כל מה שמעניין במקום אחד

וילות בצפון במחיר זול

בין הרים, גבעות, עמקים ונחלים מסתתרות בצפון וילות נופש יוקרתיות ומפוארות. אלו הן וילות עם עיצוב שנראה כמו מתוך קטלוג, מיטות נוחות עם מזרנים איכותיים, חדרי רחצה מרהיבים, מטבח מעוצב ומאובזר שתיהנו לבשל בו, חצר נופש עם בריכה וג'קוזי, שולחנות משחק ובעיקר, הרבה אוויר צח ונוף משגע. כל התענוגות הללו יוצרים ענף חדש של נופש יוקרה כאן בישראל. וילות בצפון אידאליות בעבור נופש זוגי, משפחתי, קבוצתי, דתי, אירוח אירועים, אירוח מסיבות. בעוד מספר דקות אתם תצטרפו אל אותם מעטים שיודעים איך מוצאים וילות בצפון במחיר זול ואיך אפשר להתארח בווילת חלומות מדהימה בזיל הזול.

אלו וילות בצפון מושכרות בזול?

אם חשבתם עד היום שרק וילות מיושנות או מפוקפקות מושכרות במחירים זולים – הגיע הזמן שתגלו שאתם טועים, מתפשרים ומשלמים יותר בעוד אחרים נהנים מאותן הווילות בדיוק במחירים הרבה יותר זולים. אם רק תדעו איפה לחפש ומה לחפש תצליחו למצוא מציאות של ממש. וילות בצפון מושכרות במחיר זול בכל חודשי השנה כך שלכם נשאר רק למצוא את הדיל שלכם לחופשה הבאה.

אם אתם רוצים למצוא וילה איכותיות לחצו כאן וצפו במבחר וילות בצפון באתר בא לי וילה המציג את הוילות האיכותיות ביותר בצפון הארץ!

מתי הכי זול לצאת לחופשה?

תמחור של חופשות מתבסס על היגיון בריא של ביקוש והיצע. באותם מועדים בהם יש ביקוש רב לווילות וצימרים המחירים עולים ויורדים באופן הדרגתי יחד עם הביקוש. וילות נופש מושכרות במחירים הכי גבוהים בחודשים יולי אוגוסט (השבועיים האחרונים של אוגוסט הכי יקרים) ובמהלך חופשות חגים. לקראת מועדים מיוחדים כמו יום האהבה או שבתון יום בחירות בחלק מאתרי הנופש המחירים עולים ובחלקם נשארים ללא שינוי. וילות בצפון מושכרות בזול באותם ימים וחודשים שמאופיינים בביקוש נמוך. ברשימת התאריכים בעלי הביקוש הנמוך ביותר תמצאו את ה-1 בספטמבר, את היום שאחרי חופשת סוכות או חופשת חג הפסח, את הימים שקודמים ל-ט' באב.

וילות בצפון במחיר זול באמצע השבוע

כל עוד לא יקבעו בחוק מגבלה ל-4 ימים עבודה בשבוע רובנו נמשיך לבלות את ימי ראשון עד חמישי (כולל) בעבודה. הביקוש באתרי הנופש באמצע השבוע נמוך באופן משמעותי בהשוואה אל סופי שבוע והמחירים נקבעים בהתאם. עם קצת אומץ תצליחו להרשות לעצמכם לחשוב מחוץ לקופסה ותעזו לפדות ימי חופשה ולצאת לנופש באמצע השבוע. אחרי שתעשו זאת פעם אחת לא תחזרו עוד לנפוש בסופי שבוע או חופשים. באמצע השבוע תגלו אתרי נופש ריקים, שפע של מקום במסעדות, מסלולי טיול נקיים, צוותי שירות אדיבים ובעיקר, שקט, שלווה, רוגע ומחירים זולים. ארץ ישראל היפה מתגלה במלוא יופייה בחופשות אמצע שבוע. לראשונה תחזרו מחופשה מלאים באנרגיה ותחושת שלווה.

דילים והנחות לווילות בצפון

האמיצים שמחכים לרגע האחרון מצליחים בלא מעט מקרים לשכור וילות בצפון במחיר זול. אם אין לכם דרישה לווילה ספציפית או אזור מסוים משתלם לחכות לרגעי האחרון. חשוב לציין שאורח חיים ספונטני אינו מתאים לכולם. אם אתם זקוקים לביטחון ונוטים לסבול מחרדות ומתח נפשי – המחיר הרגשי שתשלמו בעבור ההרפתקה אינו מצדיק את ההנחה. דילים והנחות לווילות פאר מבוקשות מתפרסמים באופן קבוע באתרי השיווק המובילים כך שכדאי להזמין וילה דרך פורטל מוכר ואמין. החל מיום רביעי בעלי וילות מתחילים לפרסם דילים והנחות לקראת סוף השבוע.

מה דעתכם על הווילה החדשה שלנו?

אתר נופש זקוק לחוות דעת והמלצות כמו אוויר לנשימה. בעלי וילות חדשות מציעים מחירים מוזלים במטרה להשכיר את המתחם כמה שיותר לטובת צבירת חוות דעת. בתקופת ההרצה תיהנו משירות אישי ופינוקים שנועדו לעודד אתכם לכתוב ביקורת חיובית נלהבת על המתחם. בחירה להתארח במתחם נופש נטול המלצות היא הימור שברוב המקרים מסתיים בחופשה מפנקת במחיר זול.

מי לא מפחד מהחוצפה הישראלית?

הרבה פעמים כל מה שצריך לעשות בשביל לקבל הנחה זה לבקש. בכל רחבי העולם רבים מעריצים את החוצפה הישראלית ורק אנחנו נרתעים ומתביישים בה. בעלי ניסיון כבר יודעים שברוב המקרים כאשר תבקשו הנחה גם תקבלו אותה. אם תבקשו בנימוס הנחה או תתמקחו על המחיר ברוגע במקרה הטוב אכן תקבלו הנחה או הטבה כלשהי ובמקרה הרע לא יקרה שום דבר. לא הביישן חוסך!

ענף התיירות הוא מקור פרנסה עיקרי בעבור רבים מתושבי היישובים הפסטורליים בצפון. יש לנו ארץ יפיפייה וכעת כאשר אתם יודעים איך למצוא וילות בצפון במחיר זול הגיע הזמן לחזור לנפוש כחול לבן.

כתבה זו נכתבה על ידי צוות אתר "בא לי וילה" – וילות יוקרה איכותיות בכל ישראל

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »