כל מה שמעניין במקום אחד

איך בוחרים מכונת קפה?

אם בעבר בכדי לשתות קפה איכותי וטעים, הייתם צריכים לגשת לבית הקפה הסמוך למקום המגורים שלכם ולרכוש קפה ממכונה איכותית, הרי שכיום באמצעות רכישת מכונת קפה ביתית ואיכותית המתאימה לצרכים שלכם, אתם יכולים להנות בכל זמן מקפה טוב ואיכותי מבלי לצאת מהבית. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דגמי מכונות קפה וחשוב מאוד לבחון את הדגמים והסוגים השונים טרם בוחרים את המכונה המתאימה לכם. המטרה שלכם בסופו של דבר היא לקבל את חווית הקפה בדיוק כפי שאתם מקבלים בבית קפה ועל כן, חשוב שתכירו את מכונות הקפה השונות, את היתרונות והחסרונות שלהם וזאת בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי המכונה המתאימה לכם.

שיקולים מרכזיים בבחירת מכונת קפה ביתית?

כאמור, בשנים האחרונות חלה מהפכה באופן צריכת הקפה בבית. משקי הבית הישראליים כמו בהרבה מדינות אחרות בעולם החלו לצרוך יותר ויותר משקאות קפה מבוססי אספרסו. שיטה ההכנה האיטלקית אשר מפיקה טעמים וארומות חזקות, מפולי קפה טחונים עוברת ממשהו שניתן למצוא בבתי קפה, מסעדות ומלונות למשהו שניתן לקבל גם במטבח הביתי. בבואכם לרכוש מכונת קפה ביתית, חשוב מאוד שתיקחו בחשבון כמה שיקולים מרכזיים שהם: העלות, הן של המכונה והן של חומרי הגלם שהם: קפסולות, פולי קפה או קפה טחון, שיטת העבודה של המכונה, נוחות התפעול שלה, אחראיות על הנכונה וכמובן התוצאה שבאה לידי ביטוי באיכות המשקה בכוס.

סוגי מכונות קפה

סוגי מכונות הקפה שניתן למצוא כיום בשוק הן: מכונת קפה קפסולות אשר משתמשים בה על ידי קפסולות קפה בלבד, מכונות קפה ידניות אשר משתמשים בהן בקפה טחון או פולי קפה במגוון רמות גימור ומחיר וכן מכונות קפה אוטומטיות או חצי אוטומטיות אשר כוללות מטחנת קפה פנימית ומפיקות משקאות שונים בלחיצת כפתור.

מכונת קפסולות

מכונת קפה המבוססת על קפסולות היא המכונה הנמכרת ביותר עבור מטבחים ביתיים וזאת מסיבות טובות. יש לה כמה יתרונות בולטים: המחיר שלה נמוך בהשוואה לסוגי המכונות האחרות, נוח מאוד לתפעל אותה ואין צורך בידע מוקדם כלשהו, כל שיש לעשות זה פשוט לשים את הקפסולה במקום הנכון, ללחוץ על הכפתור ולהנות ממשקה קפה. השימוש בקפסולות מאפשר גיוון של קפה אשר צורכים בבית בקלות ואין קושי להכין ספל אחד מסוג קפה אחד וספל שני מקפה אחר. התוצאה בכוס היא עקבית מאוד וזאת בשל השימוש בקפסולות זהות. מעבר לכך, חשוב לדעת כי כל מכונות הקפסולות כיום כוללות אחראיות של שנה לפחות

מכונות קפה ידניות

מדובר על מכונות קלאסיות להכנת משקאות אספרסו בגרסה הביתית. בקטגוריה המדוברת ניתן למצוא מנעד רחב של מחירים וגימורים. הקטגוריה של מכונות הקפה הידניות מתחלקת לפשוטות יותר ומקצועיות יותר. מכונות קפה מקצועיות כוללות מחליף חום אשר מאפשר למכונה לחלוט קפה ולהוציא קיטור להקצפת חלב במקביל וללא פגיעה באיכות ובטמפרטורה של המשקה. למכונות הללו יש כמה יתרונות והם: מדובר על מכונה המאפשרת לכל אדם לקבוע כיצד בדיוק הקפה שלו יהיה מבחינת הטעם שכן הוא יכול לשלוט במינונים ועוד. מעבר לכך הקצפת החלב מתבצעת באופן ידני אז כל אחד יכול לקבל את התוצאה הרצויה לו, התוצאה בכוס יכולה להגיע לרמה מקצועית ממש והעלות של הדגמים הבסיסיים של מכונות מסוג זה היא יחסית נמוכה. מעבר לכך, השימוש בפולי קפה בניגוד לקפסולות או בקפה טחון יהיה זול יותר.

מכונות קפה אוטומטיות

מדובר על מכונות קפה פופולאריות מאוד. המכונות כוללות מטחנת קפה מובנית אשר מבצעת את כל תהליך הכנת הקפה לרבות טחינה, דחיסה, חליטה ואם רוצים גם הקצפת חלב בצורה אוטומטית ובלחיצת כפתור. היתרונות של המכונה המדוברת בולטים. קל להשתמש במכונה מסוג זה וכן ליצור מגוון משקאות קפה בלחיצה אחת, ניתן להשתמש במכונה זאת גם בפולי קפה וגם בטחינה במקום וכך להנות מארומה נפלאה של הקפה, ניתן לשלוט במכונה וליצור משקאות קפה שונים וכן השימוש בקפה טחון או פולי קפה הרלוונטיים עבור המכונה זול יותר מקפסולות. מדובר על מכונות קפה שלא מעט אנשים בוחרים בהם כיום עבור ביתם שכן, הן מפיקות להן את התוצאה הטובה ביותר של קפה איכותי וטעים.

אם אתם מחפשים חווית קפה טרי ואיכותי עם הקצפת חלב בלחיצה, כדאי מאוד שתכירו את מכונת קפה JURA. מדובר על מכונת קפה אלגנטית, קומפקטית וחדשנית שבמקור מגיעה משוויצריה. המכונה מפיקה מגוון רחב של משקאות קפה בלחיצת כפתור. מעבר לכך היא מספקת הקצפה מקצועית של חלב הנוחתת על קפה איכותי וטרי, דבר אשר מבטיח לכם ללא ספק חווית קפה מדהימה. תהליך המיצוי בפעימה של המכונה מייעל את זמן המיצוי ומבטיח הפקת קפה איכותי גם במשקאות קצרים. מעבר לכך מיכל המים של המכונה נשלף ויש לה פילטר ייחודי שמשדר מתי צורך להחליף אותו. מדובר ללא ספק על מכונת קפה איכותית שתשדרג לכם לחלוטין את חווית הקפה הביתית שלכם.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »