כל מה שמעניין במקום אחד

נסיעת עסקים: איך להעביר אותה בנוחות?

יוצאים לנסיעת עסקים בחו״ל וחשוב לכם לוודא שגם נסיעת עסקים תהיה מפנקת, נעימה וקלילה, למרות שהיא לא חופשה? הכנו עבורכם מדריך לנוסע העסקי עם כמה טיפים שאסור לשכוח שיהפכו כל נסיעת עסקים למפנקת יותר.

תוכן ממומן ע"י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

מעיין מליח

נסיעת עסקים שונה מהותית מנסיעה לצורכי פנאי. במרבית המקרים, נסיעה כזו תהיה קצרה יותר ומלאה בפגישות ומשימות שיש להשלים לפני החזרה ארצה, מה שלא מותיר הרבה זמן לחקור ולהכיר את יעד הנסיעה. כתוצאה מכך, אנשים רבים חוזרים מנסיעות עסקים תשושים מהקצב האינטנסיבי והסידורים הבלתי נגמרים. אבל זה ממש לא חייב להיות ככה, הנה כמה טיפים, לרבות הטבות שכנראה לא הכרתם למחזיקי כרטיס אשראי פלטינה, שיכולים להפוך את נסיעת העבודה שלכם למוצלחת ונעימה הרבה יותר.

 

לבחור במזוודה הנכונה

הדבר האחרון שאתם רוצים בנסיעת עסקים הוא לבזבז זמן. מדובר בנסיעה קצרה, לרוב בלוח זמנים צפוף ושעות השינה שלכם חשובות. לכן המטרה הראשונה שלכם היא להיכנס ולצאת משדה התעופה במהירות האפשרית ועם כמה שפחות תורים. התשובה נמצאת במזוודה – אם תכניסו את מה שאתם צריכים לטרולי, תימנעו מהמתנה ליד מסוע המזוודות או גרוע מכך, ליד עמדת המזוודות האבודות לאחר שהמזוודה שלכם הגיעה למדינה אחרת. רק אל תשכחו לבדוק מול חברת התעופה שלכם מהו הגודל המותר להעלאה למטוס.

 

לארוז את הבגדים בצורה יעילה

לא צריך לקחת את כל הארון אתכם. בחרו בגדים בגוונים בסיסיים, רצוי חלקים, כך שתוכלו לשלב ביניהם ולייצר כמה סטים עם מעט בגדים – שלוש חולצות, שני זוגות מכנסיים ובלייזר אחד ישלימו עבורכם כמה לוקים שיכולים להתאים גם לפגישה עסקית וגם לסיור קצר ברחבי העיר. אם תצליחו להסתדר עם זוג נעליים אחד שיהיו מספיק נוחות להליכה ומספיק מכובדות לפגישה או אירוע, ניצחתם את המערכת. בכל מצב אל תיקחו יותר משני זוגות – אחד ליום ואחד לערב. אם אתם טסים בזמן החורף וחייבים לקחת מעיל, קחו אותו אתכם ביד, גם תחסכו מקום יקר במזוודה וגם לא תקפאו כשתצאו משדה התעופה ביעד שלכם. וכך או כך, זכרו שאם שכחתם משהו, תמיד תוכלו לקנות תחליף במדינת היעד.

 

בשדה התעופה ובמטוס

הצלחתם להכניס הכול לתוך מזוודת הטרולי שלכם? נפלא! כל שנותר לכם לעשות זה צ׳ק אין מראש כדי לוודא שהיא תגשים את יעודה ותגלגל כמה שיותר, כך שתוכלו לחלוף על פני התור הארוך של הנוסעים בכניסה לשדה התעופה, היישר אל הבידוק הבטחוני. כנסו לאתר חברת התעופה ובדקו עד מתי תוכלו לבצע את הצ׳ק אין, אם צריך תכניסו גם זימון ביומן, העיקר שלא תזכרו מאוחר מידי והכי חשוב – זכרו לעשות זאת גם בטיסה חזרה. חלק מחברות התעופה מציעות עלייה מוקדמת למטוס בתוספת תשלום. זה אולי ירגיש לכם טיפשי בהתחלה, אבל זה חוסך תור ארוך, בפרט בטיסות עמוסות, ומבטיח שתעלו למטוס מוקדם ותוכלו להספיק עוד קצת עבודה או לתפוס עוד שעת שינה. בנוסף, בשלב הצ׳ק אין מומלץ להוסיף עוד כמה דולרים ולבחור מושב אטרקטיבי שיאפשר לכם טיסה נעימה ככל האפשר, בקדמת המטוס כדי להבטיח ירידה זריזה בעת הנחיתה, ליד החלון אם אתם אוהבים לישון, במעבר אם אתם נוהגים לקום במהלך הטיסה או ליד יציאת החירום אם אתם רוצים אקסטרה מקום לרגליים.

 

מלונות

אחת הטעויות הנפוצות שעלולות להתרחש בנסיעות עסקים היא בחירת מלון שגויה. נהוג לחשוב שהמלון האידאלי יהיה זה שקרוב ככל היותר למטרת הנסיעה שלכם – מרכז כנסים, בית עסק כלשהו או משרדי החברה שאתם מבקרים בה. אנחנו ממליצים דווקא על בחירה במלון שנמצא במרכז העניינים של יעד הביקור שלכם, מסעדות, מוזיאונים וחנויות. לכל רשת מלונות גדולה בעולם יש סניפים במיקומים מרכזיים ואטרקטיביים, שללא יוצא מן הכלל נמצאים ליד נקודות תחבורה ציבורית שייקחו אתכם בקלי קלות ליעד הפגישה שלכם וחזרה.

 

ניצול הזמן בחופשה

אם נתייחס לסעיף הקודם – נכון, נסעתם במסגרת העבודה, זו לא חופשה עם המשפחה וככל הנראה יש לכם לא מעט פגישות ועיסוקים מקצועיים בלוח הזמנים. אחרי שאמרנו את המובן מאליו, נציין שמותר לכם גם להנות ולגלות את העיר שאתם נמצאים בה, בזמן העבודה ולאחריה. בחרתם במלון במיקום מרכזי? נהדר, יש לכם זמן להנות ממרכז העיר השוקק בסיום יום הפגישות שלכם – כנסו לחנויות וקנו מתנה לילדים – כאשר עם כרטיס אמריקן אקספרס פלטינום תוכלו לקבל צבירה כפולה על כל הקניות שלכם, גם אם תחליטו לרכוש אותם אונליין – שתו קוקטייל של בין ערביים כפי שעושים המקומיים ומצאו מונומנטים ואטרקציות קרובות שתוכלו לבקר בהן. בדקו מראש אילו אתרים פתוחים עד שעות מאוחרות יותר ואילו נקודות עניין קיימות הן סביב אזור העבודה שלכם והן סביב אזור המלון.

 

כרטיס אחד שפותר הכול

נשמע כמו הרבה הכנות לנסיעה כל כך קצרה? אם יש לכם כרטיס אשראי פלטינה של אמריקן אקספרס, תוכלו ליישם את כולן בקלי קלות. בנוסף לעזרה בהכנות לנסיעה – שירות Platinum Travel כולל מוקד שירות עם נציגים שיזמינו עבורכם (ורק עבורכם) מלונות, טיסות והטבות נוספות. כדי לדאוג שלא תבזבזו אף רגע בנסיעה העסקית שלכם, שירות Platinum Assist מעניק לכם שירותי קונסיירז’ אישיים הכוללים מידע על הופעות, אירועי ספורט, תרבות ועוד. הזכרנו רשתות מלונות גדולות? כרטיס פלטינום מעניק לכם מעמד ייחודי ושדרוגים במלונות Hilton, Radisson,Marriott  ורבים אחרים. כמחזיקי הכרטיס תזכו גם בתוכנית אירוח בטרקלינים ברחבי העולם בנוסף לאפשרות לשתי כניסות לטרקליני Priority Pass כל שנה. כ-1200 טרקליני VIP בנמלי תעופה בעולם, כך שתוכלו לעבוד ולנוח גם בזמן שאתם ממתינים לטיסה. וכדי להקל עליכם אפילו יותר, הכרטיס מעניק לכם 7 ימי ביטוח נסיעות לחו"ל חינם וללא הגבלה במספר הנסיעות לחו"ל.

 

זכרו שנסיעת עסקים יכולה להיות הרבה יותר מרק עסקים, אם נערכים אליה כראוי. הטבות כרטיס אשראי פלטינה של אמריקן אקספרס יכולות לעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים עם שורה של שירותים ייחודיים ובלעדיים למחזיקי הכרטיס, שיגרמו לכם לחכות לנסיעת העסקים הבאה.

 

בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר, ההטבות עשויות להשתנות מעת לעת. הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה אמריקן אקספרס בע"מ ו/או אקספרס פרימיום בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »