כל מה שמעניין במקום אחד

החלק הזה ילמד אותך איך לגלגל ג'ין

החלק הזה ילמד אותך איך להכין ג'ין וטוניק.

הצעד הראשון להכנת ג'ין אנד טוניק הוא הוספת קוביות קרח או קרח כתוש לכוס. אתה יכול להשתמש בכמה או מעט שאתה רוצה, אבל ככל שיותר קרח, המשקה שלך יהיה קר יותר.

לאחר מכן, יוצקים מעט מי טוניק לתוך הכוס. כמות מי הטוניק שתכניסו תלויה בכם, אבל עדיף שהם ימלאו כמחצית מהכוס. ואז לשפוך את הג'ין האהוב עליך! ג'ין הוא סוג של משקה אלכוהולי העשוי מאלכוהול דגנים מזוקק עם גרגרי ערער וטעמים אחרים, כמו קליפת הדרים. שוב, זה תלוי בך כמה ג'ין אתה מכניס, אבל עדיף אם זה ימלא גם בערך חצי מהכוס.

לבסוף, מערבבים את כל המרכיבים הללו יחד עם כף בר עד שהם מתערבבים היטב יחד!

הג'ין והטוניק הוא משקה קלאסי המיוצר על ידי ערבוב ג'ין עם מי טוניק. הוא נוצר לראשונה במאה ה-19 על ידי קצינים בריטיים המוצבים בהודו שהיו מערבבים את טוניק הכינין שלהם עם ג'ין הודי מקומי.

ישנן וריאציות רבות של המשקה הזה, כולל סינגפור קלע, אשר עשוי עם ברנדי דובדבנים, בנדיקטין, קוינטרו או גרנד מרנייה, מיץ לימון ומיץ אננס. הטום קולינס עשוי עם ג'ין, מיץ לימון וסירופ סוכר.

תהליך גלגול הג'ין מתחיל בזיקוק האלכוהול מדגנים מותססים. לאחר מכן מערבבים את האלכוהול שנוצר עם גרגרי ערער ותבלינים אחרים, כולל זרעי כוסברה, שורש אנג'ליקה, שורש ליקוריץ ושורש אוריס.

גלגול ג'ין הוא תהליך קל, אך ניתן לעשות זאת בדרכים שונות.

הדרך הראשונה לגלגל ג'ין היא להשתמש בשייקר וקרח. את השייקר ממלאים בקרח ומעליו יוצקים את הג'ין. לאחר מכן מנערים את השייקר למשך כ-30 שניות והמשקה יהיה מוכן. שיטה זו יוצרת משקה קר שיש בו גושי קרח קטנים.

הדרך השנייה לגלגל ג'ין היא להשתמש במיקסר חשמלי עם קוביות קרח ומים. יש להגביר את מהירות המיקסר עד הסוף תוך הוספת המים וקוביות הקרח בכוס. לאחר מכן יש לכבות את המיקסר לאחר 30 שניות של ערבוב, מה שיגרום למשקה בעל עקביות דלילה יותר מאשר אם הייתם משתמשים במים קפואים בלבד. שיטה זו יוצרת גם משקה קר, אבל כזה שאין בו גושי קרח כי הם התערבבו במשקה על ידי המיקסר החשמלי.

ישנן דרכים רבות להכין ג'ין וטוניק. הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט לערבב ג'ין ומי טוניק יחד בכוס. אפשרויות אחרות כוללות הוספת מיץ ליים או לימון, סוכר וקרח.

אבל המאמר הזה עוסק בדרך הקלאסית ביותר: לגלגל את הג'ין שלך.

לגלגל ג'ין זה לא פשוט כמו שזה נשמע. זה דורש הרבה סבלנות ודיוק. להלן כמה שלבים כיצד לגלגל ג'ין:

1) הכינו את המרכיבים שלכם. אתה צריך גרגרי ערער, זרעי כוסברה, שורש אנג'ליקה, שורש ליקריץ, תרמילי הל וקליפת קנצ'ונה.

2) הכניסו את גרגרי הערער למכתש וכתשו אותם עם העלי כדי לוודא שהם כתושים לגמרי ומשחררים את טעמם.

3) שים את כל המרכיבים שלך בצנצנת או בקבוק עם מספיק אלכוהול כדי לכסות אותם לחלוטין. אטום אותו היטב עם המכסה שלו. הניחו לו לשבת לפחות 6 שבועות לפני שאתם שותים אותו כך שכל הטעמים יתערבבו היטב יחד.

זה לא סוד שג'ין הוא אחד המשקאות האלכוהוליים הפופולריים בעולם. זה קיים כבר יותר מ-400 שנה והוא לא ייעלם בקרוב.

יש הרבה דרכים לגלגל ג'ין, אבל היום נדבר על אחת הדרכים הפשוטות לעשות זאת. כל מה שאתה צריך זה כוס, קוביות קרח והג'ין האהוב עליך.

השלב הראשון הוא למלא סיר גדול במים ולהביא לרתיחה.

השלב השני הוא להוסיף מעט סוכר, מיץ לימון ופירות ערער.

השלב השלישי הוא להוסיף את הג'ין ולערבב.

השלב הרביעי הוא להשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שמסננים אותו לקנקן.

מאמר זה מספק מדריך שלב אחר שלב כיצד לגלגל ג'ין.

1) מוסיפים את הג'ין

2) מוסיפים את מיץ הליים

3) מוסיפים את סירופ הסוכר

4) מערבבים היטב ומוזגים לכוס עם קרח

הצעד הראשון לגלגול ג'ין הוא להתחיל עם כוס נקייה ויבשה. ממלאים את הכוס בקרח, בערך שתי אצבעות. מוסיפים את הג'ין, אותו יש לשפוך על הקרח. עבור המתכון הזה, נשתמש ב-Tanqueray כג'ין לבחירה. לאחר מכן, הוסיפו שפריץ של ורמוט יבש לטעם – בדיוק מספיק כדי שעדיין תוכלו לטעום אותו במשקה שלכם אבל לא מספיק כדי שיהיה מתוק מדי או בעל טעם חזק מדי.

לבסוף, הוסיפו כמה ביטרים – אלה הם אופציונליים, אבל הם כן מעניקים למשקה שלכם שכבה נוספת של מורכבות ועומק טעם ששווה להתנסות איתם כשיש לכם אותם בהישג יד!

נתחיל בערבוב הג'ין עם קרח, טוניק ומיץ ליים. לאחר מכן ננער אותו כ-20 שניות, עד שהחלק החיצוני של השייקר יהיה כפור. לאחר מכן אנו מסננים אותו לכוס מלאה בקוביות קרח.

ג'ין הוא אלכוהול המזוקק מדגנים ובטעם גרגרי ערער. זה פותח במקור בהולנד כתרופה להרחקת המגפה באירופה של המאה ה-16.

הג'ין והטוניק הוא אחד המשקאות הפופולריים בעולם. זהו קוקטייל המורכב מג'ין, סוכר, מים ופרי הדר או מיץ. המשקה נוצר בתקופה הקולוניאלית הבריטית כתרופה למלריה.

להלן כמה שלבים כיצד לגלגל את הג'ין שלך:

– ראשית, אתה צריך לערבב שני חלקים של מים קרים עם חלק אחד של סוכר בכוס. מערבבים עד שהסוכר נמס לחלוטין.

– הוסיפו קוביות קרח לכוס ויוצקים מעליה חצי מהג'ין האהוב עליכם.

– מלאו את הכוס בקוביות קרח והוסיפו אותה במי טוניק או כל מיץ פירות אחר שאתם מעדיפים.

– כעת מערבבים הכל יחד כך שהמשקה יתערבב היטב לפני שתייתו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »