כל מה שמעניין במקום אחד

איך לעצב חדר אמבטיה כמו בבית מלון?

חדר אמבטיה יכול להפוך למקום של נוחות ויוקרה. כיום, טרנד פופולרי בעיצוב פנים הבית מחקה את הסגנון ואת התחכום של חדרי רחצה בבתי מלון. על ידי שימוש באלמנטים העיצוביים הנכונים, החומרים והצבעים, אפשר ליצור חדר אמבטיה ביתי שמתחרה ביופיו במלון חמישה כוכבים. מאמר זה ידריך אתכם בתהליך העיצוב, ויחלוק אלמנטים מרכזיים שיש להביא בחשבון בעת תכנון עיצוב חדר האמבטיה.

 

אלמנטים מרכזיים של עיצוב חדרי אמבטיה במלון

המהות של חדר האמבטיה במלון טמונה בעיצוב המינימליסטי, הפונקציונליות והיוקרה שלו. חדרי הרחצה של המלון נותנים עדיפות בדרך כלל למקסום החלל, פלטות צבעים ניטרליות, אור טבעי וחומרים ואיכותיים.

ניצול שטח

חדרי הרחצה במלון נועדו להיות מרווחים. שימוש בצבעים בהירים ומראות במיקום אסטרטגי יכול לגרום לחדר אמבטיה להיראות גדול יותר ממה שהוא. כיורים צפים ושירותים צמודים על הקיר יכולים גם להגדיל את החלל הנראה לעין, שהיא טכניקת עיצוב נפוצה בחדרי רחצה רבים בבתי מלון.

פלטת צבעים

חדרי הרחצה של המלון משתמשים בדרך כלל בפלטת צבעים ניטרלית, בדרך כלל לבן, בז' או אפור רך. צבעים אלו משדרים תחושת ניקיון ושלווה.

תאורה

מקורות אור טבעיים ומלאכותיים חשובים בעיצוב חדרי האמבטיה של המלון. צוהר או חלון הם אידיאליים עבור אור טבעי. לפרטיות, תשקלו להשתמש בזכוכית חלבית או בעלת מרקם. תאורה מלאכותית צריכה להיות בשפע אבל לא עמוסה מדי.

חומרים

חומרים יוקרתיים כגון שיש, זכוכית ופלדת אל חלד הם בחירה פופולרית בחדרי הרחצה של המלון. חומרים אלה לא רק מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם עמידים וקלים לתחזוקה.

תכנון העיצוב

תקציב

מומלץ לקבוע תקציב לפני תחילת השיפוצים באמבטיה. זה ינחה את הבחירות שלכם לגבי חומרים, מתקנים, ציוד ועלויות עבודה.

פריסה

מומלץ לשקול כיצד ייפרס חדר האמבטיה שלכם. אף על פי שזה עשוי להיות מפתה לשנות את כל החלל, תזכרו שהעברת אינסטלציה יכולה להיות יקרה. תנסו לעבוד בתוך מבנה האמבטיה הקיים שלכם ככל האפשר.

סיוע מקצועי

אם הפרויקט מרגיש לכם מורכב ומסורבל, מומלץ לשקול לקחת מעצב פנים. הוא יכול לעזור לכם להגשים את החזון העיצובי לחיים ולמנוע טעויות שעלולים לעלות לכם ביוקר.

העיצוב

לאחר שתכננתם את חדר האמבטיה שלכם, הגיע הזמן להתחיל בתהליך העיצוב. הנה איך להכניס את האווירה היוקרתית של חדר האמבטיה במלון לתוך הבית שלכם.

אביזרים ומתקנים

אביזרים ומתקנים איכותיים יכולים לעשות את כל ההבדל. בחרו ראש מקלחת גשם, אמבטיית עומק וכיור כפול, אם המקום מאפשר זאת.

חומרים

כדאי לבחור חומרים המסמלים יוקרה. משטחי שיש או גרניט, אריחי קרמיקה או פורצלן, דלתות מקלחת מזכוכית ואביזרי כרום או ניקל מוברש הם כולם בחירה מצוינת.

אחסון

חדרי האמבטיה של המלון אף פעם לא עמוסים. מומלץ לשלב פתרונות אחסון רבים כמו ארונות אמבטיה, יחידות מדפים או סלי אחסון כדי לשמור על חדר האמבטיה שלכם מסודר.

גימור

כדאי להוסיף אלמנטים יוקרתיים כמו מתקן לחימום מגבות, שטיח אמבטיה מפואר, מגבות באיכות גבוהה, מפיצי ריחות מהממים וכמה פריטי עיצוב שנבחרו היטב.

שמירה על המראה

כדי שהאמבטיה שלכם תיראה כמו מלון, תשתדלו לשמור על ניקיון. הציגו רק את הפריטים החשובים ואחסנו את השאר בארונות ובמגירות.

 

חדר אמבטיה בסטייל של מלון

בעיצוב חדר רחצה בהשראת המלון, המטרה היא ליצור איזון בין יוקרה לפונקציונליות. על ידי בחינת החלל שלכם, החומרים הנכונים ופרטי העיצוב המוקפדים, אפשר להפוך את חדר האמבטיה הסטנדרטי שלכם למקום של יוקרה ונוחות. חדר אמבטיה בסגנון בית מלון לא רק מוסיף ערך לבית שלכם אלא גם משפר את שגרת היומיום שלכם, וגורם לכל יום להרגיש כמו בילוי בספא.

אז מה היה לנו בכתבה: