כל מה שמעניין במקום אחד

כך תבחרו בקבוק לתינוק שלכם

אם נולד לכם תינוק חדש, אתם בטח נרגשים מאוד. יחד עם זאת חשוב שתצטיידו בצורה הטובה ביותר בכל המוצרים הנדרשים עבור בואו של תינוק חדש. כיום ניתן למצוא בשוק מגוון חברות המציעות מוצרי תינוקות ועל כן, אין ספק שכדאי לבחון את המוצרים השונים, על המאפיינים שלהם, על היתרונות והחסרונות ולאחר מכן לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבורכם ועבור התינוק שלכם. אם אתם מעוניינים לרכוש בקבוקים לתינוק שלכם, בטח תגלו כי יש לא מעט חברות המציעות סוגי בקבוקים שונים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על בקבוקים לתינוקות, שיאפשר לכם לקבל החלטה נכונה כאשר אתם ניגשים לרכוש בקבוק לתינוק שלכם, בכל גיל.

בדיקת איכות

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבחון בכל מוצר המוצע לתינוקות הוא האם הוא עבר בדיקת איכות. כל מוצר המיועד לתינוקות נדרש לעמוד כיום בבדיקות איכות וכן בתקנים שונים שנקבעו בחוק. המטרה היא לוודא כי המוצר הנרכש לא מסכן את התינוק בשום אופן. בכל הנוגע לבקבוקים לתינוקות, אחד החומרים המסוכנים ביוצר הוא ביספינול A. מדובר על חומר כימי שניתן למצוא לעיתים קרובות במוצרי פלסטיק ועל כן, אם מחממים את הבקבוק כאשר מכינים מזון לתינוק, הוא יכול לפלוט למזון את החומר המסוכן. בהתאם למחקרים שונים נמצא כי יש קשר בין החומר הזה למחלת הסרטן ומחלות אחרות. לכן, לפני שרוכשים בקבוק יש לוודא כי בוחרים מוצר איכותי שמצוין עליו בפירוש שלא מכיל את הכימיקל המדובר.

סימון

לאחר שביצעתם בדיקת איכות ראשונית ווידאתם שהבקבוק בטוח לשימוש, ישנם מאפיינים שונים שיש לבחון על מנת לבצע רכישה חכמה ונכונה. אם אתם מאכילים את הבקבוק באמצעות פורמולה, סימון הבקבוק מהווה דבר חשוב ביותר שכן, בהתאם לסימון אתם יכולים לדעת איך בדיוק להכין את הפורמולה בצורה בריאה ומדויקת. בדקו כמובן אם הבקבוק יכול להכיל כמות מספקת של מים לצורך הכנת הפורמולה, כך לדוגמא: בעוד שתינוק קטן יותר ידרוש הכנת פורמולה בכמות קטנה ועל כן ניתן לבחור עבורו גם בבקבוק קטן, ככל שהוא יגדל הוא ידרוש פורמולה בכמות גדולה יותר ועל כן, הבקבוק שייבחר צריך להיות בהתאם לכמות הפורמולה הנדרשת לתינוק. הסימון על הבקבוק צריך להיות ברור.

גודל וסוג של פטמה

אם תבחנו את הבקבוקים השונים שחנות מוצרי תינוקות מציעה, תשימו לב כי על גבי אריזת הבקבוק יצוין הגיל של התינוק. לרוב, עד גיל 3-4 חודשים, הבקבוק יהיה קטן יחסית וכן גודל הפתח שבפטמת הבקבוק יהיה קטן שכן, פתח קטן מאפשר זרימה מתונה של מזון בהתאם לצרכים של התינוק. גם סוג הפטמה יכול להיות שונה, כאשר נשים מניקות יכולות למצוא פטמות שמדמות פיטמה טבעית, כך שהתינוק יתרגל בצורה קלה יותר לפיטמה. כאשר התינוק גדל, ניתן להישאר עם אותו הבקבוק אך יש צורך להחליף את הפיטמה וזאת בכדי שזרימת החלב תהיה תואמת יותר לצרכים של התינוק.

התמודדות עם גזים

כמעט כל תינוק מתמודד עם גזים בחודשי חייו  הראשונים. המצב המדובר עלול להתרחש בשל בליעת אוויר בזמן היניקה. יש הטוענים כי כאשר יש אוויר במצוי בגוף הפטמה, הוא מגיע לבטן של התינוק ויוצר אצלו גזים. בכדי להימנע מהמצב המדובר, יש לבחור בבקבוק אשר מאפשר את האיטום המרבי של אזור הפטמה וזאת בכדי שלא יעבור אוויר לבטן התינוק וכך הוא לא יסבול יותר מדי מגזים.

כאשר מחפשים מוצרים לתינוקות ולא משנה אם מדובר על משחקים לתינוקות, מוצצים או בקבוקים, כדאי לרכוש אותם מחנות או חברה שידוע כי אצלם ניתן למצוא מוצרי תינוקות איכותיים, במגוון רחב ושל המותגים המובילים ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »