כל מה שמעניין במקום אחד

מה עושים בחגים? טיולי ג'יפים עם טוויסט אקסקלוסיבי

עם התקרב עונת החגים, ישראלים רבים מנסים לתכנן את החופשה שלהם עם החופש מבתי הספר ומהעבודות. יש כאלה שיחליטו לטוס לחו"ל, אבל רבים יישארו בארצנו הקטנטונת וייהנו מנופיה. ואם כך תחליטו, הרי שוודאי תרצו לחוות את האזורים שבהם תטיילו בצורה ייחודית, כזו שלא עושים בכל יום.

הרבה משפחות בארץ כבר היו בקייאקים בצפון, או שעשו לינה במאהל בדואי בנגב, או כל מיני אטרקציות אחרות. אם אתם מחפשים משהו ייחודי, כזה שכמעט אף אחד אחר לא עושה, הרי שכדאי לכם לחושב על האפשרות של טיול ג'יפים יוקרתי ובוטיקי, בתכנון לפי העדפותיכם.

מסלולים אפשריים

את המסלולים אפשר לעשות בג'יפ האישי שלכם, או באמצעות השכרת ג'יפים יוקרתיים שישדרגו לכם את החוויה אפילו יותר. הנה כמה דוגמאות למסלולים מוכרים, אך עם הצעות לטוויסט יוקרתי ולא שגרתי:

  • ירושלים והשפלה – תוכלו לעשות את מסלול 4X4 בחבל לכיש, שמגיע לשיאו בחודשי החורף, עם האתגר של הנהיגה החורפית והפריחה היפהפייה שלל הכלניות. טיול בוטיקי יאפשר לכם לשלב גם ביקורים אישיים ביקבים ומבשלות בירה באזור, רק בתור דוגמה, על מנת להפוך את החוויה למושלמת אפילו יותר.

 

  • גליל תחתון – אזור עמק יזרעאל הוא אחד המקומות היפים, העשירים בהיסטוריה, והמעניינים ביותר בישראל. מסלולי הג'יפים בעמק יעבירו אתכם בין שדות חקלאיים, בריכות דגים, נופים פתוחים או הרריים (תלוי בכם), ובעיקר תעניק לכם הרבה מאוד כיף. כדי לשדרג את החוויה למקסימום, אפשר לתאם לכם מראש ארוחת שף פרטית בשטח בהשפעת המטבח המקומי.

 

  • מרכז וגוש דן – טיול בנחל שלה, מראש העין ועד רנתיס, מהווה אפשרות מצוינת עבור טיול ג'יפים יוקרתיים של סוף שבוע (רוב המסלול עובר בשטחי אש). מדובר במסלול לא מאתגר במיוחד, וכזה שנמצא ממש במרכז הארץ. לאורך המסלול, וכתלות בתקופה, תוכלו ליהנות מנופים ותצפיות, פריחה מרהיבה, ובעיקר לגלות את הפלאים שנמצאים ממש כאן, בחצר האחורית של המרכז הסואן. את הטיול תוכלו להשלים ולהפוך לאקסקלוסיבי באמצעות ביקור פרטי ביקב בוטיק באזור, כמו לדוגמה יקב אפק.

 

  • נגב ואילת – המדבר הוא המלך של טיולי הג'יפים, וכמובן שניתן להפוך אותו גם ליוקרתי אם רק יודעים לאן ללכת ומה ניתן לעשות. רק לשם הדוגמה, תוכלו לבחור לעשות את המסלול אל עין אום תינה, שנמצא מזרחית לשדה בוקר. מדובר בטיול מאתגר ביותר, ולעשות אותו באמצעות ג'יפים יוקרתיים תהיה חוויה שלא מהעולם הזה. וברגע שיימאס לכם מהחום של המדבר, תוכלו ללכת למסאז' וארוחה מפנקים בשדה בוקר.

 

טיפים להעצמת החוויה

למעשה כל טיול ג'יפים רגיל ניתן לשדרג ליחיד במינו, ריכזנו כמה טיפים שכדאי לשקול:

  • מדריך מקומי פרטי – מדריך מקומי ישדרג לכם את חוויית הטיול באופן משמעותי. מדריך כזה יתמחה בטיולי פרימיום בדרכים מיוחדות, נסתרות ופחות מתויירות, ככה שתוכלו לקבל את הטבע כולו לעצמכם. בנוסף, הוא יוכל להתעסק עם כל הארגונים הרלוונטיים, ואתם לא תצטרכו לעשות את התיאומים בעצמכם.
  • איך אפשר בלי אוכל? – ארוחת שף פרטי יכולה להיות מה שיהפוך את הטיול שלכם לחוויה בלתי נשכחת. בין אם מדובר בחוויה זוגית ובין אם בטיול משפחתי, ארוחת שף פרטית בשטח או במסעדה תוסיף אספקט מרגש ביותר לטיול כולו.

 

  • הופעה פרטית וייחודית אנפלאג של זמר אהוב בשטח – במיוחד אם מדובר בטיול זוגי או טיול של כמה זוגות, הופעה פרטית היא אחד השדרוגים המקוריים והמרגשים ביותר שיכולים להיות לטיול ג'יפים יוקרתיים.

 

  • סיום הטיול במרכז ספא מפנק בקרבת האזור או בדרך חזור – טיול ג'יפים הוא חוויה עצימה ותובענית, כזו שדורשת מכם ריכוז ולפעמים מפעילה שרירים ותחושות שלא זכרתם שקיימים. על מנת להעצים את ההתרגשות ולהפיג את המתח, תוכלו לשלב בטיול היוקרתי שלכם ספא מפנק ומסאז' זוגי, כזה שיהווה אקורד סיום מוצלח ביותר לטיול חווייתי.

 

  • השכרת ג'יפ יוקרתי לטיול כזה יכולה להוסיף לו אפילו יותר, כי כנראה שהוא יהיה מותאם יותר לחוויה הזו מאשר כל רכב אחר.  זו יכולה להיות מערכת מולטימדיה משוכללת, מושבים מפנקים, ג'יפ מרווח, מיזוג עוצמתי ועוד. כל המאפיינים האלו של רכב שטח יוקרתי יהפכו את הטיול ליוקרתי ואקסקלוסיבי אפילו יותר מהרגיל.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »