כל מה שמעניין במקום אחד

איפה כדאי לאכול בנתניה?

שאלתם את עצמכם איפה כדאי לכם לאכול בנתניה? ברחבי העיר תוכלו למצוא מסעדות מעולות, חלקן יהיו מסעדות שמושכות אליהן תיירים שמגיעים לבלות בעיר. אך על מנת שלא תבזבזו זמן יקר, הכנו לכם רשימה של כל המקומות שחובה לאכול בהם. לכן אם אתם גרים בנתניה או שהגעתם לבקר בעיר אלו הן המסעדות שמחייבות ביקור. נספק לכם רשימה של מסעדת בשרים נתניה, לצד רשימה של מסעדות חלביות. כל אחד יוכל לבחור את הסגנון המועדף עליו בדיוק באותו הרגע.

 

אל גאוצ'ו

אל גאוצ'ו לדעת רבים היא רשת המסעדות המובילה בישראל בתחום הבשרים. גם בנתניה תוכלו למצוא סניף של הרשת הזאת, כך שמצפה לכם ארוחה בשרית מעולה. המסעדה מספקת חווית בשר אותנטית ארגנטינאית אמיתית שתגרום לכם להרגיש בדרום אמריקה. המסעדה עצמה היא מסעדה כשרה, כך שהיא מתאימה לציבור שומרי המסורת. הנוף שנשקף מהמסעדה הוא נוף מדהים שממנו ניתן לראות את רצועת החוף המדהימה של העיר. אם תרצו לקיים אירועים במסעדת אל גאוצ'ו תוכלו למצוא גם אולם מיוחד שאליו תוכלו להגיע עם אורחים ובני משפחה.

 

שלושת הקצבים

מסעדת שלושת הקצבים היא עוד מסעדה מעולה לכל אלה שמחפשים מסעדת בשרים נתניה. מה הופך את המסעדה הזאת למסעדה שכדאי לאכול בה? הבשרים שמוגשים לסועדים טריים ומגיעים ישירות מהאטליז שנמצא בבעלות המשפחה. מגוון המנות במסעדה רחב מאוד, כזה שלא תפגשו בעוד הרבה מסעדות בשריות אחרות. גם כאן תוכלו למצוא אולם אירועים שמשויך למסעדה עצמה, כך תוכלו לבקר בו. המסעדה נמצאת במקום מרכזי כך שלא תהיה בעיה להגיע אליה או לצאת ממנה למקומות אחרים. מי שמבקר בנתניה מחויב להגיע למסעדה הזאת בשלב כזה או אחר. 

 

מסעדת שגב

המסעדה של משה שגב גם היא נמצאת בעיר יחד עם מסעדות חלביות נוספות. המסעדה היא אחת מבין רשת גדולה של מסעדות שפרוסות בעוד המון ערים אחרות. התפריט של המסעדה הוא תפריט חלבי ייחודי, ניתן יהיה למצוא בו הרבה מנות שלא ראיתם כמותן. כל מי שמחפש ארוחה חלבית טעימה ימצא מנות מעולות במסעדת משה שגב. המחירים במסעדה יחסית גבוהים, אך ביחס לתמורה זה בהחלט יהיה מספק. לאתר  – לב נתניה תלחצו כאן כדי שתוכלו לעיין בתפריט.

 

היקב

היקב אולי נשמע כמו מקום מעולה לשתות בו יין, אך זוהי מסעדה חלבית מוכרת לתושבי העיר. המסעדה עצמה מתמחה באוכל איטלקי, אך תוכלו למצוא בה את כל סוגי מהנות. יש כאלה שמגיעים למסעדה כדי להנות מפלטת דגים צבעונית שמוגשת ישירות לשולחן. לצמחוניים ולטבעוניים ניתן יהיה למצוא מנות ייחודיות שמתאימות להם. מי מכם שרוצה לצאת עם טעם מתוק בפה יכול להנות מאחד מהקינוחים המיוחדים של המסעדה. מסעדת היקב היא ללא ספק מסעדה שיהיה כיף להגיע אליה ולבקר בה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »