כל מה שמעניין במקום אחד

חושב להציע? כך תגלה את מידת הטבעת

במהלך מערכת יחסים בין כל בני זוג, שבה הם חשים כי הם רוצים לקחת את היחסים שלהם צעד נוסף קדימה, מרגיע הרגע שבו מתחילים לדבר על העתיד המשותף יחד ומהן הציפיות של כל אחד מבני הזוג. אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לבלות ביחד את שארית חייכם, זה הזמן להציע נישואין והתחיל את הצעד הראשון לקראת חיים משותפים יחד.

אתגר הטבעת

כדי להציע נישואין לבת זוגתך, יש מספר אתגרים שעומדים בדרכך והם מידת הטבעת לאצבעה של זוגתך, איזו טבעת זוגתך תאהב והיכן להציע לה נישואין. במאמר זה נדבר בהרחבה על שלושת האתגרים המצפים לך.

אתגר ראשון: מידת הטבעת המתאימה

לכולנו אצבעות בגדלים שונים. לא רק כבני אדם שונים, אלא שקיים ממש הבדל בין אצבעות יד ימין לבין אצבעות יד שמאל, ולכן חשוב לגלות מהי המידה הנכונה. מידת אצבע ניתן לגלות בכמה דרכים שונות. תוכלו לקחת סרט מדידה ולמדוד את אצבעה של בת הזוג שלכם בעת שהיא ישנה. ברגע שתדעו כמה סנטימטרים יש בהיקף האצבע, תוכלו לגשת אל החנות ולהזמין את הטבעת במידה הרצויה. אפשרות שנייה היא לבקש מחברה טובה שלה לגשת איתה אל דוכן תכשיטים רגיל, ו"בדרך אגב" להתעניין לגבי מידת האצבע שלה. דרך נוספת לגלות את מידתה של זוגתך היא באמצעות ציור של טבעת קיימת שיש ברשותה. עליך לצייר את העיגול הפנימי ואת העיגול החיצוני ואת הציור תוכל להביא אל החנות ולבחור טבעת בגודל שציירת ולסיום ישנן אפליקציות ייעודיות שיוכלו לסייע לך למדוד את האצבעות של בת זוגתך. (עדיף כשהיא ישנה) אבל זה לא מחייב.

כמה כללים שכדאי לזכור:

בבואך למדוד את האצבע הנבחרת זכור כי גודלן של האצבעות אינו שווה בין יד אחת לשנייה, מומלץ למדוד את היד כשהיא אינה חמה או קרה משום שכשהיד חמה היא רחבה יותר עקב זרימת דם מוגברת וכשהיא קרה היא מכווצת יותר בשל היצרות כלי הדם. חשוב למדוד את החלק העבה של האצבע וכאשר אתה מודד את האצבע ודא שסרט המדידה אינו צמוד או רופף ושידמה גודל של טבעת, אם אינך בטוח, עדיף תמיד לקחת מידה גדולה יותר מקטנה יותר.

אתגר שני: בחירת הטבעת הנכונה

בחירת טבעת אירוסין היא אינה בחירה פשוטה. זוהי הטבעת שאותה זוגתך תענוד לעוד שנים רבות וחשוב שהיא תתאים לה ולאופייה. אם אינך בטוח לגבי הסגנון המועדף, תוכל לשאול אותה ישירות איזה סגנון היא מעדיפה, אם היא אוהבת יהלומים או אבנים טובות אחרות, אם היא מעדיפה זהב לבן או צהוב ושאלות נוספות שיוכלו לעזור לך למקד את החיפוש ולמצוא את הטבעת הנכונה. אם אינך רוצה לוותר על גורם ההפתעה, תוכל להתייעץ עם חברה קרובה או בני משפחה שאולי יודעים מהן ההעדפות האישיות שלה.

אתגר שלישי: היעד שבו תציע

הצעת נישואין היא אירוע מרגש אשר יש לתכנן היטב. אם אינך בטוח לגבי יעד, נסה להיזכר במקומות שאהובים על שניכם או במקומות שיש להם ערך סנטימנטלי בעיניה. לאחר בחירת היעד יש לתכנן את אופן ההצעה עצמה, האם היא תכלול פרחים ונרות, אולי כיתוב ענקי בשלט חוצות או בשדה פתוח, אולי במסעדה או ספא ואולי במקום אינטימי שהוא רק שלכם לרקע שיר שאתם ממש אוהבים. השלב הבא הוא להחליט מי יהיה נוכח בהצעה. האם תזמין גם חברים ובני משפחה, האם תזמין רק את המעגל הקרוב ביותר או שתפתיע אותה כששניכם לבדכם. כך או כך אם תצליח לעבור את שלושת האתגרים בהצלחה, תוכלו להתחיל לתכנן את הכניסה אל החופה!

אז מה היה לנו בכתבה: