נכסים דיגיטליים הם סוג של תוכן דיגיטלי המשמש לעתים קרובות למטרות שיווק. הם נוצרים בדרך כלל מתוך כוונה לשיתוף באינטרנט. נכסים דיגיטליים יכולים לכלול כל דבר, החל מסרטונים, תמונות וטקסט ועד אודיו ותוכן אינטראקטיבי כמו חידונים או משחקים.
חברות יוצרות לעתים קרובות נכסים דיגיטליים מכיוון שהן מבינות את כוחו של שיווק דיגיטלי וכיצד הוא יכול להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלהן עם הלקוחות. הם עשויים גם לעשות זאת כדי לשפר את דירוג ה-SEO שלהם במנועי חיפוש כמו גוגל. נכסים דיגיטליים הם דרך מצוינת עבור חברות להגדיל את הנראות שלהם באינטרנט, מה שיכול להוביל להגדלת המכירות.
נכס דיגיטלי הוא מוצר מקוון שניתן למכור כדי לייצר רווח. לנכסים דיגיטליים יש פוטנציאל להכניס הכנסות לחברה מכיוון שקל לייצר אותם, וניתן למכור אותם במחירים שונים.
נכסים דיגיטליים הופכים פופולריים יותר ככל שחברות מתחילות לממש את הפוטנציאל של מוצרים דיגיטליים אלה. חברות שמוכרות מוצרים באינטרנט ייצרו לעתים קרובות נכסים דיגיטליים כמו ספרים אלקטרוניים, סמינרים מקוונים או סרטונים על מנת לייצר הכנסות מהלקוחות שלהם.
נכסים דיגיטליים הם הזהב החדש. ככל שיש לך יותר נכסים דיגיטליים, כך יש לך יותר הזדמנויות להרוויח כסף.
ישנם שלושה סוגים עיקריים של נכסים דיגיטליים:
1) קניין רוחני (למשל, הפוסטים שלך בבלוג)
2) מוצרים דיגיטליים (למשל, ספר או קורס מקוון)
3) מותגים אישיים (למשל, חשבונות המדיה החברתית שלך).