כל מה שמעניין במקום אחד

כל מה שעובר לכם בראש זה 'רכב חשמלי מומלץ מחירים'? קבלו את רשימת הרכבים החשמליים המומלצים

חרף השיח האחרון בדבר הרכבים ההיברידיים וכדאיותם, ישנה הסכמה רחבה כי לרכבים היברידיים קיימות חלופות: רכב חשמלי גרידא למשל. כן, וכך יצא שבישראל של סוף 2023, אין זה סוד כי רבים הם הנהגים שהחליטו על מעבר לרכב חשמלי ev , כזה שמופעל בכל רמ"ח איבריו על ידי מנוע חשמלי הנטען על ידי סוללה, ללא מנוע בעירה מכל סוג שהוא, ללא בנזין וללא סולר. 0 הוצאות דלק, לצד הצורך בטעינה ביתית או ציבורית מותאמת.

אז..אם גם אתם נמצאים באמצעו של סקר שוק ושואלים את עצמכם על איזה רכב חשמלי ללכת? מיד נפרוט בפניכם מספר אופציות שיסייעו לכם להבין קצת יותר טוב אלו כלים מושכים יותר קונים, אלו רכבים חשמליים מגיעים עם מפרט מפנק, ואלו רכבים חשמליים זולים תוכלו למצוא בשוק הרכבים החשמליים הנוכחי.

 

שנעמיק? רכבים חשמליים מומלצים ומחיריהם, נכון לספטמבר 2023

נתחיל מ-האן BYD 2023. מדובר כאן ברכב חשמלי לגמרי, המותג העולמי אשר שמו הולך לפניו מציע כאן רכב בעל 518 כ"ס, מדובר ברכב עם האצה מ-0 ל-100 קמ"ש המתרחשת בתוך 3.9 שניות בלבד. דגם הרכב החשמלי של BYD מעוצב באופן שגורם לרבים להגדירו רכב מנהלים, על אף שהוא עונה גם להגדרה של רכב משפחתי, בטח למשפחות צעירות, היות ובדגם זה תמצאו חמישה מקומות ישיבה.

מחירו של דגם חשמלי זה מתחיל ב-334,500 ש"ח – מחיר יחסית גבוה עבור רכב, יחד עם זאת היתרונות ברורים ומעל הכל העובדה כי דגם זה הינו בעל טווח נסיעה של 521 קילומטרים.

 

רכב חשמלי מומלץ עם 7 מקומות ישיבה מבית BYD? קבלו:

אם אתם זקוקים לרכב חשמלי מומלץ, רק שיהיה גדול יותר וגם בא לכם לדעת מהי שורת המחיר שלו, נציין בפניכם כי לחברת BYD קיים דגם בשם טאנג, אשר מגיע עם 7 מקומות ישיבה. כן, כן, מדובר כאן למעשה ברכב חשמלי עם 7מקומות ישיבה, מה שאומר שרבים מתייחסים אל דגם זה כאל משפחתית חשמלית, על אף שהלייבל הטבעי שלה הוא חשמלית מנהלים – וזאת בשל השילוב המדהים שבין הפונקציונאליות של הדגם הזה, לבין רמות העיצוב והגימור האיכותיות מאוד איתן הוא מגיע. דגם הטאנג של חב' BYD
מגיע לצד שורת מחיר המתחילה ב-315,000 ש"ח.

 

ומה לגבי מחירו של רכב חשמלי קטן , אבל שגם יהיה מומלץ? הנה:

אז אם לא עוזבים אתכם ההירהורים והבחירה נעשית מורכבת כשמדובר ברכבים חשמליים מומלצים והמחירים שלהם , אם בא לכם על רכב חשמלי קטן, חסכוני, וכזה שיעשה את העבודה טרם הקמת משפחה ענפה, קבלו את האופל קורסה E, דגם של רכב חשמלי קטן ושקט להפליא. דגם הרכב החשמלי הקטן הזה הינו ספורטיבי משהו, יש לו טווח נסיעה מירבי וחשמלי של 349 קילומטרים, הסוללה שלו נטענת לאזור ה-80% טעינה תוך חצי שעה בלבד, ואם בטיחות היא עניין אשר אתם מקדישים לו תשומת לב רבה, נספר לכם כי רמת הבטיחות בדגם זה נקבעה ל-6 , רמת בטיחות שלחלוטין מניחה את הדעת. לרכב החשמלי הקטן הזה חיישנים קדמיים ואחוריים לחניה ושישה פנסים עצמאיים ויש לדגם זה גם תכונת תיקון בעת סטייה מנתיב. כל התענוג החשמלי ו הקטן הזה יעלה לכם כ-163,990 ש"ח לפני כל דיבור על תוספות למיניהן.

 

ואם כבר מדברים על רכבים חשמליים מומלצים ועל מחיריהם,לא יכולנו שלא להעלות על השיח את הרכב החשמלי הזול ביותר המוכר לתעשייה כיום:

אם אתם מאוד רוצים לשים את הידיים על רכב חשמלי זול, שלא לומר לשים את הידיים על רכב חשמלי סיני זול – בין אם זה בגלל שמדובר ברכב החשמלי הראשון שלכם, ובין אם לאור רצונכם לחסוך משמעותית בעלות הרכב, הרי שאתם מוכרחים להכיר את הליפמוטור 03T. מדובר כאמור ברכב החשמלי הסיני הזול ביותר שמוכר כיום לתעשיית הרכב החשמלי בישראל, ושורת המחיר של הרכב הזה, דגם 2023, מתחילה ב-99,900 ש"ח.

טווח הנסיעה של הרכב החשמלי הזול הזה נמתח עד לכ-280 קילמטרים – טווח סביר למי שחי בישראל יש לציין, ההספק כאן הוא 108 כוחות סוס בלבד, יחד עם זאת – אם הצורך שלכם מרכב חשמלי חג בעיקר סביב נסיעות עירוניות קצרות או כאלה שמתאימות לטווח נסיעתו המקסימלי, הרי שמצאתם את הדגם המומלץ והזול שלכם.

זהו, זה מה שרצינו לומר בשלב זה של ההמלצות שלנו. אם קראתם את הכתבה, ואתם מרגישים שעדיין הייתם מעוניינים לקבל יותר מידע על סוגי הרכבים החשמליים ומידת ההתאמה שלהם לצרכיכם, גללו מעט למעלה בכתבה זו, הבחינו בקישור, לחצו עליו והכנסו לאתרנו – "אלקטריק קאר", שם תוכלו לקבל שירות יעיל ומהיר, אנו ניצור קשר עם הסוכנויות המובילות בישראל המציעות רכבים חשמליים, אפילו עם היבואנים נוכל לדבר עבורכם, כך שבתוך זמן די קצר יחזרו אליכם מהסוכנויות, המגרשים וכיו"ב עם ההצעה הטובה, המתאימה והמומלצת ביותר עבורכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

איך לשמור על חדר ילדים מסודר תמיד?

חדר מסודר אינו רק נעים לעין, אלא מדובר על שגרה שמעניקה תחושת ארגון ואחריות עבור הילדים. כל הורה יודע ששמירה על חדר ילדים מסודר ונקי הוא הישג כמעט בלתי אפשרי, כי לעיתים נראה שלצעצועים, ספרים ובגדים יש חיים משלהם כשהם מפוזרים כל הזמן בכל רחבי החדר.

קרא עוד »