כל מה שמעניין במקום אחד

מבצעי בר מים מומלצים – כל מה שצריך לבדוק לפני שקונים

מים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר בחיינו. שתיית מים חיונית להישרדות ותמיכה בפעילות בסיסית יומיומית. מומחי תזונאי ממליצים לשתות לפחות 8 כוסות מים כמדי יום על מנת שנהיה בריאים. אמנם לא תמיד נוח לנו לקום, לפתוח את המקרר, להוציא בקבוק, למזוג לכוס ואז להחזיר את הבקבוק למקרר, או שפשוט לא כיף לקנות כל כמה ימים שישיית מים כבדים ולסחוב אותם הבייתה. לכן, אחת הדרכים היעילות ביותר לעידוד אנשים לסגל הרגלי שתייה קבועים ובריאים היא באמצעות מתקן מים תמי 4 המספק מים קרים, פושרים וחמים!

רוצים למצוא פרטים בנוגע למחירי ברי מים של תמי 4? הגעתם למקום הנכון. כאן באתר משתלם לי השוואת מחירי ברי מים נעשית בצורה קלה, נוחה ומהירה – באופן שיעזור לכם לבחור את המוצר הכי טוב ושימושי למשפחתכם!

 

קיבולת המים במתקן

כמות המים שמתקן יכול להכיל הינה גורם משמעותי וחשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון. אם אתם משפחה גדולה שמעוניינת להיכנס לשגרת שתייה חכמה, או שאתם מעוניינים להזמין למשרד עם מספר רב של עובדים בחלל עבודה משותף, ייתכן ותצטרכו לשקול רכישה של מתקן בעל קיבולת גדולה, ולא- כמות המים הקרים או החמים (לשתיה חמה)  תאזול במהירות.

ארגון, משרד או משפחה ברוכת ילדים צריכה מתקן תמי 4 עם קיבולת אחסון גדולה יותר וקצב טיהור מים גבוה ומהיר לצורך הזרמת אספקה ​​סדירה של מים לכולם. עבור משק בית קטן של כמה נפשות- 4 או 5 לכל היותר, מתקן מים בגודל סטנדרטי בינוני יהיה אידיאלי.

 

צריכת החשמל

לדגמים שונים של ברי מים יש מנגנונים ושיטות שונות לשמור על טמפרטורות המים קרות או חמות. ככל שהמים נשארים קרים יותר לאורך זמן, כך צריכת החשמל של מתקן גבוהה יותר. רצוי לבדוק את הגודל והסוג של המדחס המותקן בבר המים כדי להיות בטוחים בנוגע ליכולות הקירור שלו ותצרוכת החשמל.

 

אפשרות לסוגי מים שונים

היום יש דגמים המסוגלים להוציא מים פושרים, קרים, רותחים וגם מוגזים. ככל שיתווספו פיצ'רים ואפשרויות נוספות לסוגי המים כך גם המחיר יהיה בהתאם.

 

אפשרות נעילת ילדים

כמה נהדר שגם הילדים יכולים להנות משתיים מים ממכשיר תמי 4 בקלות, אבל גם להנאה פשוטה זו יש סכנות – מדובר במכשיר שמוציא מים רותחים! כדי למנוע אסון של כוויות מים רותחים, יש מנגנון מיוחד של בטיחות ילדים, מעין מנעול שבולם את לחצן המין הרותחים, לטובת שמירה והגנה על הילדים הקטנים והסקרנים שבבית שמגיעים לכל מקום במטבח. זה גם יחסוך לכם לנקות ולנגב שאריות מים שכך סתם נשפים על השיש!

 

קלות השימוש והתחזוקה

מומלץ מאוד לבדוק את המכשיר המיועד שמצא חן בעיניכם, אם נוח לכם להגיש את כוס השתיה אל הברז ליציאת המים החמים והקרים. בדקו את המרווח שיש בין הברז יציאת המים למקום הנחת הכוס. למכשירי המים של תמי 4 יש מספיק מרווח להנחת הכוס בבטחה ובנוחות.

מתלבטים איזה דגם של בר מים של תמי 4 להזמין? נגמרו ההתלבטויות – כאן באתר משתלם לי השוואת מחירי ברי מים עשינו לכם סדר ופרשנו בפניכם את כל הדגמים השווים שיש – לצד המחירים והאופציות למסלולים השונים!

 

אז מה היה לנו בכתבה: