כל מה שמעניין במקום אחד

מעבדה לתיקון מחשבי אפל "אגס נגוס"

מחפשים מעבדת תיקונים מקצועית ואמינה לתיקון מחשב מק או מחשב אפל אחר? איך לבחור נכון מעבדת תיקונים למחשבי אפל? למה תיקון מחשב מק חייב להיעשות על ידי מעבדת תיקונים מקצועית ומומלצת? אילו תקלות נפוצות ניתן לתקן במעבדת התיקונים? כל התשובות בכתבה שהכנו עבורכם.

יש מגוון דגמים של מחשבי אפל, אלו תחנות עבודה אמינות ויעילות והמחשבים המתקדמים טכנולוגית מיועדים בין היתר לבעלי מקצוע הזקוקים למחשב עוצמתי עם ביצועים מושלמים. כדאי לדעת כי תיקון מחשבי אפל במעבדה מקצועית מובילה מתחיל בדיאגנוסטיקה. יש לאבחן את התקלה במיומנות, בין אם מדובר בתקלת תוכנה ובין אם אחד מרכיבי החומרה התקלקל ודורש תיקון או החלפה.

 

איך מזמינים שירות לתיקון מק או מחשב אחר מבית APPLE?

כאמור, מחשבים מבית ענקית הטכנולוגיה Apple נחשבים לאמינים ולאיכותיים מאוד, לכן הם מהווים את הבחירה הראשונה של בעלי מקצוע רבים, ובהם מעצבים, גרפיקאים, אדריכלים, עורכי וידאו, צלמים ואנשי הייטק. מחשב אפל הפך כבר מזמן לסמל סטטוס לכל דבר ועניין, ולמרות מחירם הגבוה הם נפוצים מאוד, ויש גם שוק ערני למכירת מחשבי אפל יד 2.

כאשר רוכשים מחשב מק חדש מקבלים אחריות ובכל תקלה יש לפנות למעבדת השירות של היבואן. בתקופת האחריות לרוב אין בעיות עם המחשב מאחר והוא עדיין חדש. מאחר וכל מחשב עשוי להתקלקל מומלץ לבעלי מחשבי אפל לפנות רק למעבדת תיקונים מקצועית המתמחה בדיאגנוסטיקה של מחשבי אפל ובתיקון כל הדגמים שענקית הטכנולוגיה מייצרת ומשווקת לאורך השנים.

אם אתם זקוקים לשירות של תיקון מק או תיקון מקבוק עליכם ליצור קשר עם מעבדת התיקונים. אנחנו, במעבדת התיקונים המובילה "אגס נגוס" מציעים שירות חדשני ויעיל על מנת להקל עליכם ולהבטיח לכם תיקון מהיר ומקצועי, ללא כאבי ראש ובזבוז זמן. אנחנו יודעים כי אתם זקוקים בדחיפות למחשב האפל שלכם כדי לעבוד, לגלוש באינטרנט ועוד. לכן, אנו מציעים שירות תיקון מק המבוסס על ארבעה שלבים מרכזיים:

ייעוץ טלפוני ללא עלות או התחייבות – בשלב הראשון יש לפנות אלינו באמצעות הטלפון או דף יצירת קשר באתר. נציג מעבדת התיקונים יחזור אליכם בזמן הקצר ביותר וכבר בשיחת הטלפון הוא ינסה להבין מה התקלה והאם יש להגיע למעבדה או שניתן לטפל בבעיה מרחוק. חשוב להדגיש כי הייעוץ הטלפוני שלנו ניתן כחלק מהשירות ואינו כרוך בעלות או התחייבות מצדכם.

תיאום תור במעבדה או איסוף המחשב  מבית הלקוח – כמעבדת תיקונים המתמחה בתיקון כל מחשבי אפל אנו יודעים כי הזמן שלכם שווה הרבה כסף. לכן, אנחנו מציעים אפשרות לתאם תור למעבדה וכך תקבלו שירות במקום מיד עם הגעתכם, אך אם אינכם יכולים להגיע עצמאית למעבדה הממוקמת בפתח תקווה ניתן להזמין שירות לאיסוף מחשב האפל שלכם על ידי שליח מטעמנו. כדאי לדעת כי אנחנו מציעים שירות בפריסה ארצית רחבה, ואנו אוספים מחשב אפל לתיקון מכל חלקי הארץ.

בדיקה כללית ואבחון התקלה במחשב – לאחר שמחשב האפל שלכם מגיע למעבדת התיקונים שלנו צוות הטכנאים מבצע דיאגנוסטיקה מקיפה למחשב. הבדיקה היסודית והמקיפה נועדה לאיתור התקלה הקיימת ולאבחון כללי, מאחר ולעיתים יש רכיבים הדורשים החלפה או תיקון, לפני שתקלה חמורה יותר תיגרם למחשב. יש לציין כי דיאגנוסטיקה למחשבי אפל מחייבת ידע, ניסיון וציוד טכנולוגי מתקדם, לכן חשוב לשלוח מחשב מק לתיקון רק במעבדה מקצועית למחשבי אפל.

תיקון המחשב – לאחר אבחון התקלה ובדיקה כללית של המחשב וביצועיו, אנחנו מכינים הצעת מחיר מפורטת הכוללת פירוט על העבודה הנדרשת לתיקון מחשב מק, לרבות עלות חלפים בהתאם לצורך ומאפייני התקלה. עליכם לאשר את עלות התיקון וצוות הטכנאים יבצע את מלאכתו במהירות ועל הצד הטוב ביותר, ולאחר התיקון אנחנו מבצעים בדיקה נוספת כדי לוודא שהמחשב שלכם תקין לחלוטין. בסיום התיקון עליכם להחליט האם להגיע לאיסוף המחשב מהמעבדה או לקבל אותו בחזרה על ידי שליח.

 

תיקון מק – למה חייבים לתקן את המחשב במעבדה מקצועית לתיקון מחשבי אפל?

ישנם הבדלים משמעותיים בין מחשבי אפל למחשבי ה-PC הרגילים, הן מבחינת מערכת ההפעלה והן מבחינת רכיבי החומרה, עד לרמת הבורג. לכן, תיקון מק או מקבוק חייב להיעשות על ידי טכנאי מנוסה המתמחה בתיקון מחשבים של ענקית הטכנולוגיה APPLE, ואם טכנאי PC ינסה לתקן מק או מחשב אפל אחר, הוא עלול לגרום לנזק בלתי הפיך למחשב היקר והחשוב שלכם.

כיום, יש לא מעט מעבדות מחשבים ברחבי הארץ המציעות שירות לתיקונים מחשבים שונים מבית אפל, אך יש מעט מאוד מעבדות תיקונים המתמחות רק במכשירים ובמחשבים של אפל. אנחנו במעבדת "אגס נגוס" מקבלים לא מעט מחשבי אפל שניזוקו בצורה דרסטית כתוצאה מניסיון לתיקון עצמי או תיקון המחשב על ידי טכנאי PC.

כדי למנוע מכם עוגמת נפש והוצאה כספית כבדה ומיותרת אנו ממליצים לכם בחום לשלוח את מחשב המק או המקבוק שלכם לתיקון רק במעבדה מקצועית לתיקון מחשבי אפל. אנו מחזיקים מלאי זמין של חלפים איכותיים ומסוגלים לתקן כל בעיית תוכנה או חומרה במחשבי אפל השונים. לכן, אין להתפשר במקרה של תיקון מחשבי אפל וחשוב לשלוח את המחשב לתיקון רק במעבדה המתמחה במחשבים ובמכשירים מבית אפל.

 

אילו תקלות ניתן לתקן במעבדה מקצועית?

באופן כללי, מעבדת תיקונים למחשבי אפל, כמו המעבדה שלנו, מתמחה בתיקון כל התקלות האופייניות למחשבי אפל. בין היתר אנו מתמחים בתיקון והחלפת מסכי רטינה ומסכים מתקדמים אחרים במחשבי אפל, תיקון והחלפת מקלדות כולל תושבות, תיקון והחלפת לוח אם, זיכרון פנימי, דיסק קשיח, צורב, כפתור הפעלה ועוד. בנוסף, אנחנו מתמחים בשדרוג מחשבי אפל ישנים בהתאם לדרישות הלקוח.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »