כל מה שמעניין במקום אחד

סדנאות לסוף השבוע

סוף השבוע מתקרב, זה בהחלט זמן אידיאלי לחשוב על דרכים מעולות להעביר את הזמן. במהלך הימים הקרובים תהיו יחד עם בני המשפחה ועם החברים הקרובים. כאשר ישנה הפוגה מהעבודה תוכלו לחשוב על דרכים כאלה ואחרות להתגבש ביחד. הדרך הכי טובה להעביר את הסופ"ש בצורה טובה תהיה סדנה מיוחדת במינה. כזאת שכמותה לא עשיתם קודם לכן, אך כעת הגיע הזמן. ריכזנו לכם רשימה של סדנאות מעולות, כאלה שייקחו אתכם בדיוק למקום שבו אתם רוצים להיות. אתר tfood מרכז את כל הסדנאות הקשורות לאוכל ואפייה.

 

סדנת סושי

הרבה מאוד אנשים אוהבים לאכול סושי, אך מרביתם לא יודעים איך להכין אותו. במקום לשלם סכומי עתק על הזמנות ממסעדות, תוכלו להבין איך להכין את הסושי המושלם בעצמכם. סדנת סושי היא סדנה שבמהלכה תוכלו ללמוד איך להכין סושי מההתחלה ועד הסוף. כל אחד יבחר באיזה אופן או באיזה דרך הוא ירצה לאכול את הסושי שלו. הסדנה גם מלמדת מצד אחד, ומצד שני עוזרת לכולם להתגבש בזכות עבודת הצוות. הסדנה הזאת היא סדנה שמביאה איתה פלוסים שאין בסדנאות אחרות. 

 

סדנת בשר

אין דבר יותר מהנה מאשר לאכול בשר איכותי שמוכן בקפידה עם דגש על הדברים הקטנים. עדיין יש כאלה שלא מבינים עד כמה זה חשוב להקפיד על העניינים הפעוטים כאשר מכינים בשר. מספיק שהבשר יישאר קצת יותר זמן בתנור, והתוצאה תהיה בהתאם לכך. סדנת בשר היא סדנה שבה אתם לומדים איך להכין את הבשר המושלם. בשר שיגרום לכל מי שמגיע להתארח אצלכם ללקק את האצבעות, פשוטו כמשמעו. כמובן שתלמדו איך מכינים את כל סוגי הבשרים, גם אלה שלא הכרתם קודם לכן.

 

סדנת מקסיקנית

אתם עדיין בישראל, אך המחשבות יכולות להיות בהחלט במקסיקו. יש המון אנשים שאוהבים לאכול אוכל מקסיקני, מדובר על אוכל שלא קל להכין אותו בעצמכם. למרות שיש מסעדות רבות בסגנון הזה, תוכלו לבחור בסדנה מקסיקנית בה לומדים כיצד להכין אוכל מקסיקני ברמה הכי גבוהה. חלק מהמאכלים יהיו לכם מוכרים, אך חלק אחר יהיו לא מוכרים בכלל. רק אם יצא לכם לבקר במקסיקו אולי יצא לכם לראות את כל המאכלים האלה.

 

סדנת אפייה

יש את אלה שבכלל לא אוהבים לבשל, עבורם בישול זה מטרד אחד גדול. בשביל אותם אנשים ישנה סדנת אפייה שאמורה לאפשר להם לגלות צד אחד של המטבח. בסדנת אפייה אופים קינוחים או מכינים עוגות בהתאמה אישית לפי דרישה. יש את אלה שדואגים להביא לשולחן את האוכל, אחרים מעדיפים להביא לשולחן קינוחים. בסדנת אפייה מבינים איך אפשר להכין קינוחים משגעים מבלי להשקיע בכך בזמן רב. מי מכם שאוהב גם אפייה וגם בישול יכול לבחור בשתי סדנאות שונות בהתאם לזמן הפנוי שיעמוד לרשותכם. 

אז מה היה לנו בכתבה: