כל מה שמעניין במקום אחד

איך להעלים סימני מתיחה: 4 דרכים שכדאי לנסות!

השמנה היא אחד הסימפטומים המשמעותיים של העידן המודרני. יחד איתה, נוצר עם השנים גם טרנד של ניסיונות הרזיה באמצעות דיאטה. כאשר הגוף עובר תהליכים חוזרים של השמנה והפחתת משקל, נוצרים בגוף סימני מתיחה, צלוליטיס . מדובר בקרעים זעירים של העור, ובצלקות שנוצרות בעיקר באזורים שנוטים להשמנה. עם המקומות הללו ניתן למנות את שיפולי הבטן התחתונה, הירכיים והעכוז. עם השנים, הסימנים הללו הופכים לבולטים במיוחד. בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה באשר לדרכים להסיר או להעלים את סימני המתיחה שנותרו. למה סימני המתיחה בולטים במיוחד ובאילו נסיבות? מי בעצם סובל מסימני מתיחה ולמה? מהן 4 הדרכים להעלמת סימני מתיחה שאכן עובדות? כדאי לקרוא – כל התשובות להלן.

 

למה ומתי סימני מתיחה בולטים במיוחד

לרוב, מי שסובל מסימנים כאמור, יהיו בעלי עור בהיר. ככל שהעור כהה יותר, כך סימני המתיחה יהיו פחות בולטים, ולעיתים לא ייווצרו כלל. מדובר כמובן על מרבית המקרים, ויש גם בעלי עור כהה שאכן יסבלו מסימני מתיחה כאמור. בנוסף, בחלק ניכר מהמקרים סימני המתיחה שנוצרים הם תורשתיים, ונובעים מרגישות יתר לעלייה וירידה במשקל. עבור מי שיודע ומכיר את הבעיה, הדרך היחידה להימנע מסימני מתיחה היא פשוט לשמור על משקל קבוע. כמו כן, מי שסובלים ממחלות אשר משפיעות על שיקום העור ופוגעות בשיקום יעיל שלו, סובלים בדרך כלל מסימני מתיחה בולטים לעין. ואחרון חביב – מי שעשו דיאטה חריפה והורידו במשקל בצורה דרסטית יסבלו, קרוב לוודאי, מסימני מתיחה.

 

4 דרכים יעילות להעלמת סימני מתיחה

העלמת סימני מתיחה יכולה להתבצע בדרכים טבעיות, או לחילופים באמצעות טיפולים שמסייעים בהסרת הסימנים הכל כך לא אסתטיים, שהם סימני מתיחה. להלן 4 דרכים שיכולות בהחלט לסייע:

  1. מריחת שמנים טבעיים או חומרים נוספים, יכולה בהחלט להעלים או להפחית את הסימנים. עם החומרים כאמור ניתן למנות שמנים אתריים, שעשויים להיות יעילים. גם מריחת אלוורה יכולה לפעול בצורה טובה להפחתת הסימנים ואף להעלמה שלהם.
  2. ויטמינים: ישנם שני ויטמינים שעשויים להשפיע על סימני מתיחה. שני הוויטמינים הללו הם ויטמין A וויטמין E. שמן זית, למשל, מכיל ויטמין E ומסיע במלחמה ברדיקלים החופשיים בגוף. וויטמין A נמצא בעיקר בקרמים ומשחות, ומטפל היטב בסימני מתיחה חדשים שטרם התקבעו בגוף.
  3. פילינג: דרך נוספת להסרת סימני מתיחה היא פילינג – קילוף מקצועי של העור, אשר גורם בהמשך לצמיחה מחודשת שלו בצורה תקינה. הפילינג הוא טיפול מוכח ויעיל בהסרת סימני מתיחה. עם זאת, חשוב שהטיפול יהיה מקצועי.
  4. טיפולי לייזר: כמו הפילינג, טיפולי לייזר מכווצים את העור, ומעלימים את התאים הפגועים שבו ואיתם את הסימנים הלא נעימים של מתיחה.

האמור לעיל הוא לידע כללי בלבד. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבחור את הטיפול הנכון ביותר עבורך.

אז מה היה לנו בכתבה: