כל מה שמעניין במקום אחד

מתנה מושלמת לכל חג ומאורע – מסגרת דיגיטלית

לקראת חגי פסח והאביב רבות ורבים מאיתנו מחפשים בנרות אחר מתנה מקורית, משמחת ומועילה. במיוחד כאשר מדובר באנשים קרובים אלינו עבורם כבר קנינו מתנות רבות בעבר, המשימה עלולה להפוך להיות קשה ומאתגרת. במידה ואתם נמצאים באותה התלבטות, כדאי להכיר את אחד האביזרים הנחמדים והמשמחים ביותר שניתן לקנות כמתנה כיום – מסגרת דיגיטלית.

עבור מי שלא מכיר (וגם עבור מי שכן, אך לא קנה כזו עדיין..) – מהי מסגרת דיגיטלית, עבור מי היא מתאימה ומדוע מדובר במתנה המושלמת?

להציג באלגנטיות וברציפות תמונות של אהובים, נופים, חוויות ועוד – מסגרת דיגיטלית

מסגרת דיגיטלית, עבור אלו מאיתנו שלא נתקלו באחת כזו (או שפשוט אינם מקשרים את השם לאביזר, שהפך יחסית מוכר ונפוץ בשנים האחרונות), היא אביזר פשוט ואלגנטי המאפשר להציג תמונות וגם סרטונים בבית או במשרד, בדומה למסגרת תמונה "רגילה". מדובר במסך המעוצב כמסגרת אלגנטית, בדומה למסגרת של תמונה, עליו מוקרנות כל היום תמונות אותן אנו בוחרים להציג (כאמור, ניתן להציג גם סרטונים). ניתן להציג תמונה אחת קבועה, להחליף בין תמונות כל כמה שעות, דקות או שניות, לארגן מצגת סדורה או להחליף תמונות באקראי מתוך מאגר שאנו מעלים על כרטיס הזיכרון של המסגרת וכיוצ"ב.

כך, אנחנו נהנים ממסגרת מעוצבת ואלגנטית אותה נציב על שולחן העבודה, על השיש במטבח, על שידה בכניסה לבית או בכל מקום אחר בו היינו שמחים לשים תמונה במסגרת (כולל על הקיר), רק שמסגרת זו יכולה להציג הרבה מאוד תמונות.

אלבום התמונות מהטיול האחרון, תמונות של חברים, מכרים ואהובים, תמונות של הנכדים או הילדים, תמונות נוף וכו' – אין גבול לאפשרויות. מדובר במתנה שיכולה להתאים לכולם כולל כולם – הורים, סבים וסבתות, דודים ודודות, חברים, בני נוער וילדים, מכרים מהעבודה וכל אחד/ת אחר/ת. מי לא אוהב את האפשרות להציג את התמונות האהובות עליו, במיוחד כשניתן להקרין אותן בצורה אלגנטית ואסתטית, בנוחות וביעילות שרק אביזרים דיגיטליים יכולים לספק?…

מתנה עם יתרונות משמעותיים, במיוחד בהשוואה למסגרת תמונות "רגילה"

מסגרת דיגיטלית מהווה מתנה מושלמת מבחינות שונות ורבות, בראש ובראשונה כאמור מכיוון שמדובר בפונקציה ש"מדברת" לכולם. לכל אחד ואחת מאיתנו תמונות של אנשים או בעלי חיים אהובים, נופים יפים שמשמחים אותנו, זיכרונות נעימים אלו ואחרים וכו'. מסגרת יפה שמקרינה תמונות אלו באופן קבוע במקום זה או אחר בבית היא אביזר שימושי ומשמח…

כמובן שלמסגרת דיגיטלית יתרונות משמעותיים על פני כל צורה אחרת של הצגת תמונות, ובאופן כללי על פני מרבית המתנות שנחשוב לקנות – מדובר באביזר לא יקר בכלל, קל מאוד לתפעול וכזה המגיע בשלל גדלים ועיצובים כמו למשל הדגם הזה. את התמונות "מטעינים" באמצעות חיבור USB או באמצעות כבל תקשורת פשוט, וממשק המשתמש פשוט ונוח לתפעול.

להזמנה אונליין של מסגרות דיגיטליות, מצלמות, ציוד צילום, גאדג'טים ועוד הכנסו לאתר click2

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »