כל מה שמעניין במקום אחד

פירסינג טראגוס עולה בסביבות 20-40 דולר בארצות הברית

טראגוס הוא פירסינג שעובר דרך הסחוס בחלק העליון של האוזן. העלות של פירסינג בטראגוס יכולה להשתנות בהתאם למיקום ולאדם שעושה זאת.

פירסינג בטראגוס הוא סוג של פירסינג בגוף שעובר דרך הסחוס בחלק העליון של האוזן. מחיר טיפוסי לטראגוס הוא $30 עד $100, אבל זה יכול להשתנות בהתאם לאן אתה הולך ומי עושה את זה.

טראגוס הוא פירסינג סחוס בצד החיצוני של האוזן. זהו סוג פופולרי מאוד של פירסינג באוזן וניתן לעשות אותו בכל גיל. המחיר של טראגוס משתנה בהתאם למקום שבו אתה עושה את זה, אבל זה בדרך כלל עולה עד $150.

המחיר של פירסינג טראגוס יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמקום הפירסינג. העלות הממוצעת של פירסינג בטראגוס היא כ-50 עד 100 דולר.

פירסינג בטראגוס הוא פירסינג שנעשה מאחורי האוזן, בסחוס של האוזן החיצונית.

העלות של פירסינג טראגוס עשויה להשתנות בהתאם למקום בו תבצעו אותו ואיזה סוג תכשיט תבחרו.

העלות של פירסינג בטראגוס היא בדרך כלל בין 25-50 דולר.

סעיף זה עוסק בעלות של פירסינג בטראגוס.

המחיר של פירסינג טראגוס יכול להשתנות בהתאם לגודל ולאורך, כמו גם למיקום. לדוגמה, זה יעלה יותר לעשות פירור של הטראגוס שלך בסלון ברמה גבוהה יותר מאשר במכון קעקועים ממוצע.

יתר על כן, ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו לשלם תוספת עבור פירסינג מיוחד אם הם רוצים לחורר את האוזניים בשתי האונות במקום רק באחת. העלות הממוצעת של פירסינג בטראגוס נעה בין 40-100 דולר.

טראגוס הוא חתיכת סחוס בצורת יהלום באוזן. זה ידוע גם כאנטיטראגוס. הטראגוס עוזר לתעל תנודות קול מעור התוף לאוזן הפנימית.

העלות של טראגוס יכולה להשתנות בהתאם למקום שבו הוא נעשה ואיזה סוג של חומר משמש עבורו. העלות הממוצעת של טראגוס נעה בין $1,000-$2,000 ברוב המדינות ברחבי העולם.

עלות פירסינג בטראגוס נקבעת לפי גודל התכשיט, הניסיון של הפירסר והמיקום.

העלויות יכולות לנוע בין $10 ל-$50 או יותר.

הטראגוס הוא השלכה קטנה נטולת סחוס של האוזן החיצונית, הנמשכת מהאנטי-הליקס ומזזזת מעל פתח תעלת האוזן.

הטראגוס ממוקם לפני ומעל פתח תעלת האוזן. הוא בדרך כלל משולש בצורתו עם נקודה מעוגלת. הגודל והצורה של סחוס זה משתנים באופן משמעותי בין אנשים. הטראגוס עשוי להיות מכוסה בעור או שיער, או שהוא עשוי להיות הרחבה של סחוס הראש.

לפעמים ניתן לראות את הטראגוס של אדם כשהוא מפהק או מחייך, אך לעתים קרובות הוא מוסתר בשיער כאשר אינו נראה לעין.

הטראגוס הוא סחוס קטן בצורת משולש היושב מול תעלת האוזן. זהו דש עור המכסה את הכניסה לתעלת האוזן ומסייע במניעת כניסת לכלוך ומים לאוזן.

המחיר עבור טראגוס יכול להשתנות בהתאם לסוג ההליך שאתה צריך. אם אתם מחפשים משהו פשוט, כמו הוספת פירסינג, העלות עשויה להיות בסביבות 100-150 דולר. אם אתה מחפש ניתוח מסובך יותר, כמו שחזור הטראגוס שלך לאחר תאונה או פציעה, אז זה עשוי להיות יקר יותר מזה.

גילו של אדם משפיע גם על כמה הוא יצטרך לשלם עבור ניתוח הטראגוס שלו. לדוגמה, אם אתה מתחת לגיל 18 אז הניתוח שלך עשוי לעלות פחות מאשר אם היית מעל גיל 18, כי ישנם חוקים שונים לגבי מי יכול להסכים להליכים רפואיים בגילאים שונים.

הטראגוס הוא סחוס קטן שיושב בקדמת האוזן. לעתים קרובות הוא מחורר כדי לאפשר לאדם לענוד עגיל.

המחיר לפירסינג בטראגוס יכול להשתנות בהתאם לסוג התכשיט והמיקום, אך הוא עולה בדרך כלל בין 10 ל-35 דולר.

סעיף זה עוסק בעלות של טראגוס.

העלות של טראגוס יכולה להשתנות בהתאם לסוג וגודל הפירסינג. גודל הפירסינג הזה נע בין 1 מ"מ לקוטר של 20 מ"מ.

העלות הממוצעת עבור טראגוס קטן היא 150 דולר, בעוד שהיא 200 דולר עבור אחד בגודל ממוצע. אחד גדול עולה בסביבות $250 או יותר.

עלות טראגוס יכולה להיות בין $2,000 ל-$4,000.

העלות של טראגוס תלויה בסוג הפירסינג שאתה רוצה לעשות. חלק מהפירסינגים יקרים יותר מאחרים מכיוון שהם דורשים טיפול ותשומת לב נוספים.

חלק זה יעסוק כמה עולה טראגוס ואילו גורמים משפיעים על המחיר. זה גם יכסה חלק מהסוגים השונים של פירסינג ועלויותיהם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »