כל מה שמעניין במקום אחד

רילוקיישן לארצות הברית: סיפור משפחתי על התחלה מחדש

בלב ירושלים, בין השווקים השוקקים והחומות העתיקות, גרו שרה ודוד כהן. לבני הזוג כהן, זוג צעיר עם שני ילדים קטנים, היו חיים נוחים מוקפים במשפחה ובתרבות העשירה של מולדתם. עם זאת, החלום על חיים אחרים, על חקר אופקים חדשים, התעכב בליבם.

הם החליטו להפוך את החלום הזה למציאות ולהתחיל תהליך רילוקיישן לארצות הברית, וליהנות מאינספור הזדמנויות עבודה, לימודים ותרבות, להם ולבני משפחתם.

רילוקיישן לארצות הברית מתחיל עם הכנה מקדימה

החודשים שלאחר מכן היו מערבולת של פעילות. איסוף מסמכים, הגשת ויזה ואריזה אינסופית הפכו לשגרה החדשה שלהם. פרידות רגשיות ממשפחה וחברים היו החלק הקשה ביותר.

סבתה של שרה, עם דמעות בעיניה, נתנה לה מזוזה קטנה ועתיקה, כשהיא לוחשת "להגנה וזיכרון", ופריט חשוב זה עתיד לעטר בקרוב את פתח ביתם החדש, אלפי קילומטרים משם.

המעבר לארה"ב

יום היציאה הגיע. כשהמטוס המריא, דוד השפיל את מבטו אל הנוף המתכווץ של ירושלים, תוהה על החיים שמצפים להם מעבר לים.

הילדים, מלאים בתערובת של התרגשות ועצבנות, שאלו שאלות על ביתם החדש. "נכיר חברים שם? איך נסתגל?" שרה, שניסתה להרגיע את דאגותיהם, הבטיחה הרפתקאות וחוויות חדשות.

הגעה לעולם החדש

הנחיתה בניו יורק הייתה כמו להיכנס לעולם אחר. קו הרקיע, השונה כל כך ממבני האבן של ירושלים, נוצץ תחת השמש השוקעת.

הימים הראשונים היו טשטוש של מראות, צלילים וריחות חדשים. הם מצאו את עצמם אבודים בגודלה של העיר, ועם זאת מוקסמים מהמגוון התוסס שלה.

התמקמות בארצות הברית

מציאת מקום מגורים היה האתגר הראשון, אבל עם הליווי והתמיכה של נציגי חברת רילוקיישן ולוגיסטיקה מומלצת, שמתמחים בתהליכי רילוקיישן לארצות הברית, הם מצאו בסופו של דבר דירה נעימה בברוקלין, מקום עם קהילה יהודית קטנה אך משגשגת.

המזוזה מסבתה של שרה מצאה את מקומה, חוליה קטנה אך משמעותית לעברם. דוד השיג עבודה בחברה טכנולוגית, ושרה החלה לבחון הזדמנויות תעסוקה בקהילה המקומית.

התגברות על אתגרים

ההתרגשות הראשונית פינתה את מקומה בהדרגה למציאות של הסתגלות למקום החדש, והתמודדות הילדים עם געגועים לחבריהם. גם שרה ודוד התמודדו עם המאבקים שלהם עם געגועים הביתה והבדלים תרבותיים.

אבל, הם מצאו כוח זה בזה ובשמחות הקטנות של חיי היומיום – צחוקם של הילדים, חברויות חדשות וגילוי יתרונות רילוקיישן לארצות הברית: אמריקה רב-תרבותית.

בניית חיים חדשים

חודשים הפכו לשנים, ומשפחת כהן החלה להרגיש בבית בארצם החדשה. הם חגגו חגים אמריקאים תוך שמירה על מסורות ישראליות.

ילדיהם גדלו עם שילוב של תרבויות, שפות ומטבחים, המגלמים את הרוח האמיתית של התהליך המשפחתי שעברו.

הרהורים על השלכות התהליך

שנים מאוחר יותר, כשישבו בדירתם בברוקלין, שרה ודוד הרהרו על השלכות התהליך שעברו, והבינו שלמרות שההחלטה לעזוב את ישראל, מולדתם, לא הייתה קלה, היא הובילה אותם לחיים מלאים בחוויות והזדמנויות חדשות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »