כל מה שמעניין במקום אחד

אילו פירות הכי טעים לשלב בתוך הפנקייק?

המאכל האהוב על ידי רבים ברחבי העולם, מגיע בגרסאות שונות בכל מקום שאליו תלכו. הוא נחשב כמאכל שנהוג להזמין לארוחת בוקר, אך האמת שאפשר ליהנות מטעמיו הנפלאים בכל שעה של היום וגם של הלילה, אם מתחשק לכם ארוחת ערב מושחתת במיוחד. במאמר זה נציג לפניכם את כל הפירות שניתן לשלב בתוך הפנקייק ולהעניק לו טעם אחר וייחודי, למי מכם שאוהבים לשדרג את הבלילה ולהתנסות בעולם של טעמים חדשים.

פנקייק תפוחים

פנקייק תפוחים הוא פנקייק מפנק במיוחד משום שהוא מכיל תפוחים גם בתוך הבלילה שלו וגם מחוצה לה. כדי להכין אותו יש לרסק או לחתוך לקוביות קטנות תפוחים ולהוסיף אותם לתוך הבלילה. נמליץ לכם להוסיף לתוכה גם קינמון כיוון שהשילוב בין קינמון לתפוחים הוא מושלם. במחבת אחרת, המיסו מעט חמאה והכניסו לתוכה וסוכר, הכניסו פנימה גם תפוחים חתוכים לקוביות ותטגנו יחד עד שתיווצר שכבת קרמל עדינה. הניחו את התפוחים המקורמלים בצד והתחילו בהכנת הפנקייקים. הכינו ערמת יפה של פנקייקי תפוחים, הגישו בכל צלחת פנקייק תפוחים עם מעט שמנת חמוצה בצד, ותפוחים מקורמלים מעל הפנקייק. מי שמרגיש שהוא חייב כאן עוד נגיעה של מתוק יכול להוסיף סירופ מייפל או לבזוק אבקת סוכר מעל.

פנקייק בננות

את פנקייק הבננות אתם ודאי מכירים. במקרה הזה כל שעליכם לעשות הוא למעוך היטב כמה בננות ולהכניסן אל תוך הבלילה. בסוף הטיגון יתקבל פנקייק רך ונימוח בטעמי בננה עדינים שאולי יזכיר לכם קצת את הבננה לוטי. מי שרוצה לשדרג מראש את בלילת הבננות, יכול להוסיף לתוכה שבבי שוקולד מריר או חלבי לפי טעמכם וליהנות משילוב של בננה-שוקולד מעולה. על צלחת ההגשה תניחו פנקייק בננה, שפכו עליו סירופ שוקולד בנדיבות וגבו אותו עם קצפת אוורירית.

פנקייק אוכמניות

פנקייק האוכמניות הוא בעל טעם ייחודי הנע בין מתיקות נעימה המשולבת עם חמיצות שמאזנת את הטעמים יחד. את הפנקייק הזה אפשר להכין בשתי דרכים. אפשר לשטוף היטב את האוכמניות ולהכניסן בשלמותן לתוך הבלילה ולקבל פנקייק שבכל ביס שיש בו אוכמנייה היא תתפוצץ ברכות בתוך הפה. האפשרות השנייה היא להכניס את האוכמניות ולמעוך אותן באמצעות מזלג בתוך הבלילה. אם תעשו זאת, תתקבל בלילה בגוונים סגלגלים-כחלכלים והטעם הנפלא של האוכמניות יתפשט לכל עבר. על גבי הפנקייק הזה אפשר להוסיף סירופ מייפל נהדר, שמשלים את כל הטעמים.

פנקייק בטעמי הדרים

ממש כמו בעוגות רבות שאנו רוצים להשיג טעם תפוזים נעים, גם כאן אפשר לעשות זאת ובקלות. אל תוך הבלילה הוסיפו גרידת תפוזים עדינה ובמקום חלב או ריוויון הוסיפו מיץ תפוזים טרי. ברגע אחד הבלילה שלכם תקבל טעמי חורף הדריים במיוחד ואתם תוכלו להתענג על פנקייק בטעם חדש. גם כאן טעמי השוקולד יחמיאו מאוד לפנקייק הזה, שכן תפוזים ושוקולד זה סיפור אהבה משכבר הימים. למרות שאם אתם ממש רוצים, גם סירופ מייפל יעשה כאן פלאים.

פנקייק תות

את פנקייק התות נמליץ להכין באופן מאוד מסוים. לפני שאתם משלבים תותים בתוך הבלילה, הכינו מהם קולי ראשית. כדי לעשות זאת עליכם לחתוך גס את התותים הטריים, להכניסם לסיר, למלא מים שיכסו אותם (אם רוצים גרסה נוזלית יותר ומעט מים אם רוצים מרקם המזכיר ריבה), להוסיף מעט תמצית וניל ואפשר גם מיץ מלימון סחוט ולבשל. לאחר שהתותים כבר רכים מאוד, יש להעבירם לבלנדר ולטחון היטב (אפשר גם עם מוט בלנדר). לאחר שהכנתם את הקולי, שלבו אותו בתוך הבלילה שלכם, שמיד תצבע בגווני ורוד יפהפיים. הכינו את הפנקייקים והגישו אותם לצד תותים טריים, הרבה קצפת וכדור גלידה בטעם תות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

איך לשמור על חדר ילדים מסודר תמיד?

חדר מסודר אינו רק נעים לעין, אלא מדובר על שגרה שמעניקה תחושת ארגון ואחריות עבור הילדים. כל הורה יודע ששמירה על חדר ילדים מסודר ונקי הוא הישג כמעט בלתי אפשרי, כי לעיתים נראה שלצעצועים, ספרים ובגדים יש חיים משלהם כשהם מפוזרים כל הזמן בכל רחבי החדר.

קרא עוד »