כל מה שמעניין במקום אחד

וילות בצפון לזוגות רומנטיים – היתרונות לעומת צימרים

אם גם אצלכם חופשות רומנטיות בישראל הפכו למילה נרדפת לצימרים בצפון הגיע הזמן שתגלו עולם קסום של פאר, הדר, יוקרה ורומנטיקה. וילות בצפון לזוגות רומנטיים הן המקום בו הנסיכה שלך תרגיש כמו נסיכה אמתית והאביר על הסוס הלבן ירשים אותך בהדלקת העצים בקמין. אין סיבה שתמשיכו להתפשר על צימרים צפופים כאשר קיים עולם של עושר, בריכות פרטיות, מרחב, נוף קסום ובעיקר, פרטיות. וילות בצפון הן הבחירה הרומנטית לחופשה הבאה שלכם כי מגיע לכם ליהנות מהטוב ביותר.

אלו וילות מתאימות לזוגות?

בחירה בצימרים על פני וילות תעלה על הפרק רק בגלל שיקולים של עלויות כך שכדאי שתדעו שהפער במחירים אינו משמעותי ולעתים אף ניתן למצוא וילות בצפון לזוגות רומנטיים במחיר זול יותר ממחיר של צימרים. היתרון הגדול בבחירה בווילה הוא הפרטיות. בעוד מתחמי צימרים מארחים כמה זוגות ובמקרים רבים תתבקשו לחלוק את הבריכה במתחם עם זוגות נוספים ואף עם משפחות ובני נוער, וילות לזוגות מבטיחות לכם פרטיות מלאה במתחם כולו.

וילות בצפון לזוגות רומנטיים מתאימות לחופשות סף שבוע ספונטניות, חופשות אמצע שבוע שקטות, יום האהבה, יום נישואין, הצעת נישואין, ירח דבש, ימי הולדת. וילות לעומת צימרים מציעות לכם מרחב ורשימה ארוכה של אטרקציות. אם בצימר אתם נאלצים להסתפק רק בחלל קטן – וילה כוללת חדרי שינה, סלון, מטבח וחצר עם אטרקציות. הצפיפות בצימרים מעכירה לא פעם את האווירה, גורמת לתחושת מחנק ומעוררת ריבים מיותרים – בווילות זה לא קורה! עם וילות בצפון לזוגות רומנטיים תצליחו לשמור על מצב רוח רומנטי, אווירה נעימה וערוצי תקשורת פתוחים.

ממש לא לעשירים בלבד

מחפשים וילות בצפון לזוגות רומנטיים במחיר אטרקטיבי? גמישות בלוח הזמנים ובמחשבה הם הבסיס לחופשה רומנטית וספונטנית עם תכנית מפורטת. וילות בצפון מושכרות באמצע השבוע במחירים זולים באופן משמעותי בהשוואה למחירים של סופי השבוע. אם אתם זוג ללא ילדים אין סיבה שלא תיהנו ממחירי אמצע שבוע שמגיעים יחד עם אתרי נופש ריקים ממשפחות עם ילדים. המחירים בענף הנופש בכל העולם גבוהים יותר במהלך החופש הגדול וחופשות חגים – צאו לחופשה בחודש יוני או מיד ב-1 לספטמבר ותגלו מחירים זולים. החלטתם בכל זאת לצאת לחופשה זוגית רומנטית בחודש אוגוסט או במהלך חופשת החג? וילה פרטית בצפון היא המקום היחיד בו תיהנו מפרטיות מלאה ואווירה רומנטית. כאשר כל אתרי הצימרים עמוסים עד אפס מקום אתם מבלים באווירה שקטה בווילה עם בריכה פרטית משלכם.

וילות בצפון לכמה זוגות

חופשה משותפת של כמה זוגות חברים עשויה להיות הצלחה מסחררת או מפח נפש. הבסיס לחופשה קבוצתית מוצלחת הוא בחירה נכונה של מתחם האירוח. וילות בצפון מתאימות לאירוח של כמה זוגות יחד כאשר כל זוג מקבל חדר שינה או סוויטה משלו בעוד המטבח, הסלון והחצר משותפים לכולם. שימו לב, חשוב לוודא שהווילה אכן כוללת מספר חדרי שינה לכולם. בנוסף, עליכם לברר האם כל החדרים זהים או שחלק מהחדרים הם סוויטות זוגיות מפוארות וחלק אחר כולל רק מיטה זוגית או מזרנים. היתרון הגדול בשכירת וילה בצפון יחד עם זוגות נוספים הוא המחיר. כאשר מחלקים את עלות השכרת הווילה בין כמה זוגות המחיר הסופי שמשלם כל זוג שווה לכל כיס. וילות בצפון הן הזדמנות לחגוג מסיבת רווקים ורווקות / יום הולדת בווילה פרטית עם בריכה משלכם.

טיפים לחופשה רומנטית מוצלחת

שעמום עלול להוביל לשתיקות מביכות ומשם הדרך לריב מכוער שמכבה ברגע כל ניצוץ של רומנטיקה קצרה מאוד. אם אתם יודעים שדרוש לכם לוח זמנים עמוס בפעילויות יש לנו בשבילכם כמה רעיונות. לרוב, זוגות טריים זקוקים ליותר פעילויות על מנת שלא לייצור בטעות אווירה מלחיצה שמובילה לשיחת יחסנו לאן. תהיו אתם חכמים יותר ותגיעו מראש מוכנים עם רשימת פעילויות וראש פתוח. אחד מבני הזוג חובב ספורט אקסטרים? זה הזמן לצאת לנסיעה שטח ברייזרים. אוהבים סוסים? צאו לרכיבה לאור השקיעה. סדנת שוקולד תהיה פעילות נהדרת בעבור זוגות טריים וכאלו שאוהבים מתוקים. חוששים משתיקה מביכה במהלך ארוחה במסעדה? צלמו תמונות במהלך היום ותתבוננו בהן יחד בזמן הארוחה.

חופשה זוגית מוצלחת היא כזו שמתייחסת לצרכים, לציפיות ולהעדפות של שני בני הזוג. חשוב לבחור בהתאם את המסעדות, את האטרקציות, את האזור ובעיקר את הווילה. אל תשכחו שהמטרה היא בילוי זוגי לחיזוק הקשר כך שיהיה עליכם להתפשר, לוותר, להירגע ולזכור מה גרם לכם להתאהב.

כתבה זו נכתבה על ידי צוות אתר "וילות היוקרה"

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »