כל מה שמעניין במקום אחד

מגדול עד קטן: מתכונים שכולם אוהבים לאכול

במקרים רבים יש הפרדה מוחלטת בין אוכל של מבוגרים לאוכל של ילדים. מבוגרים אוהבים טעמים מורכבים, שילובים מעניינים, טעם חריף, או מתוק עם מלוח והם מסתדרים מצוין עם מנות גדולות. ילדים לעומתם אוהבים טעמים פשוטים ולא מתחכמים, אוכל קטן, אוכל בצורות, אוכל שבו הכול ברור ומובן מה זה מה ומי הולך עם מי. אבל ישנם גם מאכלים שיש עליהם קונצנזוס מוחלט, מאכלים שגם גדולים וגם קטנים אוהבים לאכול, הכנו לכם רשימה שמתאימה לכל הגילים של כווולללםםםם.

פיצה

אחד המאכלים האהובים ברחבי העולם, נאהב גם על ידי ילדים וגם על ידי מבוגרים בגרסתו הפשוטה ביותר – פיצה רגילה. אומנם בגרסתה הסטנדרטית ביותר נוכל למצוא אותה עם תוספות של זיתים ירוקים ופטריות, אך לא ניכנס עכשיו לתוספות ושדרוגים, ונתייחס אל גרסתה הפשוטה ביותר של הפיצה, והיא אכן נאהבת על ידי כולם, ובצדק!

גלידה

עוד מאכל נהדר שכולם אוהבים. היא קרה, טעימה, מרעננת ומגיעה בשלל טעמים אהובים. בגרסתה הפשוטה ביותר היא מגיעה בטעמי וניל ושוקולד על גבי גביע ופל פשוט שכולם אוהבים לאכול עד הסוף.

פסטה

פסטה היא אהובה לא רק בגלל שהיא טעימה, אלא גם בגלל שהיא מהירה מאוד להכנתה ומתאימה בהרבה מאוד מקרים כשאין לנו הרבה זמן לבשל. הפסטה הפשוטה ביותר היא זו עם רוטב עגבניות או שמנת ויש מי שאוהבים לאכול אותה ללא כל רוטב. אך היא ללא ספק אהודה על גדולים וקטנים כאחד.

עוגות בחושות

העוגות הבחושות אהובות על ידי כל כי הן תמיד מלוות אותנו עוד מילדות. תמיד יש איזושהי עוגה בחושה בבית, לשישי בערב או שבת בבוקר, לאיזו יומולדת של מישהו מבני המשפחה או סתם כי ממש מתחשק משהו טוב ומתוק מעשה ידינו. גרסתה הפשוטה ביותר היא עוגת השוקולד המוכרת מכולן או עוגת וניל/חמאה/טורט שכולן בעלות ספוג לבן. כמובן שיש עוד עוגות בחושות רבות וטובות, והן אכן נאהבות על ידי כל.

עוגיות

אם צריך לבחור משלל העוגיות הקיימות את אלו שיאכלו ילדים ומבוגרים כאחד אנו בוחרים בעוגיות שוקולד צ'יפס. אלו עוגיות מיתולוגיות שפשוט לא ניתן לעמוד בפניהן! לצידן יככבו גם עוגיות החמאה עם או בלי ציפוי שהן פשוט נימוחות בפה ומסבות הנאה רבה גם לקטנטנים וגם לגדולים.

פנקייק

אומנם הרשת גדושה בשלל מתכונים לפנקייק שהם בריאים, טבעוניים, מיוחדים ומתחכמים אבל פנקייק אמיתי ופשוט, כזה שזוכרים בראש את כל המרכיבים של מתכון לפנקייק, כזה שמזכיר את אלו שיש בבית המלון בארוחת הבוקר, כזה ששמים עליו גם סירופ מייפל וגם סירופ שוקולד וטורפים מהר וכזה הוא הפנקייק שכולם אוהבים לאכול מגדול ועד קטן.

שניצל

אוכל מטוגן על כל גווניו הוא טעים. לא משנה מה תבחרו לטבול בתוך שמן עמוק הוא יצא טעים וכך גם השניצל. בגרסתו הפשוטה והמוכרת ביותר מבית אימא הוא טבול בביצה ומלח ומצופה בפירורי לחם ומשם הוא קופץ למחבת לטיגון בשמן. שניצל הוא מאכל אהוב מאוד בפרט על ילדים אך לא פחות על המבוגרים שמנשנשים גם את הפירורים שנופלים על הנייר הסופג.

טוסט

הטוסט הוא המצאה נפלאה למי שרוצה טעמי פיצה בקטנה. הטוסט המסורתי שכולנו גדלנו עליו מורכב משתי פרוסות לחם עם קטשופ או רסק עגבניות שמרוח עליהן ובאמצע פרוסת גבינה צהובה. זהו טוסט פשוט וטעים שילדים אוהבים לאכול, ואם אתם הורים שקוראים את השורות הללו, מי כמוכם יודע שמבוגרים אוהבים לאכול גם את השאריות של הארוחה הזו וגם את הטוסט עצמו.

פשטידה

מאכל נפלא, מהיר ופשוט שקל להכין וכיף לאכול. ישנן פשטידות רבות שאהובות על ידי ילדים כמו פשטידות תירס, בטטה ואפילו גבינות שגם המבוגרים שמחים לטרוף מהן, במיוחד לאחר יום ארוך ומתיש שאין חשק לבשל בו.

בורקס

מאכל הבצק הממולא הזה מציע לנו שלל אפשרויות, בצק עלים, פילאס וגם פריך, אך בגרסתו הפשוטה ביותר הוא מגיע כמשולש של בצק עלים ממולא בגבינה או כמלבן ממולא בתפוחי אדמה. את המאפה הנהדר הזה אוהבים לאכול מבוגרים וגם ילדים ובפרט את בורקס הפיצה האהוד במיוחד על הקטנטנים אך גם על המבוגרים.

לסיכום, יש שלל מאכלים נפלאים שאוהבים לאכול בכל גיל. לא משנה אם מדובר בילד בן שלוש או בסבא בן שבעים כל עוד מדובר באוכל טעים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »