כל מה שמעניין במקום אחד

משחה לאחר קעקוע היא חובה

משחה לאחר קעקוע היא חלק חשוב מאוד בתהליך הריפוי. זה לא רק לספק נוחות, זה גם מזרז את תהליך הריפוי.

משחות מיושמות בדרך כלל על קעקועים עם צמר גפן או צמר גפן, ויש למרוח כמה שיותר מבלי לגרות את העור.

חלק מהמשחות מכילות מרכיבים אנטיבקטריאליים שיכולים לסייע במניעת זיהום, בעוד שלאחרות יש מרכיבים שנועדו להפחית גירוד ונפיחות.

חשוב למצוא משחה שמתאימה לצרכים שלך ובעלת מרכיבים שלא יגרמו לעור שלך.

אנשים רבים חוששים לעשות קעקוע כי הם לא בטוחים מה לעשות אם הם מקבלים זיהום. בעבר, אמני קעקועים היו ממליצים לעתים קרובות ללקוחותיהם לשים משחה על הקעקוע לאחר שעשו אותו. עם זאת, זוהי בחירה אישית ויש אנשים שלא רוצים לשים משחה על הקעקועים שלהם מסיבות שונות.

זיהומים יכולים להיגרם על ידי חיידקים או וירוסים, אבל רוב הזמן זה נובע משיטות היגיינה לקויות. למשל, שימוש במחטים או ציוד לא נקיים ולא נטילת ידיים לפני שנוגעים בקעקוע.

משחת הקעקועים היא חומר צלול ודביק שנמרח על העור לאחר קעקוע. משחת קעקועים משמשת לשמירה על לחות האזור המקועקע ולמניעת הידבקותו.

יש למרוח משחת קעקועים תוך שש שעות מרגע קבלת הקעקוע. יש למרוח אותו פעמיים ביום לפחות שבועיים לאחר קבלת הקעקוע.

לאחר קעקוע, העור בדרך כלל כואב ורגיש. הסיבה לכך היא שהמחט שברה את מחסום העור ואפשרה לחיידקים להיכנס לפצע. תהליך הקעקוע גם יוצר חיכוך רב שעלול לגרות את העור שלך. על מנת למנוע זיהום ולהפחית כאב, יש למרוח משחה לאחר קעקוע.

משחה לאחר קעקוע מספקת הגנה מפני זיהום ומפחיתה את הכאב על ידי קהה של האזור בגופך שבו בדיוק עשית את הדיו החדש שלך. זה גם עוזר לשמור על לחות העור שלך כך שהוא לא יתייבש מהר מדי או יגורה על ידי שפשוף בגדים או חפצים אחרים במגע איתו.

יש אנשים שמשתמשים בג'לי נפט כמשחה לאחר קעקוע, בעוד שאחרים מעדיפים מוצרים מיוחדים יותר המיועדים למטרה זו כמו Tattoo Goo או H2Ocean Tattoo Ointment.

קעקועים הם צורה קבועה של אמנות גוף ואנשים שרוצים לעשות קעקוע בדרך כלל רוצים שהם ייראו טוב. לאחר פירור הרקמה, האמן מורח דיו לתוך העור. לאחר מכן הדיו נספג בעור ומתפשט משם.

הדרך הנפוצה ביותר להסרת קעקועים היא באמצעות טיפולי לייזר שהם יקרים מאוד ועלולים להכאיב. הם פועלים על ידי מיקוד פיגמנט באזור המקועקע באמצעות קרן לייזר שמפרקת את הקשרים הכימיים שלו, וגורמת לו לדעוך או להיעלם עם הזמן.

ישנם גם קרמים מקומיים זמינים בשוק הטוענים שהם יכולים לעזור להסיר קעקועים. עם זאת, קרמים אלו לא הוכחו כיעילים בהסרת קעקועים ועשויות להיות להם תופעות לוואי כגון גירוי בעור או תגובה אלרגית.

קעקועים הם קבועים, והם לא תמיד נראים כמו שאנחנו רוצים שהם ייראו. אם יש לך קעקוע שאתה לא אוהב יותר, או אם הוא פשוט דהוי מדי, אתה יכול לנסות להסיר אותו בטיפולי לייזר. זה נעשה בדרך כלל על ידי רופא עור או מנתח פלסטי.

עם זאת, יש גם כמה שיטות אחרות. אחד מהם הוא שימוש במשחה כדי להסיר את דיו הקעקוע מהעור שלך ולגרום לו לדהות מהר יותר. את המשחה מורחים על העור שבו נעשה הקעקוע ומשאירים שם כ-8 שעות לפני שטיפתו במים.

אם אתה רוצה לדעת יותר על איך התהליך הזה עובד, המשך לקרוא!

את המשחה מורחים לאחר ביצוע הקעקוע כדי לעזור לקעקוע להחלים מהר יותר. זה גם עוזר להפחית כל אי נוחות שהאדם עלול להרגיש.

המשחה עשויה בדרך כלל מג'לי נפט, לנולין ותחמוצת אבץ. מרכיבים אלו משמשים להרגעה והלחנת העור לאחר השלמת תהליך קעקוע.

משחה היא טיפול מקומי לבעיות עור. הוא מוחל בדרך כלל על פני העור וניתן להשתמש בו לטיפול בסוגים רבים ושונים של מצבים.

במשחה תהיה בדרך כלל מרכיב פעיל אחד או יותר, כגון אנטיביוטיקה, חומר אנטי פטרייתי, קורטיקוסטרואיד או משכך כאבים. מרכיבים אלו מומסים בדרך כלל בשמן או במים ואז מערבבים אותם עם חומר מעבה כמו פטרולטום לבן ליצירת מסה מוצקה למחצה שניתן למרוח על העור.

השימוש הנפוץ ביותר במשחות הוא לטיפול במצבי עור יבש כמו אקזמה ופסוריאזיס על ידי מתן לחות המונעת סדקים ומפחיתה גירוי. שימושים נפוצים נוספים כוללים טיפול בכוויות, עקיצות חרקים, פריחות, כוויות שמש, תפרחת חיתולים וגירויים אחרים בעור.

משחת הקעקועים עוזרת לקעקוע להחלים מהר יותר. זה גם מונע זיהום ומשמש כדי לעזור עם כאב.

משחה היא תרופה מקומית המורחת על העור כדי לטפל בפציעה או במצב עור. ניתן להשתמש בו לאחר קעקוע.

ניתן להכין משחה עם מרכיבים שונים, אך רוב המשחות עשויות מג'לי נפט, לנולין ושמן מינרלי. מרכיבים אלה משולבים לעתים קרובות עם חומרים אחרים כגון תחמוצת אבץ, גליצרין או חומצה בנזואית.

משחה משמשת למטרות רבות כולל לחות לעור ומניעת זיהום.

קעקועים הם צורה קבועה של אמנות גוף. זו הסיבה שחשוב שתנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להבטיח שהקעקוע שלך יישאר במצב טוב זמן רב ככל האפשר. אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כשהם עושים קעקוע היא לא לטפל בו כמו שצריך. העור סביב הקעקוע צריך לקבל לחות ולטפל בדיוק כמו כל עור אחר בגופך.

הדרך הטובה ביותר לשמור על מראה הקעקועים שלך נהדר היא באמצעות משחה לאחר ביצועם. זה יעזור למנוע התרחשות של זיהומים או גירוי. חשוב גם לשמור על האזור נקי ויבש, כלומר למרוח משחה לפני שמתלבשים או הולכים לשחות, ולהיצמד לבגדים שלא מתחככים בקעקוע יותר מדי.

משחה לאחר קעקוע מומלצת לעתים קרובות על ידי אנשי מקצוע. זה עוזר לשמור על הקעקוע נקי ולהפחית את הסיכון לזיהום.

יש למרוח את המשחה על העור סביב הקעקוע, לא ישירות על העור או הדיו. יש למרוח אותו בעדינות, במגע קל ולשפשף פנימה היטב. המשחה תעזור להסיר את כל תאי העור המתים ולשמור עליו לחות כך שיוכל להחלים כראוי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »