר יותר מ-130 שנה והוא ניזוק מגיל, מזג אוויר וטעויות אנוש. ממשלת העיר השקיעה הרבה כסף על הגשר אבל הם לא הצליחו לתקן את זה לגמרי כי יש יותר מדי בעיות עם המבנה שצריך לתקן בבת אחת. כיום, אנשים משתמשים בגשר ברוקלין לעתים רחוקות יותר כי הם חוששים שהוא יתמוטט בכל רגע בקרוב ולכן הם מנסים למצוא מסלולים אחרים במידת האפשר או להימנע לחלוטין מללכת לשם.

גשר בשניים:

-גשר ברוקלין נבנה לפני למעלה מ-130 שנה

-הוא ניזוק מגיל, מזג אוויר וטעויות אנוש

הגשר בשניים הוא דרך חדשה לשחק ברידג'. במשחק, כל שחקן מקבל יד של שני קלפים. לאחר מכן, השחקנים מציעים את מספר הטריקים שהם מאמינים שהם יכולים לקחת, ואיזו צבע תהיה מנצח.

ה-Bridge in two תוכנן כך שיהיה קל יותר ללמידה מאשר הגשר המסורתי ונועד שיותר אנשים ייהנו. יש לו גם כמה וריאציות שניתן לשחק בהתאם למדינה שבה אתה נמצא.

במשחק Bridge in two, שחקן מקבל ארבעה קלפים והוא צריך להציע כמה טריקים הוא חושב שהוא יכול לקחת.

המשחק מתחיל בכך ששחקן אחד מציע כמה טריקים הוא חושב שהוא יכול לקחת ושאר השחקנים מנחשים אם ההצעה הזו גבוהה מדי או נמוכה מדי. אם הניחוש נכון, המציע לוקח קלף נוסף והמשחק ממשיך עד ששחקן מציע על שני טריקים. השחקן שמגיש הצעת מחיר אחרונה מקבל הצעות מחיר עבור שני טריקים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »