כל מה שמעניין במקום אחד

האם ניתן לקנות ויאגרה ללא מרשם בישראל בשנת 2023?

בשנת 2018 משרד הבריאות קיבל החלטה להצטרף לעוד מדינות בעולם אשר מתירות מכירת ויאגרה ללא מרשם בבתי המרקחת. בפועל החלטה זאת לא יושמה עד לרגע זה בשל בירוקרטיה וסחבת של העוסקים בדבר. נשאלת השאלה, האם קניית ויאגרה ללא מרשם הינה לגיטימית והכרחית ? או שמא מהווה סכנה למשתמשים ?

 

מה נהוג כיום ברחבי העולם ?

בחלק ממדינות המערב לא ניתן לרכוש ויאגרה ללא הגעה מוקדמת לרופא לקבלת מרשם, אך במדינות רבות הסטטוס שונה וניתן להשיג ויאגרה ללא מרשם בבית המרקחת.

להלן המדינות המתירות מכירה של ויאגרה :

  1. בריטניה
  2. סינגפור
  3. תאילנד
  4. הודו
  5. ברזיל
  6. הונגריה
  7. רומניה
  8. צרפת

ועוד המון מדינות אשר השכילו להבין שויאגרה הינה מוצר צריכה בסיסי בימינו, ולא צריך להקשות על הציבור הצרכני את הרכישה בקלות.

 

יתרונות וחסרונות של רכישת ויאגרה ללא מרשם :

המתנגדים למהלך  זה  טוענים שמאחר וויאגרה אסורה לאנשים מסוימים אשר סובלים מבעיות לב ולחץ דם או לחילופין נוטלים תרופות מסוג ניטריטים להורדת לחץ דם. יכול להיווצר מצב בו פציינטים יסכנו את עצמם בחוסר מודעות וירכשו ללא להתייעץ ויסכנו את עצמם.

התומכים במהלך טוענים כי לכולם ידוע למי מותר ולמי אסור , ובכל מקרה ניתן להשיג היום ויאגרה בהרבה מקומות ולכן עדיף שירכשו בבית מרקחת מורשית.

 

מהן האלטרנטיבות כיום ?

כיום בישראל ניתן לרכוש ויאגרה עם הצהרה שיש בידך מרשם דרך אתרים אונליין בטוחים, באתרים אלו ניתן להזמין ויאגרה גנרית של חברות מפוקחות .

בחיפוש מהיר ברשת נתקלנו בויאגרה ללא מרשם במינון 100 מג דרך האתר הרשמי של קמגרה ישראל אשר ניתן לרכוש בצורה מהירה  בהזמנה עד הבית, אך שם אתם מתחייבים להצהיר כי התייעצתם עם רופא וכי הוא המליץ לכם על התכשיר.

למידע נוסף אודות אודות קניית ויאגרה ללא מרשם לחצו כאן

 

האם ויאגרה הינה הפיתרון היחיד לסובלים מבעיות זקפה ?

נכון להיום ויאגרה הינה הפיתרון המוביל לשיפור הזקפה וחיי המין לאלו הרוצים שיפור משמעותי. כמובן שיש עוד אלטרנטיבות כגון : סיאליס, לויטרה, ועוד פתרונות תרופתיים חדשים. חשוב לציין שפיתרונות טבעיים ברוב המקרים לא עובדים , והמון חברות מציעות תוספים טבעיים שפשוט הם "עבודה בעיניים" לכל דבר ועניין.

 

לסיכום:

קניית ויאגרה ללא מרשם בישראל צריכה להתבצע דרך בתי מרקחת ייעודים או אתרים המתמחים בכך ונותנים ייעוץ משלים , בכדי לדעת האם זהו הפיתרון לבעיית הזקפה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »