כל מה שמעניין במקום אחד

על מה להקפיד בעת בחירת הפרקט שישדרג לכם את המטבח?

אם ברצונכם לרכוש את הפרקט שישדרג לכם את המטבח יהיה עליכם לבחון מספר דברים. לא תרצו להביא את עצמכם למצב בו אתם עושים בחירה שגויה. שיקול הדעת הנדרש בעת בחירת פרקט למטבח יהיה שונה בהשוואה לשאר הבית. תוכלו להתבסס על הבחירה הזו, בעת בחירת הפרקט לבית כולו. אך אל תצאו מיד נקודת הנחה כי הפרקט שמתאים לכל הבית יהיה מתאים גם למטבח. הכנו לכם כמה דגשים חשובים שאמורים לעשות את ההבדל מבחינת התוצאה הסופית.

 

המטבח הוא מקום הומה אדם

בשונה מאזורים אחרים בבית, המטבח הוא המקום אליו יכולים להגיע אנשים רבים. כל בני המשפחה מגיעים למטבח ומתקבצים יחדיו כדי לאכול ארוחות משותפות. יהיה עליכם לזכור זאת בעת רכישת הפרקט שישדרג לכם את המטבח. אם הפרקט לא יוכל לעמוד בעומס תמצאו את עצמכם בבעיה שבמסגרתה הוא ישחק במהירות. פתאום תאלצו להחליף את הפרקט שרכשתם רק בגלל שלא ייעדתם אותו למטבח. כמו שאמרנו שיקול הדעת חייב להיות קצת שונה בעת בחירת פרקט שמיועד למטבח.

 

פרקט שקל לנקות אותו

אומנם את הבית כולו תרצו לנקות במהרה, אך את המטבח תרצו לנקות ביתר שאת. בכל פעם שתסיימו לבשל במטבח יהיה עליכם לנסות אותו ולסדר אחריכם את כל הדברים. אם הפרקט לא יהיה קל לניקוי, אתם עלולים להרים ידיים בשלב מסוים. יש כאלה שלא אוהבים לבשל במטבח רק בגלל שדורשים מהם לנקות אחריהם. כיום תוכלו למצוא פרקטים שקל לנקות אותם, כאלה שלא ידרשו מכם מאמץ רב. כמובן שתוודאו היטב כי הפרקט לא יקשה עליכם איפה שהוא לא אמור לעשות זאת.

 

עמידות גבוהה ללכלוך

לא פעם תגיעו למצב בו המטבח יהיה מלוכלך ומבולגן בגלל בישולים רבים שמתקיימים בו. אם הפרקט לא יהיה מסוגל להיות עמיד בפני לכלוך תמצאו את עצמכם בבעיה. אם בכל פעם שייפול לכם משהו לרצפה תצטערו על כך, זוהי תהיה סיטואציה על גבול הבלתי נסבלת. הפרקט שישדרג לכם את המטבח יהיה פרקט שמתאים לאווירה בו. האווירה במטבח שונה לגמרי מהאווירה מכל אזור אחר בבית שלכם. תחשבו היטב איזה פרקט יעמוד בכל הדרישות הבסיסיות האלה שאמורות להקל עליכם.

 

עמידות למים

יש פרקטים שהם מוגני מים ופרקטים שהם עמידים במים 100%. פרקט מוגן מים יתאים מאד למטבח וגם יש לו בד"כ מקדם שחיקה נמוך כך שיחזיק לאורך זמן. פרקט עמיד במים יהיה בד"כ מסוג פרקט פולימרי או פרקט SPC שעשויים מחומרים חדשניים והם הפתרון המושלם לסביבות רטובות.

 

התאמת הפרקט לשאר הבית

אומנם הפרקט למטבח יכול להיות שונה מהפרקט אותו בחרתם לשאר האזורים בבית. אך הפרקט שישדרג לכם את המטבח הוא פרקט שמתאים לשאר הבית. כלומר צריך להיות כיתוב בין הפרקט שבחרתם לחלק מסוים לבין הפרקט במטבח. לא פעם תמצאו פרקטים דומים שיכולים להיות משלימים האחד של השני. אל תגרמו למטבח להיראות חלק אחר מהבית, זה עלול להצטייר בצורה קצת פחות טובה. יש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לבחור את הפרקט הנכון למטבח שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה: