כל מה שמעניין במקום אחד

יש חדש תחת השמש: תאורת גינה סולארית – NISKO

קיץ, אירוע, אווירה. קחו אותם לגינה שלכם, חברו אליהם תאורת גינה סולארית מותאמת, והנה לכם סיבה טובה מדוע הקרובים אליכם פתאום מוצאים כל תירוץ אפשרי כדי לקפוץ לבקר… 

ישראל דושי

במיוחד בימים שבהם נשברים שיאי החום, אתם והגינה זה סיפור אהבה. ארוחות משפחתיות, מפגשי חברים, קמפינג שעושים הילדים ועוד – הופכים לדייט חגיגי. אמרנו גינה וקיץ, ואין עיתוי מושלם מהתקופה החמה כדי להפוך כל פיסת דשא ליפהפייה בוהקת, וכל שטח אירוח ירוק – למתחם מואר שיפרגן לפינת הברביקיו שלכם באור הכי ברור.

איך עושים את כל זה? תנו לגופי תאורה סולאריים לגינה לספר לכם.

 

ד"ש מהשמש

התאורה הסולארית הפכה למבוקשת בתחום התאורה. זה ממש לא אמור להפתיע עם ה- WINWIN שהיא מספקת – תאורה "ירוקה יותר" שאינה מחוברת לחשמל ומונעת זיהום אורי, טעינה אפקטיבית בשמש החזקה של חודשי הקיץ, חיסכון כספי משמעותי בצריכה ותצוגה עוצמתית וחדה בכל רגע.

ניצול אור השמש לטובת שעות החושך הוא פשוט, יעיל ומתקבע כפתרון חשוב למען איכות הסביבה. התוצאה – בתים פרטיים, שטחים ציבוריים, פארקים, גני אירועים וחצרות, מיקמו את התאורה הסולארית כחלק אינטגרלי מהם. הזרקור שלנו הולך הפעם אל תאורה הצוברת תאוצה ופופולריות מבחינת המיקום שלה – תאורה סולארית לגינה.

קרדיט קבוצת ניסקו

 

הדשא של השכן מואר יותר?

אמרנו גינה, אמרנו אווירה. לצד ההיבט החשוב והעיקרי של שמירה על הסביבה, המטרה היא לספק לגינה שלנו את האווירה הנכונה בכל מפגש אירוח, בערב אינטימי של קיץ ואף לצורכי בטיחות וחשיפת מכשולי דרך בשעת החשיכה, בגינה ובסביבתה. גופי תאורה בגינה הם פשוט חלק בלתי נפרד ממנה.

הגופים מבוססים על פאנל סולארי ועל פנס המופעל בסוללות וכולל חיישן פוטוצל – חיישן המזהה מתי מחשיך בחוץ ומפעיל אוטומטית את התאורה. המבחר כיום גדול, ועם גופי התאורה הסולאריים המוצעים כיום, חשוב לשים את הדגשים שיכווינו אותנו בדיוק אל סוג התאורה שמתאימה לגינה ולצרכים הספציפיים שלנו:

  • חשוב לזכור כי תאורת גינה סולארית איכותית, לא תרד מדרגת אטימות גבוהה של IP54 – דרגה שתהווה מחסום מיטבי בפני מים ואבק. אור מרצד ומקוטע באמצע המנגל? תשאירו לאחרים את הבעיה הזו…
  • אל תסתפקו בתאורה סולארית סטנדרטית. הגינה שלכם גדולה? חשוב לכם שהיא "תישטף" באור אופטימלי בכל צלע ובכל זווית? בדקו כי התאורה שבחרתם היא תאורת הצפה סולארית המספקת גוון אור והספק גבוהים. כך תוודאו, כי כל האזור המתוחם בגינה ייהנה מעוצמה אורית ומכיסוי מיטביים.
  • סוללות כמובן. פנס ההצפה מופעל כאמור על ידי סוללות, וככל שהסוללות תהיינה יותר איכותיות, כך תדעו שלא תיתקעו. לסוללות ליתיום למשל, יש איכות, צפיפות אנרגיה גבוהה ואורך שעות עבודה גדול במיוחד. ודאו כי משך שעת ההארה בגוף ההצפה הסולארית ינוע בין 10 ל-12 שעות לפחות.
  • החלטתם ללכת על קמפינג סולארי? את תוותרו על הנוחות של פאנל סולארי. פאנל כזה לא חייב להיות מסורבל להנגשה ולנשיאה, ולכן נסו להחזיק אותו ולהרגיש כי הוא נוח לכם. פאנל קומפקטי מתקפל שלא תופס נפח, בהחלט יעשה את העבודה. התקנה נוחה וכבל ארוך דיו (לפחות 5 מטרים) המפריד בין הפאנל לפנס הסולארי – חשובים להשלמת הספייסינג ויעילות השימוש.

הבנו. גופי תאורה סולאריים לגינה הופכים את האווירה לחמה, נעימה ומחמיאה, בכל ערב קייצי ובכל סוג מפגש. עכשיו, גם אתם לא תרצו שהקיץ ייגמר…

רוצים לדעת עוד על תאורת חצר סולארית? למומחים ולמומחיות של תאורת החוץ בNISKO, יש את הטיפים המשלימים להצפה הסולארית שהגינה שלכם כל כך תשמח לקבל. דברו איתנו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »