כל מה שמעניין במקום אחד

עגילי טראגוס הם סוג של עגיל שעונדים על הטראגוס, שהוא הבליטה הקטנה בקדמת האוזן

הטראגוס הוא חתיכת הסחוס הקטנה והמשולשת הבולטת מחזית האוזן. את הטראגוס מחוררים לעתים קרובות עגיל חתיך קטן או חישוק.

בתרבויות מסוימות, זה נחשב למזל שיש פירסינג בטראגוס.

המילה "טראגוס" היא מילה יוונית שמשמעותה "גבעה קטנה". הטראגוס הוא סחוס משולש קטן שמבצבץ מפתח תעלת האוזן.

בימי קדם, האמינו שאזור זה קשור לאיבר השמיעה, ולכן ענידת עגילים במקום זה תביא לשיפור השמיעה.

עגיל טראגוס הוא סוג של עגיל שעונדים על הטראגוס, שהוא הבליטה הקטנה של הסחוס שיושבת ממש מול תעלת האוזן.

עגילי טראגוס עשויים בדרך כלל מזהב או כסף, אך יכולים להיות עשויים גם ממתכות אחרות כמו פלטינה, טיטניום ונירוסטה.

עגילי טראגוס הם סוג של עגיל שעונדים על הטראגוס. הטראגוס הוא חתיכת הסחוס הקטנה והמשולשת שיושבת ממש מול תעלת האוזן ומעל הפתח לתוף האוזן.

השימוש המתועד הראשון בעגילי טראגוס היה על ידי המצרים הקדמונים, שענדו אותם כסמל לפוריות. הם היו נפוצים גם בקרב אינדיאנים, שהאמינו שיש להם משמעות רוחנית.

עגילי טראגוס לא נראו שוב עד שהפופולריות שלהם התחדשה במהלך תרבות הפאנק רוק בשנות ה-70.

הטראגוס הוא חתיכת סחוס קטנה ומשולשת היוצאת קדימה מהחלק העליון של תעלת האוזן. אדם עשוי לענוד עגיל טראגוס באוזן כדי להשוויץ בתכונה זו.

המילה "טראגוס" באה מהמילה היוונית "טראגוס" שמשמעותה "עז". הסיבה לכך היא שכאשר קרניים של בעל חיים צומחות כלפי חוץ ולמעלה, הן דומות לצורת אוזני עז.

בלטינית, "אוריס" פירושו "אוזן", ולכן שתי המילים קשורות זו לזו.

עגילי טראגוס נקראים גם "פירסינג באונה". לאוזניים שלושה חלקים: האונה, הטראגוס והאנטי-טראגוס.

הטראגוס הוא חתיכת סחוס קטנה ומשולשת היושבת בין תעלת האוזן לתנוך האוזן. משמעות המילה "טראגוס" היא "חיפושית" או "סדן" בלטינית, המתייחסת לצורתה.

הטראגוס הוא דש משולש קטן של עור בקדמת האוזן החיצונית.

עגילי טראגוס הם תכשיטים קטנים שניתן לענוד בטראגוס. זהו תכשיט שגדל בפופולריות ולעתים קרובות נתפס כאלטרנטיבה לעגילים מסורתיים.

ישנם סוגים רבים ושונים של עגילי טראגוס זמינים כיום, אך לכולם יש דבר אחד במשותף; הם מתחברים לחלק האחורי של האוזן למטרות תצוגה.

הטראגוס הוא חתיכת הסחוס הקטנה שבולטת מצד הראש ממש מול תעלת האוזן. לטראגוס יש צורה משולשת וניתן לראותו כבליטה קטנה מול האוזן.

עגילי טראגוס אינם מיועדים רק לנשים: הם נועלים גם על ידי גברים שרוצים להוסיף קצת כישרון לסגנון שלהם. הם בדרך כלל מעוצבים כמו משולש, אבל יכולים להיות גם בצורת חץ או צורות אחרות.

עגילי טראגוס קטנים, אלגנטיים ויפים. הם לובשים לעתים קרובות על ידי נשים שרוצות להשוויץ באוזניים המנוקבות שלהן. הטראגוס הוא הסחוס המשולש על המשטח העליון של האוזן שנמצא מול פתח תעלת האוזן. המילה "טראגוס" באה ממילה לטינית שמשמעותה "מגן קטן".

עגילי טראגוס יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כמו עץ, מתכת, זכוכית או אפילו פלסטיק. הם יכולים להיות פשוטים ואלגנטיים או שהם יכולים להיות בעלי עיצוב מורכב יותר. עגילי טראגוס מגיעים גם בהרבה צבעים וגדלים שונים!

עגילי טראגוס הם סוג של עגיל שעונדים בטראגוס של האוזן. הם עשויים בדרך כלל ממתכת ומגיעים במגוון צורות, גדלים וחומרים.

בדרך כלל, הם לובשים על ידי נשים. עם זאת, יש כמה גברים שלובשים אותם גם כן. זה נכון במיוחד עבור גברים הומוסקסואלים או כאלה שמזדהים כלא בינאריים או ג'נדרקווירים.

עגילי טראגוס פופולריים מאוד בקרב אנשים שיש להם פירסינג בטראגוס. הם נועדו לשבת על הטראגוס, שהוא דש העור הקטן בין האוזן לנחיר.

המילה "טראגוס" באה מהמילה היוונית שמשמעותה "עז קטנה".

סגנונות עגילים עם טראגוס פופולריים בקרב גברים ונשים כאחד.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »