כל מה שמעניין במקום אחד

איך מקימים נכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים הם למעשה כל דבר שנמצא באינטרנט בבעלותכם ומספק לכם הכנסה בסדר גודל כזה או אחר. נכסים דיגיטליים יכולים להניב לכם כמה מאות שקלים בחודש ועד לכמה עשרות אלפי שקלים בחודש. כדי להגיע להכנסה קבועה ויציבה יש לבנות את הנכס הדיגיטלי באופן חכם כבר בתחילת התהליך, ואם יש לכם די ידע ורצון תוכלו למזער הוצאות בצורה ניכרת עבור ההקמה.

 

נכס דיגיטלי מניב

לא כל נכס דיגיטלי הוא נכס מניב, ממש בדומה לנכס נדל"ן. הדוגמא הפשוטה ביותר היא שטח שנמצא בבעלותך אבל אינו עומד להשכרה. בשביל להפוך נכסים דיגיטליים לנכסים מניבים אנחנו צריכים להכיר את התהליך "מוניטיזציה". תהליך זה הוא ניצול מרבי של הנכס הדיגיטלי בכדי להפוך אותו להכנסה קבועה וכמה שיותר פסיבית. בכדי להפוך נכס דיגיטלי לנכס מניב אנחנו צריכים להשתמש בכל האפשרויות שיש לנו, החל ממכירת מוצרים ועד לפרסומות קופצות באתר. חשוב גם לדעת מה נכון לעסק שלכם ומה לא, לדוגמא אם מדובר על בלוג סביר להניח שלהכניס מוצרים למכירה יהיה לכם יותר קשה, אך יש לקחת בחשבון שגם פרסומות קופצות יכולות לגרום לסלידה מהגולשים באתר.

 

הקמת נכסים דיגיטליים

הקמה של נכסים דיגיטליים יכולה להתפרס על כמה חודשים בודדים, לעיתים גם שנים בשביל לקבל הכנסה קבועה. השאלה היא כמה אתם מוכנים להשקיע באתר, כמה אתם מוכנים להוציא את הנכס ועד כמה אתם מחוברים לנישה. על מנת להקים נכס דיגיטלי עליכם לעבור את השלבים הבאים:

  1. בחירת נישה – הדבר החשוב ביותר הוא לבחור נישה. הנישה צריכה להיות סביב תחום שמעניין אתכם (רצוי). ברגע שיש לכם נישה תצטרכו להחליט האם מדובר על אתר מכירות, אתר עם ערך מוסף, אתר אינפורמטיבי וכן הלאה.
  2. תחרות – לפני שאתם נכנסים למלאכה שימו לב מי הם המתחרים שלכם. עד כמה שאנחנו מאמינים שרצון יכול להוביל אותו למקומות מדהימים יש לקחת בחשבון מהם המשאבים שלנו לעומת המשאבים של המתחרים. לדוגמא, אנחנו לא יכולים להתחרות באתרים כמו איביי, אמזון ואתרי מכירות דומים שתופסים את הדירוגים הראשונים בגוגל ובעלי מוניטין.
  3. הקמה – כעת יהיה עליכם להקים את הנכס הדיגיטלי. הקמת הנכס הדיגיטלי יכולה להיות באמצעות אתר, ערוץ יוטיוב, דף פייסבוק, אתרי מכירות, שיווק שותפים ואפילו קבוצת ווטסאפ. השקיעו בהקמת הנכס הדיגיטלי, שימו לב לאחסון של האתר, את מהירות הגלישה ואיך לאפשר גישה נוחה ככל הניתן לגולשי האתר. נסו למצוא את הייחוד שלכם אל מול המתחרים.
  4. קידום – קידום הוא הכרחי לכל נכס דיגיטלי, ללא קידום לא תצפו רווחים. קידום אתרים אפקטיבי הוא קידום אורגני (גם קידום ממומן אבל פחות). ברשתות החברתיות אין מנוס מקידום ממומן. הקידום צריך להיות באמצעות תוכנית מדויקת לשיפור הדירוג שלכם במנועי החיפוש – רק ככה יגדלו הרווחים שלכם בנכס הדיגיטלי.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עדשות מגע

טיפים פרקטיים לאימון נוח ומוצלח יותר

אימון גופני יכול לתרום הרבה מאוד דברים חיוביים לבריאות, לנפש וגם למראה אך לא תמיד אימונים נעשים בקלות ובצורה חלקה. ישנם שלל אתגרים שיכולים לעכב את האימונים והתקדמות השגרה שלהם כמו אי-נוחות, שרירים תפוסים, פציעות ואפילו מכשולים נפשיים.

קרא עוד »