כל מה שמעניין במקום אחד

שדרוגים לבתי יוקרה – מזכוכית מתקפלת למרפסת ועד קמינים חשמליים

 

קמין

החיים יכולים להיות תובעניים מאוד. הרבה מאוד אנשים מקדישים הרבה מאוד זמן לעבודה, ולא רק זמן אלא גם מאמץ מסוגים שונים, ובנוסף מבצעים שלל מטלות מדי יום. במצב כזה כדאי שהחיים יהיו גם מפנקים, ובמיוחד בבית, המקום שבו אנחנו רוצים להרגיש הכי בנוח שאפשר. כדי לעשות זאת, מומלץ לשדרג את מרחב המגורים. כאן בעמוד תמצאו מספר המלצות שימושיות: סגירת מרפסת עם זכוכית ייעודית, פרגולה מתקפלת וקמין.

מקסימום גמישות, מקסימום נוחות, מקסימום בטיחות – זכוכית מתקפלת למרפסת

מרפסת היא חלק מהנוף הישראלי מאז הקמת המדינה. המרחב הפתוח מחבר את בני הבית לסביבה ומאפשר להם ליהנות מבריזה נעימה וגם משהות תחת כיפת השמיים. החיסרון הוא פרקי זמן לא מבוטלים שבהם חם מדי, קר מדי, הרוח חזקה מדי, גשום מדי, ולכן המרפסת מנוטרלת. הפיתרון האופטימלי הוא סגירה עם זכוכית מתקפלת.

עם זכוכית מתקפלת, או נאספת, תוכלו מצד אחד לפתוח את החלון לגמרי כשהאקלים נעים, ומצד שני להגן על עצמכם מפני כל פגעי מזג האוויר השונים. לצד הגמישות המרבית, חיפוי הזכוכית גם מפחית את כמויות האבק והלכלוכים שחודרים למרפסת, ומפחית את רמת הרעש. יתרון נוסף הוא בהיבט הבטיחותי, ובנוסף ערך הדירה עולה בזכות ההשקעה במרפסת.

שימו לב: חשוב להתאים את וילון הזכוכית המתקפל לקומה שבה נמצאת הדירה ולעוצמת הרוחות בלוקיישן הספציפי, ובאופן טבעי הזכוכית עצמה חייבת להיות מחוסמת או בידודית, ואיכותית.

ההצללה המושלמת – פרגולה חשמלית

שדרוג נוסף שמתאפיין בגמישות וביצירת תנאים נוחים במיוחד הוא פרגולה חשמלית. פתרון ההצללה המתקדם מתאים מאוד לדירות גן, פנטהאוזים, בתים פרטיים כמובן ויכול להשתלב גם במרפסת של דירת יוקרה כשמעדיפים להשאיר אותה פתוחה אבל מקורה. בדיוק כמו הסגירה עם וילון הזכוכית הייעודי, גם פרגולה חשמלית מקנה לכם שליטה מלאה בתנאים בכל נקודת זמן: תרצו, תפתחו את הפרגולה בלחיצת כפתור זריזה ולא תצטרכו לסבול מקרינת השמש שכידוע עלולה להיות מסוכנת. השמש שקעה? יום חורף נעים? שוב, לחיצה אחת על כפתור והלוחות שמרכיבים את הפרגולה נאספים כך שתוכלו לשבת באוויר הצח. חומר הגלם המתאים לפרגולות אלה הוא אלומיניום, בזכות החוסן והעמידות לרטיבות, ויש לו גם מראה נקי ויוקרתי כך שמדובר במוצר מועיל גם בהיבט האסתטי.

טמפרטורה אידיאלית ואסתטיות ייחודית – קמין יוקרתי

הטמפרטורה במקום שבו אנחנו נמצאים משפיעה במידה רבה על התחושות שאנחנו חשים. קמין הוא דרך מצוינת ליצור את הטמפרטורה האידיאלית בחורף, ובמקביל להפוך את הסלון למרשים יותר. יש מספר סוגים של קמינים וההמלצה שלנו היא על קמין חשמלי מפואר – בזכות קלות התפעול, השליטה הנוחה על הטמפרטורה והידידותיות שלו לסביבה. עוד יתרון של הקמינים החשמליים הוא רמת הבטיחות המקסימלית שלהם והעיצוב הסופר מודרני שלהם ביחס לקמיני עצים וקמיני גז.

קמין
אז מה היה לנו בכתבה: