כל מה שמעניין במקום אחד

עורך דין צבאי מקצועי

החשיבות של עורך דין צבאי לאיכות חיים גבוהה

מי שלא מכיר היטב את נבכי עולם המשפט הצבאי לא באמת יודע עד כמה חשוב להיות מיוצגים על ידי עורך דין צבאי במקרה של בעיה בעולם זה. בחירה בייצוג נכון הופכת להיות הצעד החכם ביותר שיכול להוביל לתוצאות המובילות אל הצדק באמת, שכן ללא ייצוג ראוי, לא תמיד אפשר להוכיח כל דבר, או להביא את העדויות המתאימות בין אם רפואיות ובין אם לא. ייצוג נכון יכול להביא להפחתה ברמה משמעותית מאד בחומרת העונשים, ואף לזיכוי מלא במידת הצורך.

 

מהם השיקולים בקבלת ייצוג משפטי צבאי מקצועי?

לצערנו חיילים גם בשירות הסדיר, גם בשירות הקבע וגם במילואים עלולים להגיע למצב בו הם עומדים מול אישומים אלו ואחרים המובילים אל משפטים צבאיים מורכבים במיוחד להם תוצאה שמשפיעה על חיי היומיום שלהם. לצערנו, מקרים כמו הטרדות מיניות, התעללות זו או אחרת, פשעי אלימות, בעיות רפואיות המצריכות טיפול משפטי לקבלת טיפולים מתמשכים מתאימים ועוד הן סיטואציות שעלולות לקרות כמו באזרחות, גם במסגרת השירות הצבאי. כמו גם, ישנם אישומים על עריקה, בקשה של פטורים שאינם מאושרים או גם אי ציות לפקודות על כל סוגיהן. ייצוג ראוי אם כן יכול להביא לצדק, ענישה מופחתת ואף זיכוי מלא במידת הצורך.

 

מהם הקריטריונים לבחירת עורך דין מתאים לייצוג צבאי?

בבחירת עורך דין צבאי מקצועי חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • ניסיון וגם מוניטין – חשוב לבחור בעורך דין לו נסיון רב בתחום המשפטי הצבאי. עורכי הדין שהינם מנוסים מביאים לאחוזי הצלחה גבוהים יותר בתוצאות המשפט.

 

  • שיקול כלכלי – היות וחיילים הם לרוב בעלי מסגרת כלכלית שאינה חופשיה ומוגבלת חשוב שתמצאו עורך דין שמתאים למצב הכלכלי שלכם על מנת שלא תקלעו בנוסף להכל לסיטואציות כלכליות שיעמיסו עליכם.
  • זמינות עורך הדין – לזמינות יש ערך משמעותי וחשוב. עורך דין עמוס לא יוכל להעניק לכם את מלוא תשומת הלב, והרי שאתם זקוקים למלוא תשומת הלב.

 

חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר

לצערנו במסגרת הצבאית כל עבירה קלה עלולה להפוך לעבירה קשה עם תוצאות קריטיות. ייצוג מקצועי על ידי עורך דין צבאי תביא לאפקטיביות ברמה גבוהה, להפחתה בעונשים ואף לזיכוי מלא. במקרים כאלו, עדיף שלא לייצג את עצמכם כי גם בבית המשפט הצבאי הדבר לא יראה טוב. ייצוג מקצועי הוא הגורם המכריע ביותר בין אחוזי הצלחה גבוהים, לכישלון מוחלט. פנו עוד היום לקבלת ייצוג צבאי ראוי, מגיע לכם שיהיה לכם על מי לסמוך.

 

אז מה היה לנו בכתבה: