כל מה שמעניין במקום אחד

לא תאמינו שזה הרכב שלכם – שדרוגי רכב שעושים מהפך

תחום שדרוגי הרכב צובר תאוצה בשנים האחרונות, ועל אף שהוא פחות נפוץ בישראל לעומת מקומות אחרים בעולם – בהחלט כדאי מאוד להכיר אותו. מרגישים שהרכב שלכם צריך שדרוג ועדכון, שיאפשרו לכם ליהנות ממנו באופן מקסימלי לאורך זמן רב? אם כך, עליכם להכיר את השדרוגים שמותר לעשות לפי חוק, ואת האפשרויות בהן הכי כדאי לכם להשקיע.

 

אילו שדרוגים מותר לעשות?

החוקים במדינת ישראל באשר לשינויים ברכבים ולשדרוגים של מערכות הרכב השונות, נחשבים לחוקים קשיחים יחסית. במדינות כמו ארה"ב, חוקי הרישוי לרכבים הם פחות מחמירים, ובמקומות רבים בהחלט ניתן לקחת את הרכב למוסך שמשנה מערכות שונות בו והופך אותו למהיר או חזק יותר. בישראל, לעומת זאת, מדובר בפעולה אסורה, אלא במקרים ייחודיים מאוד. ברגע שבו עושים שינוי במערכות הקשורות קשר הדוק לעצם הנסיעה של הרכב והנהיגה בו (כמו המנוע, ההיגוי, ההילוכים וכדומה), הרכב נחשב לרכב ללא רישיון על פי משרד התחבורה, והנסיעה בו היא אסורה. עם זאת, הדבר לא אומר שאנחנו לא יכולים לשדרג את הרכב שלנו. אם אתם נוסעים ברכבכם כבר תקופה לא קצרה, ומרגישים שמגיעה לכם תחושה של התחדשות בלי להשקיע מאות אלפי שקלים ברכב חדש – הגעתם למקום הנכון.

 

שדרוג ויזואלי לרכב – ליהנות מהמראה ומהרושם

חלק מהותי מההנאה שלנו מרכבנו טמון במראה שלו. אם השקעתם ברכב מרשים ואיכותי כמו רכב ספורט או אפילו רכב משפחתי ברמה גבוהה, ברור שאתם רוצים להיראות איתו, וברור אם כן גם מדוע שדרוגים ויזואליים יכולים להיות רלוונטיים. מגיני רוח, מדרכות צד, מדבקות שונות ואפילו עבודת צבע חדשה וייחודית עבור הרכב שלכם – כולם יכולים להתאים, כתלות בסוג הרכב ובסגנון שאתם מעוניינים בו. לעתים, השדרוג הוויזואלי הוא כל מה שצריך בשביל שתוכלו להרגיש שיש לכם רכב חדש של ממש.  אם אתם בוחרים להרחיב את ההשקעה גם לפנים הרכב עם ריפוד חדש ומפנק – האסתטיקה תתורגם גם לנוחות שלכם.

 

שדרוג מערכות האודיו והבידור ברכב – השקעה לטווח ארוך

אנחנו מבלים ברכבנו לא מעט זמן. הישראלי הממוצע מבלה ברכב שלו זמן ממוצע שנע בין שעה לשעתיים ביום. אם נכפיל את הזמן הזה במספר הימים, השבועות והחודשים בשנה, נבין שאנחנו מבלים ברכב בין שבועיים לחודש בכל שנה ממוצעת. בהתאם לכך, ברור שאנחנו צריכים להשקיע בהנאה ובפנאי שלנו גם כשאנחנו בנהיגה. לכן, מומלץ בהחלט לשדרג את הרכב עם מערכת אודיו איכותית, ואולי אפילו מערכת מולטימדיה למושבים האחוריים במידה ויש ילדים. זוהי השקעה לטווח ארוך, משום שמערכת אודיו ומולטימדיה איכותית יכולה וצריכה לעבור איתכם גם לרכבים הבאים שלכם, ולשרת אתכם היטב בנסיעות קצרות וארוכות כאחד לאורך שנים.

 

שדרוג מערכות הבטיחות ברכב – שדרוג שעבור רבים הוא הכרחי

עד לפני כמה שנים, מערכות כמו אימובילייזר או מערכת למניעת החלקה היו נחשבות לשדרוגים ייחודיים שלא ניתן למצוא בכל רכב. היום, לעומת זאת, מדובר בסטנדרט שמגיע עם הרכב כשאנחנו קונים אותו. לכן, בהחלט מומלץ לחשוב על השדרוג הבטיחותי הבא שיהפוך את החיים שלכם ושל הסביבה שלכם לבטוחים יותר, ואולי גם יהפוך עוד מעט לסטנדרט שאי אפשר בלעדיו. מערכות מניעת שכחת ילדים ברכב, התקנת אזעקה חדשה וחכמה, ועוד אפשרויות לא מועטות שניתן למצוא במוסכים ברמה גבוהה – הן כולן אופציה שתהפוך את השימוש שלכם ברכב לשקט ובטוח יותר.

 

לא תאמינו שזה הרכב שלכם, אבל בהחלט תיהנו ממנו. כשאתם מכירים את השדרוגים שאפשר וכדאי לעשות ברכב שלכם, אתם יכולים לבצעם בפועל, למקסם את ההנאה שלכם ממנו ומהשימוש בו לאורך זמן, וזאת בהשקעה נמוכה בהרבה מזו של רכישת רכב חדש.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »