כל מה שמעניין במקום אחד

מה חשוב לדעת בנוגע לרכישת פולי קפה?

פולי הקפה מהם מיוצר בסופו של דבר הקפה שכולנו שותים מדי יום, מהווים עולם ומלואו ותחום עיסוק ועניין בפני עצמו. במיוחד כיום, בעידן מכונות הקפה הביתיות שניתן למצוא כמעט בכל בית, משרד וסביבת עבודה בישראל, חשוב לדעת כמה דברים על פולי קפה. זאת לפחות על מנת שנדע מה בדיוק אנחנו שותים, וכיצד לבחור ולקנות את הפולים הנכונים והמתאימים עבורנו.

מה חשוב לדעת ולהכיר בנוגע לפולי קפה כיום, וכיצד זה מתקשר ובא לכדי ביטוי כשמדובר בבחירת פולים לקנייה?

בחירת פולי קפה – נקודות בסיסיות שחשוב להכיר

אחת הנקודות הראשונות שכדאי להכיר בנוגע לבחירת פולי קפה מבין מבחר הפולים השונים הזמינים עבורנו בשוק כיום, היא כי בחירה זו רלבנטית בעיקר כאשר אנחנו מכינים לעצמנו קפה אספרסו משובח, בין אם במכונה או במקינטה. על פי רוב, כאשר קונים קפה מוכן בבית קפה או מסעדה אין יותר מדי מקום לבחירה מבחינת סוג הפולים מהם יהיה עשוי הקפה (למרות שגם כאן ישנם יוצאים מן הכלל…). כשמכינים קפה בבית, לעומת זאת, באמצעות מכונת קפה ביתית או מקינטה, ניתן לבחור מבין שלל סוגי פולים שונים, כל אחד עם הטעמים, הארומות והייחודיות שלו.

בגדול, ישנן שתי משפחות עיקריות של פולי קפה – עראביקה ורובוסטה, כל אחת כוללת זנים המגיעים לרוב ממקומות שונים בעולם. עם זאת, כיום מרבית הזנים ותערובות הקפה המוכנות שנמצא מכילים שילוב מסוים של שתי המשפחות גם יחד. לכן, במידה ואתם מעוניינים לצרוך באופן קבוע את הקפה האהוב עליכם ביותר, כדאי למצוא את התערובות הספציפיות שטעימות לכם במיוחד ולדבוק בהן.

פולי קפה ניתן לקנות בכמה תצורות – ניתן לקנותם בתצורתם המקורית של פולים שלמים, כאבקה שכבר נטחנה או בתוך קפסולות (עבור מכונות קפה ביתיות הפועלות באמצעות קפסולות). במקרה זה האחרון, שימו לב כי כשאתם רוכשים קפסולות למכונה ניתן למצוא אינספור אפשרויות וחברות שונות המציעות סוגים שונים של קפסולות, כל אחת עם תערובות זני ופולי הקפה הייחודיות לה כמו למשל התערובת הזו.

במידה ואתם מעוניינים להתנסות ולהכין את התערובת האישית שלכם, ניתן לקנות פולים שלמים מכמה סוגים ומינים שונים, ולהתנסות בערבוב.

חשוב להכיר כי הדרך הטובה ביותר לשמור על הטריות של פולי הקפה, ולכן גם לצרוך בפועל את הקפה הטרי והמשובח ביותר, היא לקנות פולי קפה שלמים ולהשתמש במטחנה. באופן זה ניתן לשמור על הפולים שלמים ממש עד לרגע שלפני שמכינים מהם את כוס הקפה, ולטחון בדיוק את הכמות הנדרשת עבור כמות הקפה שאנחנו מעוניינים להכין עכשיו. כאשר משתמשים במטחנת קפה ושומרים על הפולים שלמים ממש עד לרגע האחרון הם שומרים על הטריות והארומה שלהם בצורה הטובה ביותר. זאת מכיוון שכאשר טוחנים את הפולים מגדילים משמעותית את שטח הפנים שלהם, מה שמאיץ את תהליכי החמצון המיישנים את הקפה ומוציאים ממנו לאט ובהדרגה את הארומה והטעם שלו.

פולי קפה הם הבסיס והסוד לטעם המשובח של הקפה. הכירו אותם והתייחסו אליהם בהתאם, אם ברצונכם לשדרג משמעותית את איכות הקפה וחוויית צריכת הקפה היומיומית שלכם…

להזמנה אונליין של פולי קפה ומגוון מוצרי קפה איכותיים הכנסו לאתר ורו קפה בכתובת https://www.vero-cafe.co.il/

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »