כל מה שמעניין במקום אחד

מוכר רכב? עשה ואל תעשה!

אם אתה נמצא לפני הליך של מכירת רכב, להלן מספר דברים שחשוב שתעשה ודברים אחרים שמומלץ להינע מהם  – וזאת, במטרה למכור את הרכב בזמן הקצר ביותר:

נסה לקחת לעצמך את הזמן

זה אומנם נכון שכאשר עולה הצורך למכור את הרכב הוא יכול להיות מידי. אבל, מי שלא רוצה להתגמש יותר מדי ובסופו של דבר לקבל על הרכב סכום הרבה יותר נמוך ממה שהוא ציפה לקבל, ההמלצה בעבורו תהיה להבין שתהליך המכירה יכול לקחת זמן.
גם אם הרכב נראה כמציאה לכל דבר ועניין במקרים רבים ייקח זמן עד שיגיע קונה רציני, אשר יהיה מוכן לתת למוכר את סכום הכסף המבוקש על ידו.

קבע מחיר ריאלי

קבע מחיר ריאלי עבור הרכב שלך – השתמש לצורך העניין במחירונים שונים, על מנת להבטיח שאכן מדובר במחיר הוגן.
אם תפעל בטקטיקה של לקבוע מחיר גבוה יותר ומקסימום לרדת, תיקח סיכון שלא תקבל פניות רלוונטיות.

השתמש בכל הפלטפורמות לפרסום רכב

יש לא מעט פלטפורמות בהן ניתן להשתמש כיום על מנת לפרסם את הרכב אותו אתם מבקש למכור ובין היתר:

  • לוחות אינטרנטיים – יש לא מעט לוחות אינטרנטיים אשר מיועדים באופן פרטני לפרסום של רכבי יד שניה. כדאי לנסות ולאסוף מידע עם כמה שיותר לוחות שכאלו ולהשתמש בכמה שיותר מהם – בעיקר במידה וניתן לפרסם בהם מודעה ללא תשלום.
  • רשתות חברתיות – יש ברשתות החברתיות השונות והפייסבוק בפרט, קבוצות ייעודיות למכירת רכבים באזורים שונים בארץ. ההמלצה היא לחפש קבוצות שכלאו ולפרסם בהן את הרכב.
  • תלייה של שלט על גבי הרכב – ניתן להשתמש גם בפלטפורמה מיושנת יותר של תליית שלט מכירה עם גבי הרכב.
  • פה לאוזן – אומנם לא מדובר בפלטפורמה, אבל אם אתם מבקשים למכור את הרכב שלכם, חשוב מאוד שתספרו לכמה שיותר אנשים על כך שאתם מבקשים למכור את הרכב שלכם – ואף תנדבו להם פרטים רלוונטיים. במקרים רבים תגלו שקונה הרכב שלכם יגיע אליכם דווקא בצורה כזאת.

ההמלצה היא לערוך היכרות מעמיקה עם כל הפלטפורמות הרלוונטיות וכמובן, לעשות שימוש עם כמה שיותר מהן.

אל תתמקח על מחירים בטלפון

אם פרסמתם את מחיר הרכב במודעה, אתם יכולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם אנשים אשר ינסו להתמקח אתכם על המחיר כבר במהלך שיחת הטלפון.
ההמלצה היא להימנע ממיקוח בצורה שכזאת – הסיבה לכך טמונה בעובדה שמיקוח שכזה יכול לגרום לכם ובזבוז זמן והוצאת אנרגיה ובכלל לא בטוח שהאדם בצד השני ירצה לקנות את הרכב – רוב האנשים לא מוכנים לקנות חתול בשק והם יקבלו החלטה לגבי הרכב רק אחרי שיגיעו, יראו את הרכב ויבדקו אותו.

אל תהסס לבדוק אלטרנטיבות

גם אם קיבלת החלטה שלמה לנסות ולמכור את הרכב ללקוחות פרטיים, אתה יכול להגיע לאחר זמן מה למסקנה שהדרך הזאת פחות עובדת לכם.
בכל זאת, אם חולפים שבועות ארוכים מבלי שתמצאו קונה, אולי כדאי לשקול גם אלטרנטיבות – לדוגמא, אפשרות לפנות לחברת ליסינג או לסוכנות רכב ולבדוק אפשרות לעסקת טרייד אין – עסקה במסגרתה אתם למעשה מקבלים הצעה על הרכב שברשותכם, הצעה על הרכב אותו אתם מעוניינים לקנות ולמעשה, מה שאתם צריכים לעשות זה לשלם את ההפרשים.

מכירת רכב יכולה להוות כהליך לא פשוט אשר יכול לקחת הרבה זמן. מהסיבה הזאת, ישנה חשיבות גבוהה להיערכות לקראת התהליך, להקפדה על ביצוע פעולות נבונות וגם לגלות נכונות לשמור על גמישות ולעשות שינויים אשר יכולים להתגלות כמשמעותיים.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »