כל מה שמעניין במקום אחד

מהם היתרונות המרכזיים של מרכזיה בענן לעסק שלכם

תקשורת היא הבסיס להצלחה בעסק שלכם. היא חיונית בעבודה ובהתנהלות בתוך הארגון, בין העובדים למנהלים, בין העובדים עצמם במחלקות השונות או בסניפים השונים וכמובן גם בין הארגון ללקוחות. מרכזיה בענן תוכל לסייע לכם בשיפור התקשורת בכל האספקטים הקשורים לארגון, לעובדים וללקוחות. באמצעות מרכזיה שכזו תוכלו להתחבר אליה מכל מקום ובכל זמן, לקבל שיחות גם כשאתם לא במשרד, לאפשר לעובדים שלכם לתקשר אחד עם השני ועם הלקוחות בלחיצת כפתור ועוד. באמצעות מערכת CRM של סקאלה תוכלו לשלב מרכזיה בענן בעסק שלכם ללא צרוך בתשתיות מיוחדות ויקרות או איש IT שישב אצלכם במשרד ויהיה אחראי על תפעולה השוטף של המערכת. להלן כמה יתרונות מרכזיים של מרכזיה בענן לעסק שלכם.

 

#1 – התקשרות מהירה בין עובדי הארגון:

לעתים רבות העובדים שלכם יצטרכו לתקשר אחד עם השני לגבי פרויקטים, ענייני עבודה, מתן תשובות ושירות ללקוחות ועוד. באמצעות מרכזיה בענן תוכלו לאפשר לעובדים שלכם לתקשר אחד עם השני בלחיצת כפתור. תוכלו לנתב את הלקוחות לשלוחות שונות או סניפים שונים שכולם מחוברים לאותה מרכזיה בענן.

 

#2 – ניתוח וניהול שיחות עם לידים חדשים ולקוחות:

האם יצא לכם להתקשר לארגון או בית עסק כלשהו ולשמוע משפט שאומר שחלק מהשיחות מוקלטות לטובת שיפור השירות? ובכן זו אחת התכונות החזקות ביותר של מרכזיה בענן והיא היכולת להקליט שיחות באופן אוטומטי, לשמור את ההקלטות במערכת ולחזור אליהן מתי שצריך. ניתן להשתמש בהקלטות לצורך ביקורת ומעקב אחר העובדים ואופן השירות שהם מספקים ללקוחות וגם כהוכחות משפטיות במקרה של תלונות מהלקוחות מול החברה. כמו כן ניתן לנהל את השיחות עם הלידים החדשים והלקוחות בחברה בקלות וביעילות דרך המרכזיה, בלחיצת כפתור ובפשטות רבה. ניתן לנתב את השיחות לעובדים או למחלקה הרלוונטית, לנהל מרכזי המתנה, להוסיף פאנטון רלוונטי, לנהל תא קולי וניתוב שיחות אוטומטי ועוד.

 

#3 – הכול מגובה בענן ואין צורך בתשתיות מיוחדות בעסק:

יתרון נוסף של מרכזיה בענן הוא העובדה שהיא ,כאמור, בענן. לא ענן בשמיים כמובן אלא נמצאת במרחב וירטואלי בטכנולוגיית ענן. כך תהיו בטוחים שהמידע אודות העסק והלקוחות מגובה ותוכלו לחזור אליו מתי שתצטרכו. אין צורך לדאוג לשטחי אחסון, גיבויים, אנשי מקצוע שיתחזקו לכם את השרתים ואין צורך לבניית תשתיות מיוחדות. בעבר היה צורך להחזיק איש IT בחברה שעלה הרבה מאוד כסף, להחזיק שרתים ומערכות מסורבלות שגם עלו הרבה כסף וגם הצריכו מקום. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומרכזיה בענן של סקאלה תוכלו לפשט את העניין מבחינת התשתיות וכל שתצטרכו הוא משתמש וסיסמה וחיבור למערכת.

 

#4 – תיעוד מהיר במערכת:

העובדה שהשיחות מתועדות במערכת היא יתרון בפני עצמו אולם ניתן לתעד גם את הנקודות החשובות במהלך השיחה ישירות בכרטסת באמצעות חיבור בין המרכזייה שלכם בענן למערכת CRM של סקאלה. כך למשל במהלך השיחה עם הלקוח תוכלו לפתוח את כרטיס הלקוח הקיים במערכת (או לפתוח כרטיס לקוח חדש) ולתעד בכתב את הנקודות החשובות בשיחה. כך תוכלו לעשות על מנת לתת שירות לקוחות טוב ומקצועי יותר בכל פעם שתענו ללקוח בטלפון ותוכלו לפתוח את הכרטיסייה ולראות את המידע המתועד. גם אם עובד אחר שוחח עם הלקוח תוכלו לראות את המידע מעודכן בכרטיסיה שלו ובכך תוכלו להעניק ללקוח שירות מהיר ומקצועי יותר שהוא ודאי יהיה שבע רצון ממנו.

 

#5 – ניתן להתחבר למרכזיה ולענות ללקוחות ולעובדים מכל מקום:

יתרון חשוב נוסף הוא היכולת שלכם ושל העובדים שלכם להתחבר למרכזיה ולמערכת בכל מקום ומכל זמן באמצעות מספר וירטואלי. כל שאתם צריכים הוא מכשיר נייד וחיבור לאינטרנט. יצאתם לטיול בחו"ל ואתם רוצים להיות עם היד על הדופק? תוכלו להתחבר למערכת ולמרכזיה ואף לקבל שיחות דרך המרכזייה מהעובדים ומהלקוחות שלכם. יצאתם מהמשרד לפגישה או סידורים? גם במקרה כזה תוכלו לשוחח מכל מקום עם הלקוחות והעובדים שלכם. תוכלו לנתב את השיחות לעובד הרלוונטי, לשים לקוח בהמתנה או להפנות אותו למשיבון קולי אוטומטי לניתוב לשלוחה הרלוונטית.

 

לסיכום; שימוש במערכת סקאלה יספק לכם מגוון רחב של יתרונות וכלים שונים שיעזרו לכם לשפר ולייעל את העבודה בעסק שלכם. אחד הפיצ'רים החשובים ביותר הוא המרכזייה בענן. פיצ'ר זה יאפשר לכם מגוון יתרונות חיוניים לעסק ויאפשר לכם להעניק שירות מהיר, טוב ואיכותי יותר ללקוחות שלכם מה שיוסיף לשביעות הרצון שלהם ולמיתוג שלכם כמובן. באמצעות הכלים המתקדמים של המערכת, כולל מרכזיה בענן, תוכלו להיות עם היד על הדופק כל הזמן לגבי פעילות העובדים שלכם, האופן שבו הם מתנהלים מול הלקוחות שלכם ונותנים להם שירות ועד ליצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית, נוחה ונעימה יותר. העובדים שלכם יוכלו להתקשר אחד עם השני בלחיצת כפתור והגעה לשלוחה המבוקשת ועוד יתרונות רבים אחרים שלא תבינו איך הסתדרתם עד היום בלעדיהם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

איך לשמור על חדר ילדים מסודר תמיד?

חדר מסודר אינו רק נעים לעין, אלא מדובר על שגרה שמעניקה תחושת ארגון ואחריות עבור הילדים. כל הורה יודע ששמירה על חדר ילדים מסודר ונקי הוא הישג כמעט בלתי אפשרי, כי לעיתים נראה שלצעצועים, ספרים ובגדים יש חיים משלהם כשהם מפוזרים כל הזמן בכל רחבי החדר.

קרא עוד »