כל מה שמעניין במקום אחד

ביטוח נסיעות לחול בקופות החולים האם זה מכסה

בהזמנת טיסה לחו"ל חשוב מאד לטפל באחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר והוא הבריאות שלנו, שיש לשמור עליה גם ואף בייחוד כאשר אנו מצויים מחוץ לגבולות המדינה. כאן חשוב להכיר כי כל ביטוח בריאות או פוליסת בריאות שיש לכם בארץ ככל הנראה וברוב המוחלט של המקרים איננה תקפים בנסיעה לחו"ל. במקרה מסוג זה, אם אין בידכם ביטוח נסעות, טיפול רפואי בחו"ל יכול להיות יקר מאד, בייחד במדינות ארה"ב ואירופה, ויכול להגיע אף לסך של אלפי דולרים. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות טרם כל נסיעה לחו"ל היא רכישת ביטוח נסיעות לחול.

האם ביטוח הנסיעות של קופות החולים יכסה אותי בנסיעתי לחו"ל?

שאלת השאלות בדבר ביטוח נסיעות לחול בקופות החולים האם זה מכסה את כל התנאים להם נזדקק במקרה של פציעה מחוץ לגבולות המדינה. האם ביטוח נסיעות דרך קופת החולים יספיק, או שמא בסופו של דבר יעלה עבורנו יותר? האמת היא שככל הנראה ביטוח נסיעות לחו"ל לא יכסה כלל פציעה בחו"ל, וככל הנראה לא יהיה כיסוי ביטוחי אודותיה.

חשוב להכיר שקופות החולים מציעות מסלולים שונים לביטוחי נסיעות לחו"ל. מרבית הלקוחות שרוכשים פוליסה כזו אינם מבצעים השוואת ביטוח נסיעות לחול או מבררים לעומק מה כלול בפוליסה. למעשה, פוליסות ביטוח הנסיעות של קופות החולים לרוב כוללות נתונים אודות מה לא כלול בפוליסה, ולא אודות מה שחשוב עבורך- מה כן כלול, מה כן מכסה הביטוח, היכן, איך ומתי אתה מכוסה בריאותית בנסיעה לחו"ל.

מה שגם, נציגי ביטוח הנסיעות של קופות החולים אינם יודעים לבצע את ההתאמות המדויקות עבורך באופן ספציפי, ולכן בהחלט יכולים לקרות מקרים בהם יתפספסו דברים שכאלו. נציגים אלו הם נציגי ביטוח, ולא נציגי רפואיים (סוג של "מיקור חוץ" לקופות). לכן, במענה על השאלה אודות ביטוח נסיעות לחול בקופות החולים האם זה מכסה- סביר להניח שאם תבחר לרכוש ביטוח נסיעות דרך קופת החולים, תפספס פעמיים. שכן, תשלם עבור הביטוח, אך לא תקבל את המענה המבוקש על ידך כלל, ומרבית ככל הפגיעות הרפואיות בחו"ל לא יכוסו.

 

מה הדבר הנכון ביותר לעשות בביטוח בריאות בנסיעה לחו"ל?

אם ברצונך לטוס בראש שקט, דע כי הדבר הנכון והמשמעותי ביותר לעשות טרם הנסיעה הוא השוואת ביטוח נסיעות לחול. ניתן לשוחח עם נציג מחברת טראסטי אשר ידאג לביטוח נסיעות מקיף ומלא עבורך וכל מענה דרוש. אנו בחברת טראסטי מתמחים בתחום, יודעים בדיוק מה נכון עבור כל לקוח, וכמובן מתאימים זאת תקציבית לכל כיס. באמצעות שיחה עימנו, תוכל להיות בטוח כי הנסיעה תעבור בצורה נעימה ושקטה יותר, וכמובן בכל מקרה שלא יהיה- אנו כאן על מנת לעמוד מאחוריך, גם חלילה במקרה של פגיעה רפואית במהלך הטיול. נציגי השירות המקצועיים שלנו מתמחים בנושא ביטוחי הנסיעות, וישמחו לתת עבורך מענה מקיף ומקצועי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »